- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had al de ganse dag koppijn, ben toch maar gaan trainen want misschien zou het wel overgaan... mooi niet dus, werd natuurlijk alleen maar erger met een baar in de nek. Jammer, op een goeie dag had ik de 220 + chains willen aanvallen. Lichtpunt is wel dat het technische aspect en het naar achteren zitten stilaan begint te verbeteren.Waar ongeveer in Oostende is dat? Lijkt me nuttig om ook te doen (als ik zou mogen hehe), zeker als zelfs jij nog dingen bijleert![]()
ik zou zeggen, pm de man op forza forum
Ja natuurlijk moet ik nog veel bijleren, ik ken misschien een boel trainingsmethodes van de jaren '60 tot nu, maar op vlak van techniek is er nog veel werk aan de winkel. Mijn squats bv zijn totnogtoe altijd ass-to-the-grass full oly squats geweest. Ik denk dat ik nog veel kilo's kan halen door te leren glutes/hams/heupen meer te gebruiken ipv volledig quadriceps-dominant te squatten.
Dat heeft wel zijn waarde als je doel pl wedstrijden zijn.
). PL wedstrijden zijn eventueel een middel daartoe maar geen doel, en doe ik als ik er zin in heb en als het me uitkomt. Er is er één op 31 oktober waar ik misschien aan deelneem, maar misschien ook niet.Mijn doel is om zo groot mogelijke gewichten te verzetten (liefst ook met een fysiek als een kathedraal). PL wedstrijden zijn eventueel een middel daartoe maar geen doel, en doe ik als ik er zin in heb en als het me uitkomt. Er is er één op 31 oktober waar ik misschien aan deelneem, maar misschien ook niet.

Hoe is het met de kleine en lukt het naar wens om dit te combineren met je trainen? Scheelt natuurlijk wel een pak dat je een kinkie home gym hebt...
De kleine is nu drie maand oud
de andere trainingen zijn thuis met de kleine gewoon in de maxi cosi naast mn powerrack. In het begin begon ie te huilen als er een baar neerdenderde maar nu is ie het al gewoon.
Goed bezig! De kleine is nu drie maand oud en eet/slaapt in vergelijking met wat ik van anderen hoor vrij voorbeeldig. Af en toe wel eens een nacht dat ie wat kabaal maakt en dat heeft wel zn impact op de training de volgende dag. Maar meestal zijn mijn mindere trainingen vooral mijn eigen fout en niet die van de kleine. Trouwens ivm mijn combinatie trainen en gezin en werk en studies etc etc is een homegym absolute noodzaak. Ik snap niet goed hoe mensen die naast hun job ook nog eens 5 avonden per week van huis weg zijn een 'happy family' kunnen houden. Ik ga +- 2x per week naar Joe Martin's gym en al de andere trainingen zijn thuis met de kleine gewoon in de maxi cosi naast mn powerrack. In het begin begon ie te huilen als er een baar neerdenderde maar nu is ie het al gewoon.
Inclusief mallotig grimassende vader die zijn doelstelling van de dag weer eens niet wist te behalen....
:ddan vertellen ze de volgende dag in de klasronde dat ik alhoewel ik de ganse dag eet toch een mietje ben en dat ik hen toch niet kan verslaan en dat hun kungfu bovendien beter is dan mijn kungfu (kwam de juf me laatst melden...)