Fitness Seller

Waarom vallen vrouwen op hufters?

echt niet! het klinkt alleen te goed om waar te zijn!!

mwah... ik weet het niet hoor. Ik merk wel dat sommige meisjes erop vallen als je een beetje "moeilijk" doet en niet te lief bent. Andere vallen juist daar weer op. Het verschilt denk ik.

Ik geloof niet in die onzin. Als vrouwen je aantrekkelijk/lekker/interessant vinden gaan ze gewoon voor je. Maakt verder niet veel uit of je nou bereikbaar of onbereikbaar bent.

De eerste vrouw die zich duur en chique kleed, een dikke auto heeft + carriere, en zich in de schijnwerpers opstelt omdat ze uitsluitend die stoere boy in verloederde outfit en met lege portefoiulle koste wat het kost aan de haak wil slaan moet nog geboren worden.

Maar heerlijk lijkt het me wel, mannelijke golddigger zijn.

Niet te bijdehand hè, meisje, even rustig jij. Laatste waarschuwing.

haha nou daar is je antwoord op je vraag :P iemand hier die hyves heeft?:P

Ik heb meer dan 20 karmapunten, dan hoef je niet meer te zoeken. Daar heb ik mijn mensen voor.

hoi

Dat gaat snel hiero

misschien is riggard wel een ongeloofelijke hufter dat ze dat hartje stuurt:p :D

Vrouwen vallen helemaal niet op hufters om hun hufterigheid.....
Maar puur omdat zo'n man toch iets heeft.

Vrouwen vallen helemaal niet op hufters om hun hufterigheid.....
Maar puur omdat zo'n man toch iets heeft.

weetje wat eht nou is..

het is gewoon het idee dat zo'n foute man die ruig en bot en ruw is, dat JIJ als vrouw toch bij zijn tere hartje kan en dat hij tegenover iedereen de harde bikkel is die hij is, behalve tegen jou.. ook al heeft hij zich altijd al gedrage als een kl***zak tegenover vrouwen, een vrouw hoopt dat zei anders is dan al die vrouwen en hem wel kan verandere..jaa dat is wel vet het idee dat ze die man kan verandere in een goedzak :P

hahaha

gewoon het gaat om de uitdaging :P en in een goeie jonge zit msch te weinig uitdaging?

weetje wat eht nou is..

het is gewoon het idee dat zo'n foute man die ruig en bot en ruw is, dat JIJ als vrouw toch bij zijn tere hartje kan en dat hij tegenover iedereen de harde bikkel is die hij is, behalve tegen jou.. ook al heeft hij zich altijd al gedrage als een kl***zak tegenover vrouwen, een vrouw hoopt dat zei anders is dan al die vrouwen en hem wel kan verandere..jaa dat is wel vet het idee dat ze die man kan verandere in een goedzak :P

hahaha

gewoon het gaat om de uitdaging :P en in een goeie jonge zit msch te weinig uitdaging?

Ja maar wacht maar tot je 14 jaar verder bent........
Zo'n vent verandert pas als je zelf verandert.
Je eigen leven gaat beginnen,niet meer
alles om hem laten draaien.....Maar er wel goed uit blijven zien he,geen joggingbroek,vetjes krijgen,is allemaal not done......

Hhahahaaaaa dan loopt zo'n kerel achter zijn vrouw aan en zijn de rollen
omgedraaid,maar ja of jij als vrouw hem dan nog wil??
Da's de vraag........hahaaaa

volgens mij moet je je gewoon niet zo druk maken en doen wat je leuk vind.

Terug
Naar boven