AndroidHealthClinic

Wakaera wordt oud! :D

• Topic Starter Topic Starter
Var zei:
Jezus mecrezus, ik raak me nog geirriteerd van jullie.
Waar lees jij waar ik zeg dat jij moet drinken, wat kan mij jou leven nou interesseren, of je vet word of bier drinkt, I DON"T CARE.

Ik zeg alleen dat je het niet raar moet vinden dat mensen het gek vindt dat je op je 16e stopt met uitgaan, voor de rest ben ik alleen verder gegaan op chewie's achterlijke argumenten.
als mensen het gek mogen vinden dat ik niet meer uitga, mag ik het dan niet gek vinden dat jullie het wel leuk vinden om jezelf ladderzat te drinken, is erg goed voor je progressie dude!

Iguana zei:
:hair: Hahaha uitgaansvolk!!!!!
Jij bent hilarisch!!!
Jij bent goed overigens ook goed voor een standaard type een nerd die altijd gepest is en nu met bb probeert een beetje respekt te krijgen. :)
Die "nerd" heeft overigens wel dezelfde stats als jij, gaat goed NERD :thumb:

idd, hoe vaak hoor ik het wel niet op zondag

'ga je ff mee stukje hardlopen?'

'ohh nee man ik ben zo brak ik heb zo kk veel teveel gezopen gister!'

beetje aangeschoten is idd leuk, vind ik zelf ook. maar zo erg dat je niet meer recht kunt lopen en niet meer weet hoe oud je moeder is...te belachelijk voor woorden :)
er lopen idd een hoop domme koeien rond

Wakaera zei:
als mensen het gek mogen vinden dat ik niet meer uitga, mag ik het dan niet gek vinden dat jullie het wel leuk vinden om jezelf ladderzat te drinken, is erg goed voor je progressie dude!

Die "nerd" heeft overigens wel dezelfde stats als jij, gaat goed NERD :thumb:

Nee hoor ik wil wel ruilen met zijn stats. ;)
Ik zie nu pas dat ie langer is dus je hebt gelijk. ;)
En dat MET (af en toe) zuipen. :D

Chewie zei:
Voel me niet aangevallen hoor...

Maw geen controle meer over jezelf, je gaat sneller meedoen met de rest, ook als deze wel vervelend gaan doen.

Nou ik word anders niet graag geasosieerd met klote uitgaansvolk. Aangezien ik PRECIES weet over wat voor types je dan spreekt.

En ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar mijn mensen doen niet gauw vervelend. Vechtpartijen komt vaak voor bij discotheken ivb alcohol idd, maar dat ligt aan de personen die die alcohol drinken. En wie heeft jij mr I know everything about alcohol gemaakt, jij drinkt het nooit, ervaren is weten.

Uh me vriendenkring, me vader die net geen alcoholist is geweest, me neef ...

Var zei:
Nou ik word anders niet graag geasosieerd met klote uitgaansvolk. Aangezien ik PRECIES weet over wat voor types je dan spreekt.

En ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar mijn mensen doen niet gauw vervelend. Vechtpartijen komt vaak voor bij discotheken ivb alcohol idd, maar dat ligt aan de personen die die alcohol drinken. En wie heeft jij mr I know everything about alcohol gemaakt, jij drinkt het nooit, ervaren is weten.
Je mag er trots op zijn dat je alles weet van alcohol, kun je er mooi een boek over schrijven. En je zegt zelf dat die vechtpartijen ontstaan onder invloed van alcohol, maakt niet uit dat het aan de personen zelf ligt hé, het is onder invloed van alcohol!

Var zei:

Idd en tja toen ik gister naar een houseparty ging en wat zuipers zag lopen tussen de lijpe massa vond ik ze ineens toch ook wel dom ogen. ;)
Maar dat neemt niet weg dat ik niet zal uitgaan en natuurlijk is jezelf bewusteloos zuipen niet de bedoeling..

En dat betekent dat de rest van de wereld niet weet hoe met alcohol om te gaan?

Var zei:
De rest van de wereld bewijst niet echt het tegendeel...lees de stadskranten, maar op een zaterdag/ maandag.

Var zei:
Nee dat weet de rest van de wereld niet, als je je elke week ladderzat drinkt, en daardoor je k*t gaat gedragen tegenover anderen, dan weet je niet hoe er mee om te gaan. Dat is wrm ik echt geen zin meer heb om uit te gaan, dat anderen graag bier drinken, fine, maar dat ik door hun alcohol gebruik moet opletten dat ik geen ruzie krijg met ze, **** it hoor, dan ga ik liever naar vrienden beetje ouwehoeren.

Drinken = fine with me, maar alcohol is imo te vaak het excuus voor wangedrag.

Dat is logisch, MASSA"S en MASSA"S mensen komen bij elkaar, in een kleine ruimte, als er dan een paar types tussen zitten die ruzie gaan zoeken o.a door alcohol is dat spijtig, maarja nogmaals dat soort mensen heb je.

Enkele personen zul je idd zonder reden ruzie mee hebben, dat heb ik zelf ook moet ondervinden helaas(oud topic). Maar er zijn veel meer die gewoon gezellig een goeie tijd willen hebben. Dat er een paar rotte appels tussen zitten is gewoon spijtig.

