MuscleMeat

Waarom vallen vrouwen op hufters?

Uiteindelijk trouwen zulke vrouwen wel met 'nice guys', want zo'n mannetje geeft zekerheid (kids, huis, geld etc.), maar ze voelen zich nog altijd meer aangetrokken tot de hufters en vaak gaan ze dan ook vreemd met een hufter.

Ik wou net zeggen Glenn, die 'nice guys' zijn vaak strontmager en lijkwit, maar rijden een dikke BWM en bekleden een hoge functie.

Verder zijn ze ook vaak chique bordeelbezoekers terwijl ze een huwelijk hebben.

Die hufters zijn pure lust voor die vrouwen. Kort maar hevig. Maar de echte glitters halen ze toch echt bij 'nice guys'.

Verder een stelling met weinig invalshoeken. Alsof wij mannen uitsluitend vallen op sletjes of lieve vrouwen.

Ok ik geef toe ik ben de b*ch thuis .... *schaamt zich*

Laat jij weleens kansen onbenut dan, Slettiebettie?
Ach, met een groot jachtterein, kun je je veroorloven zeer kritisch te zijn.
BTW, er is niets zo leuk als een dergelijke hufter als gebruiksvoorwerp te behandelen.
... oh, sorry schat. Jij in dit topic?
Krabt zich aan het kruis, laat een luide boer, ruikt aan haar vinger...
"Huh? Oh, is goed hoor, lieverd..."
... laat nog een luid knetterende scheet, glimlacht breed grijnzend...

;)
bizar vrouwelijk verschijnsel nr 2... iets beweren maar gewoon het tegenovergestelde doen.
Blijkbaar ben ik niet zo vrouwelijk...

ech hea, hahahaha ik heb ook een voorliefde gehad voor eikels.. whahah alcohol drugs en mate ware belangrijker.. de laatste was zelfs zo erg dak em nooit zag, hij belde niet, smste nie.. zaterdag aaf zag ik hem in de kroeg waar hij met zn mate aant zuipe was en aant einde van de aaf kwam die met de zin hey, sophie.. ga je ff mee na buite.. HAH! t heeft 1,5 maand geduurd toenk t licht zag.. maar dat liicht doofde al snel want ik ben dr ongeveer 7x nog ingetrapt.. NO a**holes anymore (Y)

wedde dat je er zo weer intrapt!

Vrouwen krijgen prikkels tussen hun benen van het feit dat hufters door hun wezen sterk zijn en een beschermde omgang kunnen bieden.

Het is gewoon zo dat deze mannen anderen kunnen aftuigen en daarom het sterkste mannetje van de groep zijn, en dan doet wat in de beleving van de dames.

Het zit gewoon in veel vrouwen hun natuur dat ze zo behandeld willen worden. Het is dan ook dikwijls zo dat ze zich nogal snel door een andere hufter laten inpalmen als de gelegenheid zich voordoet.

Ik ga hier niet zielig doen omdat ik zogezegd een gevoelige jongen ben die een knap wijf verdient maar er geen kan krijgen omdat de klootzakken ermee weglopen, ik ben nu tevreden met wat ik heb en ben niet op zoek naar iets beters wat ik kan nken en dan weggooien.

Volgens Theo Maassen zorgen de vrouwen ervoor dat "misdaad loont"
daar heeft hij wel een punt bij vind ik hoor xD!

kijk maar: zakenmannen en criminelen lopen altijd rond met super lekkere vrouwen. Je ziet nooit een zakenman of crimineel met een lelijke vrouw. Vrouwen houden van mannen met macht. en als de vrouwen zich nou eens een beetje inhielden,... misschien zouden er dan wel wat minder criminelen rondlopen.. :D

:jk:

Jep, en zo is het en niet anders.

Vrouwen zijn net zo spijkerhard als de (Wannabee) hufters.
Met dank aan de 2e emancipatiegolf uit de jaren 60.
De dolle mina's verdienen hun eigen geld,aangevuld met partner en/of kinderalimentatie,en een beetje metrovrouw heeft heur carriere
Tel daarbij op kerels willen altijd wel en gros sukkels zijn desperat als de ziekte.........beetje vrouw hebt het voor het uitkiezen qua kerels........

