Fitness Seller

waarom zijn die amerikanen zo groot?

Waarom kijken mensen zo vaak naar een ander? Daar wordt je alleen ongelukkig van. Je traint toch voor jezelf. Kijk naar alle jeugd om je heen die dunner zijn en die gasten die iedere zaterdag zich ondersteboven zuipen met een dikke bierbuik. Dan ben jij de gene die eruit springt. Train lekker voor jezelf en bepaal wat jij wilt bereiken. Who cares al die jonge gespierde amerikanen. Leuk voor ze.

juriaan has spoken :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
mmm, juriaan goed punt. Op die wijze heb ik het nog niet bekeken ;)

Juriaan zei:
Waarom kijken mensen zo vaak naar een ander? Daar wordt je alleen ongelukkig van. Je traint toch voor jezelf. Kijk naar alle jeugd om je heen die dunner zijn en die gasten die iedere zaterdag zich ondersteboven zuipen met een dikke bierbuik. Dan ben jij de gene die eruit springt. Train lekker voor jezelf en bepaal wat jij wilt bereiken. Who cares al die jonge gespierde amerikanen. Leuk voor ze.

:thumb:

ach , misschien zijn veel van die jongens wel gespierder dan jij, maar dan moet je maar zo denken: "IK BEN KNAPPER"....dat werkt altijd..en als je echt niet knapper bent dan ben je vast wel slimmer, of beter in sport, of kun je meer bier zuipen dan die gasten :P;)

Juriaan zei:

:stupid:

Juriaan :bow: Goed gezegd man

Juriaan zei:

Juriaan zei:
Waarom kijken mensen zo vaak naar een ander?

gevolgd door

Juriaan zei:
Kijk naar alle jeugd om je heen die dunner zijn en die gasten die iedere zaterdag zich ondersteboven zuipen met een dikke bierbuik.

;)

• Topic Starter Topic Starter
ik wilde jullie deze niet onthouden.:p

Moen zei:

ik bedoel hiermee niet te zeggen dat ik zo'n beeld creer. Maar als je toch naar een ander kijkt maar dan een positieve vergelijking en haal jezelf niet naar beneden door te kijken hoeveel groter enof beter een ander is.

Drs. Psycholoog Moen a.k.a. Dr Phill wannabee :p

Waar gaat het over :D

Smoothmold zei:
ik wilde jullie deze niet onthouden.:p

FREAKY :eek:

43cm armen, 120 chest en slechts 70cm taille...jezus...en ****ing sterk nog ook! hij beweert dat hij niet aan de roids zit, wel een hele riedel supplementen. maar daar ga ik me niet druk om maken, I got more important stuff to do(like training)

De AS ff buiten beschouwing gelaten, hoe zit het met die voeding daar? Alles is groot in Amerika, misschien eten ze ook 'groter' dan hier.

ook betere infrastructuur als je pics ziet van die gyms :s
alles nieuw en bigger

roxxe zei:
ook betere infrastructuur als je pics ziet van die gyms :s
alles nieuw en bigger

infrastructuur?
in·fra·struc·tuur (de ~ (v.))
1 het totaal van onroerende voorzieningen zoals wegen, bruggen, vliegvelden, havens enz.

Tillen ze daar ook al bruggen dan???

Het maakt geen donder uit wat ze hebben, al wat je nodig hebt zijn schijven, stangen en dumbbells, je eigen wilskracht en een paar centen om te kunnen vreten als een bb-er.

eduardjanssen zei:
Voor het feit dat hij er zo gay uitziet? Vreemde volgel ben jij :D.

hahah...hij lijkt wel een beetje op tarzan :D
Groot is hij wel, en ziet er cker goed uit.
Maar zo groot op die leeftijd :eek: , die heeft vast wel aardig wat gesnoept uit opa's geheime medicijnenkastje

Terug
Naar boven