Tis niet alleen de massa in een kleine ruimte, maar ook groepjes op het station of in de trein die alles en iedereen gaan lopen te vervelen, omdat ze bezopen zijn

Schitterend die loze discussies hier met nog lozere argumenten van Chewie en de gang. Dat er een hoop volk bestaat dat zuipt om stoer te zijn wil nog lang niet zeggen dat iedereen dat doet. Ik had vroeger net zo'n afkeer tegen drank en uitgaan als jullie. Ik was precies zo, ook met zulke domme argumenten naar "de massa" toe. Ik weet nog goed dat ik veel discussies heb lopen voeren om dat soort dingen. Toen ben ik zelf maar eens uit gegaan en aan de drank gegaan, en dat beviel prima :) Nu begint het wat saaier te worden, maar dat is vooral omdat veel volk rond de 16 jaar is, en ik inmiddels alweer 20. Er lopen een hoop breezersletjes en bacoboys rond, maar ga aub niet lopen uitkramen dat iedereen die uitgaat en alcoholische dranken nuttigt net zoals hen zijn.

Ik ga uit, ik drink mezelf altijd goed aangeschoten (nooit zat, want kotsen = eten weg, en ik ben ecto dus ik moet al m'n eten liefkozen) en kom pas rond 5 uur smorgens of later thuis en ben de volgende dag pas om 3 uur smiddags wakker en vrij brak. Ben ik daarom opeens een trieste meeloper? NEEN! Dus houd aub je bek en ga op forum.scholieren.com zinloze argumenten spuien maar laat ons hier met rust.

Var zei:
Dat is logisch, MASSA"S en MASSA"S mensen komen bij elkaar, in een kleine ruimte, als er dan een paar types tussen zitten die ruzie gaan zoeken o.a door alcohol is dat spijtig, maarja nogmaals dat soort mensen heb je.

Enkele personen zul je idd zonder reden ruzie mee hebben, dat heb ik zelf ook moet ondervinden helaas(oud topic). Maar er zijn veel meer die gewoon gezellig een goeie tijd willen hebben. Dat er een paar rotte appels tussen zitten is gewoon spijtig.

daar ging de discussie net om in het begin, dat uitgaan niet leuk meer is door die rotte appels, vandaar dat het niet meer hoeft voor mij. Vooral hier in diksmuide is het erg, 2/3 van de aanwezigen zijn lid van die bende, dus een hoop rotte appels in een kleine ruimte

Chewie zei:
Tis niet alleen de massa in een kleine ruimte, maar ook groepjes op het station of in de trein die alles en iedereen gaan lopen te vervelen, omdat ze bezopen zijn

En het blijft dat klotetuig waar het aan ligt, die worden aggresief van de alcohol, alcohol maakt niet aggresief, of vervelend, als je al vervelend en aggresief bent kan dat inderdaad toenemen. Maar dat soort groepjes zijn meestal niet bezopen ook vervelend, en zulke groepjes blijfen juist meer hangen doordat ze vervelend zijn, vrolijke dronken mensen is tenslotte niks speciaals aan. Het feit is gewoon dat het maar een kleine groep is die rotte appels zijn en/of aggresief(er) worden door alcohol.

Wakaera zei:
ja had al gezegd dat ik ga cutten naar 10 à 12% na het EK in mei dacht ik? anders hierbij zeg ik het je ;)
Neh,wist ik niet... succes ermee dan! :thumbs:
Laat zeker iets weten als je begint te cutten, kunnen we je met een gezonder schema opzadelen...:D

Wakaera zei:
daar ging de discussie net om in het begin, dat uitgaan niet leuk meer is door die rotte appels, vandaar dat het niet meer hoeft voor mij. Vooral hier in diksmuide is het erg, 2/3 van de aanwezigen zijn lid van die bende, dus een hoop rotte appels in een kleine ruimte

Dat snap ik best, maar je zou toch ook ergens anders uitgaan?

En btw reageer ik meer op de aanvallen op het wel uitgaande en alcoholdrinkende volk.

Maar waarom opeens aan de drank, waarom opeens meer geld uitgeven voor je drinken? Vertel me hoe komt het dat jij het "licht" heb gezien?
En juist dat volk van 16 jr is irri...die vinden zich de man met drank op.

en 2 laat ONS met rust, jullie komen hier opeens kritiek leveren op ons...je hoeft dit niet te lezen hoor...

benchMarc zei:
Schitterend die loze discussies hier met nog lozere argumenten van Chewie en de gang. Dat er een hoop volk bestaat dat zuipt om stoer te zijn wil nog lang niet zeggen dat iedereen dat doet. Ik had vroeger net zo'n afkeer tegen drank en uitgaan als jullie. Ik was precies zo, ook met zulke domme argumenten naar "de massa" toe. Ik weet nog goed dat ik veel discussies heb lopen voeren om dat soort dingen. Toen ben ik zelf maar eens uit gegaan en aan de drank gegaan, en dat beviel prima :) Nu begint het wat saaier te worden, maar dat is vooral omdat veel volk rond de 16 jaar is, en ik inmiddels alweer 20. Er lopen een hoop breezersletjes en bacoboys rond, maar ga aub niet lopen uitkramen dat iedereen die uitgaat en alcoholische dranken nuttigt net zoals hen zijn.

Ik ga uit, ik drink mezelf altijd goed aangeschoten (nooit zat, want kotsen = eten weg, en ik ben ecto dus ik moet al m'n eten liefkozen) en kom pas rond 5 uur smorgens of later thuis en ben de volgende dag pas om 3 uur smiddags wakker en vrij brak. Ben ik daarom opeens een trieste meeloper? NEEN! Dus houd aub je bek en ga op forum.scholieren.com zinloze argumenten spuien maar laat ons hier met rust.

Dude en de argumenten van de pro-alcohol groep hier vind je niet kinderachtig? "ik drink graag bier, dus drink er maar veel van ook", net alsof bier het enigste is wat je lust, kun je ook avond cola drinken. "aangeschoten zijn is tof", ben je lekker bezig vrienden maken die even aangeschoten zijn als jou. Ik heb iig liever een discussie met iemand over nieuwe trainingstheoriën dan met iemand een zuipwedstrijd te houden.

Terug
Naar boven