Ook bovenstaande is een onderdeel van de ''verharding'' van de maatschappij en ik pas me als een kameleon aan, maw ik verhard net zo lekker mee.

Versieren is acteren,goed je tekst uit je hoofd leren en bedenken welke rol je wilt gaan spelen!;)

Nou, ik ben eigenlijk helemaal geen coole afstandelijke eikel met het inlevingsvermogen van een baksteen. Ik wil een vrouw waar ik de rest van mijn leven mijn onvoorwaardelijke liefde en aandacht aan kan geven. Maar dat vinden vrouwen verre van aantrekkelijk heb ik gemerkt. En aangezien ik altijd nog een lul tussen mn benen heb wil ik af en toe wel aantrekkelijk gevonden worden zodat ik nog wat te nken heb. Om dat te bewerkstelligen doe ik net alsof ik vrouwen maar zo-zo vind. En het werkt. Raar maar waar. :)

nog een waargebeurde conversatie anecdote:
nadat ze voor me mijn woonkamer inliep:
- zo dan wat een teringbende, had je niet effe kunnen opruimen?
- waarom?
- voor mij.
- ik heb vandaag een goed humeur, dat lijkt me voor voorlopig ruim voldoende voor je.
- hihihi
- haha.

hahaha, idd lauw, jij snapt het. een conversatie is niet meer dan een spel die je speelt...het ene moment ben je lief, aandachtig en het andere moment stel je je wat afstandelijker op, wat er voor zorgt dat zij jou niet meer weet te pijlen, waardoor je alleen maar interessanter voor haar wordt. en ondertussen met woordgrapjes of zinsspelingen haar zitten teasen.

als ik over het algemeen jouw posts zo lees, krijg ik ook het idee dat je in real life, verbaal sterk bent. dit is zeker een voordeel tav het andere geslacht. als je een beetje weet hoe je het moet brengen, kan je veel bereiken.

soms heb ik ook nog weleens die momenten dat ik te p*ssy ben, maar ja daar leer ik van (hoe hard ik ook op dat moment op mijn bek ben gegaan). ik zie het als een spel en als ik er goed in wil zijn, moet ik veel oefenen. dus of het nou lelijke, dikke, dunne, lange, kleine chicks zijn(dan heb ik het alleen over converseren he ;) )....lekker boeiend, het zorgt er alleen maar voor dat je ze meer door begint te krijgen en weet hoe je het spel moet spelen hehe:)

Ook bovenstaande is een onderdeel van de ''verharding'' van de maatschappij en ik pas me als een kameleon aan, maw ik verhard net zo lekker mee.

Versieren is acteren,goed je tekst uit je hoofd leren en bedenken welke rol je wilt gaan spelen!;)

Dit stukje waarheid is de vuistregel van de jacht naar de k*t. Karma te goed.

alle vrouwen zijn hetzelfde, zodra ze geld ruiken of je beroemd bent kun je ze niet van je afslaan, maar als je aardig en eerlijk bent en conflicten vermijdt, ben een lieve jongen die ze als een goede vriend ziet.

Ik geloof niet in die onzin. Als vrouwen je aantrekkelijk/lekker/interessant vinden gaan ze gewoon voor je. Maakt verder niet veel uit of je nou bereikbaar of onbereikbaar bent.

hhhahaha ik lig helemaal dubbel om die reacties. ik ga voortaan touwens de lauw tacktiek proberen.

Ik geloof niet in die onzin. Als vrouwen je aantrekkelijk/lekker/interessant vinden gaan ze gewoon voor je. Maakt verder niet veel uit of je nou bereikbaar of onbereikbaar bent.

haha probeer je het wat dragelijker te maken voor jezelf ;)

alle vrouwen zijn hetzelfde, zodra ze geld ruiken of je beroemd bent kun je ze niet van je afslaan, maar als je aardig en eerlijk bent en conflicten vermijdt, ben een lieve jongen die ze als een goede vriend ziet.

echt niet! het klinkt alleen te goed om waar te zijn!!

Terug
Naar boven