XXL Nutrition

waarom zijn die amerikanen zo groot?

• Topic Starter Topic Starter
hij is in ieder geval genetisch gifted, gezien zijn super smalle taille en cuts. Maar weinig mensen kunnen zulke separatie tussen de verschillende spieren creeren (zie zn schouders en tricpes bijvoorbeeld).

ja man, ik wou dat ik 43cm armen had met een 70cm taille :eek: :eek:
die side triceps foto is TE wreed...I want such arms :cool:

eduardjanssen zei:
infrastructuur?
in·fra·struc·tuur (de ~ (v.))
1 het totaal van onroerende voorzieningen zoals wegen, bruggen, vliegvelden, havens enz.

Tillen ze daar ook al bruggen dan???

Het maakt geen donder uit wat ze hebben, al wat je nodig hebt zijn schijven, stangen en dumbbells, je eigen wilskracht en een paar centen om te kunnen vreten als een bb-er.

euh :p
'k denk dat sommige van die amerikanen als brug kunnen dienen :p
back OT, wel ja, als je die gyms vergelijkt met de onze (lees: de mijne) dan zijn die enorm, en dat vind ik persoonlijk nog meer motiverend

Mijn gym is ook ENORM:D

Grijpwijk zei:
Hier posten sommige grote gasten geeneens foto's, scheelt ook ;)
Ik denk dat sommige van die grote (naturel) gasten het gewoon minder belangrijk vinden om zichzelf constant te showen, i.t.t. al die tienertjes op pro-hormonen/steroiden op bb.com???

Big_T zei:
Ik denk dat sommige van die grote (naturel) gasten het gewoon minder belangrijk vinden om zichzelf constant te showen, i.t.t. al die tienertjes op pro-hormonen/steroiden op bb.com???

Mmm denkt niet ken een paar vrij grote naturels in Nederland die ook heel wat wedstrijden goed gepresteerd hebben. Maar die vent is echt een arogante homo. Die doet echt nix anders dan zichzelf showen en praten over hoe geweldig hij wel niet is.

Xtreme_BODY zei:
Mmm denkt niet ken een paar vrij grote naturels in Nederland die ook heel wat wedstrijden goed gepresteerd hebben. Maar die vent is echt een arogante homo. Die doet echt nix anders dan zichzelf showen en praten over hoe geweldig hij wel niet is.
Ik bedoelde wat er op boards wordt gepost.
Wie bedoel je dan trouwens? Naturals (de echte dan) zijn meestal minder arrogant en meer bescheiden is mijn ervaring.

die amerikanen zijn niet zo groot, jullie zouden de nieuwe pics van nilsjei1234 die pakt ze makkelijk...

als ze nu al aan de as zitten zullen we ze eens bekijken als ze een jaartje of 10 ouder zijn (en heel kapotgetrokken)
die mannekes worden ook beter begeleid in amerika
bb is daar de sport
alles wordt ondersteunt door krachttraining
op school beginnen ze mat football en ze smijten ze de gym binnen en stampen ze vol roids :D :D
i have spoken ...again

nilsje is gebanned remember ;) hij heeft ze via msn gezonden naar me :)

• Topic Starter Topic Starter
je maakt ons nieuwsgierig ;)

Vraag jij ff of je ze hier neer mag zetten.

Wakaera zei:

Whahah nilsjeeeeeeeeeee ouwe loser. Zo vaak vroeg men fotos en nooit kwam er maar wat. Wat er kwam wat ook niet dat je zegt ZO DAN :eek:

Laat nils lekker ze fotos houden en snel meedoen aan het EK :thumb:

Terug
Naar boven