- Waardering
- 52
Lauw heeft het allemaal goed door. Hoeveel jaar trial en error zit erachter?
Bij mij heeft het jaren gekost.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw heeft het allemaal goed door. Hoeveel jaar trial en error zit erachter?

Ach, met een groot jachtterein, kun je je veroorloven zeer kritisch te zijn.Laat jij weleens kansen onbenut dan, Slettiebettie?
Krabt zich aan het kruis, laat een luide boer, ruikt aan haar vinger...
Blijkbaar ben ik niet zo vrouwelijk...bizar vrouwelijk verschijnsel nr 2... iets beweren maar gewoon het tegenovergestelde doen.

Nou, ik ben eigenlijk helemaal geen coole afstandelijke eikel met het inlevingsvermogen van een baksteen. Ik wil een vrouw waar ik de rest van mijn leven mijn onvoorwaardelijke liefde en aandacht aan kan geven. Maar dat vinden vrouwen verre van aantrekkelijk heb ik gemerkt. En aangezien ik altijd nog een lul tussen mn benen heb wil ik af en toe wel aantrekkelijk gevonden worden zodat ik nog wat te nken heb. Om dat te bewerkstelligen doe ik net alsof ik vrouwen maar zo-zo vind. En het werkt. Raar maar waar.
nog een waargebeurde conversatie anecdote:
nadat ze voor me mijn woonkamer inliep:
- zo dan wat een teringbende, had je niet effe kunnen opruimen?
- waarom?
- voor mij.
- ik heb vandaag een goed humeur, dat lijkt me voor voorlopig ruim voldoende voor je.
- hihihi
- haha.
)....lekker boeiend, het zorgt er alleen maar voor dat je ze meer door begint te krijgen en weet hoe je het spel moet spelen hehe
Ook bovenstaande is een onderdeel van de ''verharding'' van de maatschappij en ik pas me als een kameleon aan, maw ik verhard net zo lekker mee.
Versieren is acteren,goed je tekst uit je hoofd leren en bedenken welke rol je wilt gaan spelen!![]()
Ik geloof niet in die onzin. Als vrouwen je aantrekkelijk/lekker/interessant vinden gaan ze gewoon voor je. Maakt verder niet veel uit of je nou bereikbaar of onbereikbaar bent.

alle vrouwen zijn hetzelfde, zodra ze geld ruiken of je beroemd bent kun je ze niet van je afslaan, maar als je aardig en eerlijk bent en conflicten vermijdt, ben een lieve jongen die ze als een goede vriend ziet.