echt niet! het klinkt alleen te goed om waar te zijn!!
mwah... ik weet het niet hoor. Ik merk wel dat sommige meisjes erop vallen als je een beetje "moeilijk" doet en niet te lief bent. Andere vallen juist daar weer op. Het verschilt denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm klinkt niet... Basterds & Ho's...
Geen goeie naam voor een nieuwe hardstyle track...
Ik geloof niet in die onzin. Als vrouwen je aantrekkelijk/lekker/interessant vinden gaan ze gewoon voor je. Maakt verder niet veel uit of je nou bereikbaar of onbereikbaar bent.
Hey "Sophiej", je hebt wel een grote bek op het forum, maar heb je ook foto's van jezelf?
Hey "Sophiej", je hebt wel een grote bek op het forum, maar heb je ook foto's van jezelf?
haha nou daar is je antwoord op je vraagiemand hier die hyves heeft?
![]()
Geen hyves. Maar je mag ook gewoon direct naar mijn thuisadres komen .....
misschien is riggard wel een ongeloofelijke hufter dat ze dat hartje stuurt![]()
![]()
LMAO nou Riggard.. any comments on that? 
2x hoi
Vrouwen vallen helemaal niet op hufters om hun hufterigheid.....
Maar puur omdat zo'n man toch iets heeft.

en in een goeie jonge zit msch te weinig uitdaging?weetje wat eht nou is..
het is gewoon het idee dat zo'n foute man die ruig en bot en ruw is, dat JIJ als vrouw toch bij zijn tere hartje kan en dat hij tegenover iedereen de harde bikkel is die hij is, behalve tegen jou.. ook al heeft hij zich altijd al gedrage als een kl***zak tegenover vrouwen, een vrouw hoopt dat zei anders is dan al die vrouwen en hem wel kan verandere..jaa dat is wel vet het idee dat ze die man kan verandere in een goedzak
hahaha
gewoon het gaat om de uitdagingen in een goeie jonge zit msch te weinig uitdaging?