MuscleMeat

Sticky Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is

Bezoekers in dit topic

babygirlB_21 zei:
whahaha jaa hoooorrr

ik doe heeel veel cardio: minstens 2 x per dag heen en weer met stofzuiger en dweil
1 x per dag roeren in pan
30 x bukken om speelgoed op te pakken en weg ruimen
2 x per dag fles met melk schudden
1 x per dag paardje spelen :s

en krachttraining ook hoor:

minstens 6 loodzware luiers naar prullebak dragen
vuilniszak naar beneden brengen
peuter tillen


dus ik snap niet waarom ik nie groter word hihi

:D :D
 
naast mijn KT loop ik hier op Curacao dagelijks een uur tot anderhalf uur in de brandende zon...........word je hard van, het leert je lichaam om te zweten en om te gaan met extreme omstandigheden!

nu heb ik lang niet zoveel last als voor een half jaar terug; hetzelfde geld voor KT
 
ik train nu iets langer dan een half jaar..
ik merk het nu al en dan vooral aan me armen..

I love training!!
alle vrouwen zouden het moeten doen..
blijkt maar weer gezond.. en nog leuk ook!
 
meee eeeens!!:D
meer vrouwen in the Gym!:cool:
 
k vind wel mooi als vrouwen breed zijn nzo
is tog kunst dat elke mens kan laten zien
is niet alleen sterk voelen maar is gewoon mooi en kunst
 
Hm ik train nu al 3 weken intensief KT maar zie nog niet zoveel, terwijl ik 3x in de wk train. Maar ik blijf doortrainen!! ;) tot resultaat zichtbaar is.
 
Thanks T goede artikel.

Je ziet tegenwoordig dat veel meer vrouwen na hun cardio even bij de krachttrainingstoestellen komen trianen.

Dus de trend is aan het verschuiven.
 
Op de sportschool waar ik werk "promoot" ik het krachttrainen enorm, maar de meeste vrouwen pikken het niet op.

Ik ga dit artikel(als het mag van u :D ) gebruiken op de sportschool.

Eigelijk is je bedoeling dat er zo veel mogelijk vrouwen in de gym komen :D
 
Bij ons op de sportschool ben ik serieus de enige vrouw die squat. Terwijl het echt zo goed voor je achterwerk is!
 
Hm ik train nu al 3 weken intensief KT maar zie nog niet zoveel, terwijl ik 3x in de wk train. Maar ik blijf doortrainen!! ;) tot resultaat zichtbaar is.

dus je hebt 9 keer getraind... natuurlijk is er dan nog geen resultaat, wat had je verwacht ??? maar doorzetten he!
 
dus je hebt 9 keer getraind... natuurlijk is er dan nog geen resultaat, wat had je verwacht ??? maar doorzetten he!


Ja, ik zet zeker door. Maar ik verwacht resultaat te zien omdat ik daarvoor 2 maanden 8 uurtjes in de week heb getraind.
Maar ik blijf gewoon volhouden ;)
 
was het maar dat ik er flink breed van zou worden ik vind dat nl prachtig ook bij een vrouw mooi gevormde lijnen neem bv de rug van bikerbabe ook erg mooi
maar niet voor iedere vrouw haalbaar ben ik bang ik train nl al 15 jaar nu maar qua lichaamsbouw weinig groei wel qua zwaarte trainingsschema flink omhoog gegaan
 
In uitzonderlijke gevallen zoals bij mij, ik ben een vrouw die nu 1,5 jaar aan krachttraining doe daarme ben ik gegroeit van de 45 kilo naar de 56 kilo (1,61 m) spierballen had ik al een beetje nu zijn ze mega voor een vrouw zijn doen. mijn benen waren ook flink gegroeit ik ben nu ermee gestopt om ze te trainen omdat ik in 1,5 jaar tijd van maat 34 naar maat 38 ging ik eet nooit snoep en ik zit altijd rond 1600 +- en een dag in de week heb ik mijn smokkeldag maar daar eet ik meestal gezond op behalve mijn avondeten.

Ik ben nu 2 keer in de week gaan hardlopen 45 min 9 km per uur op 1% + buik 2 oefeningen 3 sets van 12 herhaling en dan elke rep 4 sec vasthouden in 6 weken tijd beginnen mijn blokjes te komen en ben ik 2 kilo afgevallen.

2 keer krachttraining zwaar alleen bovenlichaam

conclusie: Er zijn uitzonderingen niet voor iedereen geld de zelfde regel. ???
ik zou juist trots zijn op zo'n mooi lichaam meid
 
In uitzonderlijke gevallen zoals bij mij, ik ben een vrouw die nu 1,5 jaar aan krachttraining doe daarme ben ik gegroeit van de 45 kilo naar de 56 kilo (1,61 m) spierballen had ik al een beetje nu zijn ze mega voor een vrouw zijn doen. mijn benen waren ook flink gegroeit ik ben nu ermee gestopt om ze te trainen omdat ik in 1,5 jaar tijd van maat 34 naar maat 38 ging ik eet nooit snoep en ik zit altijd rond 1600 +- en een dag in de week heb ik mijn smokkeldag maar daar eet ik meestal gezond op behalve mijn avondeten.

Ik ben nu 2 keer in de week gaan hardlopen 45 min 9 km per uur op 1% + buik 2 oefeningen 3 sets van 12 herhaling en dan elke rep 4 sec vasthouden in 6 weken tijd beginnen mijn blokjes te komen en ben ik 2 kilo afgevallen.

2 keer krachttraining zwaar alleen bovenlichaam

conclusie: Er zijn uitzonderingen niet voor iedereen geld de zelfde regel. ???


fotos ???
 
Ik train nu bijna 1 maandje, Meteen vanaf het begin doe ik krachttraining en daarna 30 min cardio 3 x in de week en de overige dagen doe ik alleen 60 minuten cardio..

Ik moet zeggen ik ben in gewicht aangekomen maar in cm afgenomen.. Ik blijf gewoon lekekr door gaan..

Lekker trainen, slanker en gespierder worden...
 
Er zijn inderdaad veelteveel vrouwen die alleen cardio doen..
Dan staan ze 40 minuten op het ene ding en dan weer 40 minuten op het andere..
En dan vinden ze krachttraining saai?
Dat snap ik niet, maar zal wel aan mij liggen.. :P
 
Ik train nu bijna 1 maandje, Meteen vanaf het begin doe ik krachttraining en daarna 30 min cardio 3 x in de week en de overige dagen doe ik alleen 60 minuten cardio..

Ik moet zeggen ik ben in gewicht aangekomen maar in cm afgenomen.. Ik blijf gewoon lekekr door gaan..

Lekker trainen, slanker en gespierder worden...

Ja het gaat ook helemaal niet om hoeveel je weegt,
dat is vaak waar de meeste vrouwen het voor doen,
ze zijn pas tevreden als de weegschaal zegt dat er iets af is..
Maar je moet gewoon de spiegel vertrouwen en de weegschaal negeren..
Want met krachttraining zul je eenmaal aankomen,
maar die spieren die je daarvoor terugkrijgt zijn mooiii (A)
 
Back
Naar boven