Schitterend die loze discussies hier met nog lozere argumenten van Chewie en de gang. Dat er een hoop volk bestaat dat zuipt om stoer te zijn wil nog lang niet zeggen dat iedereen dat doet. Ik had vroeger net zo'n afkeer tegen drank en uitgaan als jullie. Ik was precies zo, ook met zulke domme argumenten naar "de massa" toe. Ik weet nog goed dat ik veel discussies heb lopen voeren om dat soort dingen. Toen ben ik zelf maar eens uit gegaan en aan de drank gegaan, en dat beviel prima

Nu begint het wat saaier te worden, maar dat is vooral omdat veel volk rond de 16 jaar is, en ik inmiddels alweer 20. Er lopen een hoop breezersletjes en bacoboys rond, maar ga aub niet lopen uitkramen dat iedereen die uitgaat en alcoholische dranken nuttigt net zoals hen zijn.
Ik ga uit, ik drink mezelf altijd goed aangeschoten (nooit zat, want kotsen = eten weg, en ik ben ecto dus ik moet al m'n eten liefkozen) en kom pas rond 5 uur smorgens of later thuis en ben de volgende dag pas om 3 uur smiddags wakker en vrij brak. Ben ik daarom opeens een trieste meeloper? NEEN! Dus houd aub je bek en ga op forum.scholieren.com zinloze argumenten spuien maar laat ons hier met rust.