Fitness Seller

Waarom vallen vrouwen op hufters?

Ja maar wacht maar tot je 14 jaar verder bent........
Zo'n vent verandert pas als je zelf verandert.
Je eigen leven gaat beginnen,niet meer
alles om hem laten draaien.....Maar er wel goed uit blijven zien he,geen joggingbroek,vetjes krijgen,is allemaal not done......

Hhahahaaaaa dan loopt zo'n kerel achter zijn vrouw aan en zijn de rollen
omgedraaid,maar ja of jij als vrouw hem dan nog wil??
Da's de vraag........hahaaaa

inderdaad.. respect joh ;)

Tss als zo'n eikel niet normaal kan doen is het nu gewoon NEXT! ;)

wel ik ben nen echte smeerlap en bij mij komen ze niet verdomme
:D

Weet je mannen zijn onzeker die een grote mond hebben,bang hun leuke vrouwtje te verliezen.

Hele jonge vrouwen zijn dat ook en daar spelen mannen handig op in maar als ze ouder worden die vrouwen maar er nog goed uit zien......

Ja dan word het anders die vrouwen zijn dan meer zelfverzekerd wat hun dan weer aantrekkelijker maakt voor hun huftigere echtgenoot en die gaat ineens nadenken.....Als ik zo blijf isze echt weg.....Wil ik dat???

Als ze dat niet willen veranderen ze en zijn ze als wasin je handen.

Bepaalde eigenschappen verliezen ze helaas iniet maar goed.

Als ze maar bedelen om kusjes zit je wel goed...hahahaaaa

maar ik denk ook dat het ergens moeite voor moet doen voor velen aantrekkelijk is, dat is met vrij veel dingen in het leven zo, je ziet een mooie auto ofzo, die wil je kopen en dan ga je er hard voor werken en zit je steeds te fantaseren over die auto en kan je niet w88 tot je em hebt.
en als je dat ding dan eenmaal een tijdje hebt dan doet het je vrij weinig meer en ga je op zoek naar iets nieuws.

Ga jij me nou echt vertellen dat je
een vrouw gaat vergelijken met een auto;)

Ga jij me nou echt vertellen dat je
een vrouw gaat vergelijken met een auto;)
eh nee, dat doe ik ook niet, ik geef slechts een voorbeeld van dat iets leuk is als je er wat voor moet doen en als je het eenmaal hebt en er weinig meer voor moet doen dan word het al snel saai.

dat zie je echt in bijna alles wel terug.

eh nee, dat doe ik ook niet, ik geef slechts een voorbeeld van dat iets leuk is als je er wat voor moet doen en als je het eenmaal hebt en er weinig meer voor moet doen dan word het al snel saai.

dat zie je echt in bijna alles wel terug.

Een auto is duur ,een vrouw ook,vooral de juiste......
wees er dus zuinig op.

dat snap ik en ik heb ook liever een "dure" vrouw als een goedkope als je begrijpt wat ik bedoel, zo'n breezah die je makkelijk scoort vind ik een stuk minder aantrekkelijk als iemand waar je echt moeite voor moet doen en ik denk dat dat wederzijds ook zo is (ik denk, ik weet het niet zeker ;) )
dusja, in dat opzicht is een "hufter" voor vrouwen misschien wel interssant, maar dat vrouwen voor mannen vallen die hen slecht behandelen snap ik ook niet.

haha nja.. ik weet het niet..

mn ex had voor mij nogal een hufter ja.. in vrij extreme mate -.- snap het nog altijd niet..
en ik ben eerder de nice guy .. Nu we weer contact hebben en ik met haar voeten begin te spelen en plaag moet ze me opeens terug? xD

Ze vallen idd niet op de hufterigheid lijkt mij maar op het feit dat die gasten macht en onverschilligheid uitstralen? Bovendien is het inderdaad ook meer een uitdaging en hebben ze er werk aan, ze kunnen de hufter misschien wat heropvoeden, weet ik veel ???

dat snap ik en ik heb ook liever een "dure" vrouw als een goedkope als je begrijpt wat ik bedoel, zo'n breezah die je makkelijk scoort vind ik een stuk minder aantrekkelijk als iemand waar je echt moeite voor moet doen en ik denk dat dat wederzijds ook zo is (ik denk, ik weet het niet zeker ;) )
dusja, in dat opzicht is een "hufter" voor vrouwen misschien wel interssant, maar dat vrouwen voor mannen vallen die hen slecht behandelen snap ik ook niet.

Ze vallen helemaal niet op dat soort mannen maar het
probleem is ze zijn er al voor gevallen maar het blijkt een hufter....
tja toch eentje met een klein hartje....en dat kleine hartje laten ze ook zien
wanneer het echt moet wanneer ze dreigt weg te gaan......

Wel eens een man zien huilen....dat soort mannengaan huilen,probeer
dan maar hard te zijn als vrouw.......
En zo werkt het vaak en heel vaak..
huilen,spijt,beloftes een tijdlang hun best doen......maar terug vallenin een hufterig patroon,huilen ,spijt,beloftes........

Ze vallen helemaal niet op dat soort mannen maar het
probleem is ze zijn er al voor gevallen maar het blijkt een hufter....
tja toch eentje met een klein hartje....en dat kleine hartje laten ze ook zien
wanneer het echt moet wanneer ze dreigt weg te gaan......

Wel eens een man zien huilen....dat soort mannengaan huilen,probeer
dan maar hard te zijn als vrouw.......
En zo werkt het vaak en heel vaak..
huilen,spijt,beloftes een tijdlang hun best doen......maar terug vallenin een hufterig patroon,huilen ,spijt,beloftes........
hm ja, maar dan is het gewoon een hufter, maar ik bedoelde meer te zeggen, een man hoeft ook niet altijd "te makkelijk" te zijn, in de zin van iemand waarvoor je amper moeite hoeft te doen om wat gedaan te krijgen enzo.

mja ik begrijp je wel, maar vind het wat moeilijk om het zo onder woorden te brengen :P

Zo'n man speelt bewust dan wel onbewust in op de gevoelens van zo'n meisje,vrouw........

zo'n stel blijft cirkels draaien tot een van de twee verandert dan wel de relatie beeindigt,of in therapie gaat.

hm ja, maar dan is het gewoon een hufter, maar ik bedoelde meer te zeggen, een man hoeft ook niet altijd "te makkelijk" te zijn, in de zin van iemand waarvoor je amper moeite hoeft te doen om wat gedaan te krijgen enzo.

mja ik begrijp je wel, maar vind het wat moeilijk om het zo onder woorden te brengen :P

Nee, een man moet niet te makkelijk zijn.daar lopen sommige meiden weer over heen.
Een man moet gewoon zich zelf zijn......

De leuke mannen zijn gewoon altijd al bezet dus daarom blijven alleen de hufters over.. dus eigenlijk hebben we geen keus..:D

De leuke mannen zij al bezet en de hufters zijn nog over daarom hebben we geen keus??

In dat geval bleef ik wel alleen.
Ik ben mezelf beste vriend.En ik kan het goed vinden met mij.
Geen man nodig.....

daarom ben ik ook nog alleen:D

:ot:

PCD --> I dont need a man

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off do my thing
I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around