Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:infrastructuur?
in·fra·struc·tuur (de ~ (v.))
1 het totaal van onroerende voorzieningen zoals wegen, bruggen, vliegvelden, havens enz.
Tillen ze daar ook al bruggen dan
Het maakt geen donder uit wat ze hebben, al wat je nodig hebt zijn schijven, stangen en dumbbells, je eigen wilskracht en een paar centen om te kunnen vreten als een bb-er.

Ik denk dat sommige van die grote (naturel) gasten het gewoon minder belangrijk vinden om zichzelf constant te showen, i.t.t. al die tienertjes op pro-hormonen/steroiden op bb.comGrijpwijk zei:Hier posten sommige grote gasten geeneens foto's, scheelt ook![]()

Big_T zei:Ik denk dat sommige van die grote (naturel) gasten het gewoon minder belangrijk vinden om zichzelf constant te showen, i.t.t. al die tienertjes op pro-hormonen/steroiden op bb.com![]()
Ik bedoelde wat er op boards wordt gepost.Xtreme_BODY zei:Mmm denkt niet ken een paar vrij grote naturels in Nederland die ook heel wat wedstrijden goed gepresteerd hebben. Maar die vent is echt een arogante homo. Die doet echt nix anders dan zichzelf showen en praten over hoe geweldig hij wel niet is.
Wakaera zei:die amerikanen zijn niet zo groot, jullie zouden de nieuwe pics van nilsjei1234 die pakt ze makkelijk...
Wakaera zei:die amerikanen zijn niet zo groot, jullie zouden de nieuwe pics van nilsjei1234 die pakt ze makkelijk...
Wakaera zei: