AndroidHealthClinic

Wake up calorieen tellen schiet niet op. Basisregels vetverbraning

Ja, want dbbers eten voornamelijk aardappelen met appelmoes als avondeten en sporten niet, dus hebben geen carbs nodig. Hulde dave, je hebt me de ogen geopend!

• Topic Starter Topic Starter
@ robert D?

Ben je uberhaupt wel bezig met trainen en kennis of neem van iedereen maar wat dingen aan
Ga je mij vragen waarom

waarom je whey isolate moet nemen
en waarom 5a 6 maaltijden per dag??
en waarom je na 4 uur minder koolhydraten moet gaan eten..?

Please lees je eens in de stof

waarom zou je extra reps doen tijdens de cut? Vetverbranden doe je niet met krachttraining, en "toning" is ook een mythe.
Misschien indien je normaal meer PL-gericht zou trainen, en je dus in de cut wat meer op hypertrophie zou richten, dan snap ik het wel.

dave jong na 4 uur geen kh slaat kant nog wal man, ik train om 8 uur dus waarom zou ik na 4 uur niks nemen explain n**ga

RobertD weet ook wel dat je spijsvertering drastisch verandert om klokslag 4 uur hoor. Maar misschien dat je het voir anderen even kunt toelichten? Kan iedereen wat leren van je topic he!

Ja, want dbbers eten voornamelijk aardappelen met appelmoes als avondeten en sporten niet, dus hebben geen carbs nodig. Hulde dave, je hebt me de ogen geopend!

@ adfab???

klik eens op topic voeding of topic vetverbranding

wat is een dbber? denk dat er een groot verschil is op het forum
er worden gewoon heel veel fouten gemaakt.
en het is voor het gros al moeilijk om uberhaupt te zakken of wat spieren op te bouwen.. en dan moet het gros ook nog eens calorieen gaan tellen..

dat is gewoon onzin... beter eet je gewoon 5 a 6 maaltijden met flink wat eiwitten bij iedere maaltijd en ga je niet zo druk maken over calorieetjes te tellen

Voor de rest zit valt er wel wat te zeggen over je advies, dus zie dit niet als een persoonlijke aanval.

@ robert D?

Ben je uberhaupt wel bezig met trainen en kennis of neem van iedereen maar wat dingen aan
Ga je mij vragen waarom

waarom je whey isolate moet nemen
en waarom 5a 6 maaltijden per dag??
en waarom je na 4 uur minder koolhydraten moet gaan eten..?

Please lees je eens in de stof

Vertel het ons eens..

Calorieen tellen schiet gewoon niet op..
Hier lolde ik al en hield ik op met lezen.

Wie ben jij trouwens dat je hier wat 'dieper op in gaat'? De nieuwe DBB guru?:roflol: Want so far zet je alleen maar een hele hoop rare dingen neer.

Zitten enkele wel goede adviezen bij, maar ook een hoop outdated bro-science onzin.

Als je een topic begint met: "Enkele dingen die je moet doen om droog te worden" dan moet je wel komen met wat beter onderbouwde stellingen...

Verder wel leuk dat je topic bent begonnen om mensen te helpen, goed initiatief ookal wordt je dan gelijk aangevallen... maar forums zijn voor discussie he ;)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, wel enkele goede adviezen. Maar om dan vervolgens een fatburner aan te raden, zodat het vet weg smelt...

dat is niet erg mijn advies is persoonlijke ervaring , en inlezen in bepaalde artikelen..
deze sport is gewoon zo complex en hangt van zoveel factoren af..

dat vind je in andere sporten misschien niet zo terug..
ik probeer alleen met dit topic duidelijk te maken met wat basisregels, lang niet alles zal voor iedereen gelden.
probeer een klein beetje over te brengen dat calorieen tellen niet alles is en dat het niet de plaats verdient die het nu heeft mensen zijn daar teveel mee bezig..

maar ff snel antwoord

isolate is gewoon de zuiverste whey , neemt snel op is altijd erg laag in de vetten,suikers,en koolhydraten daarom perfect om te gebruiken tijdens de cut

5 a 6 maaltijden p.d zo hou je stofwisseling hoog en is je lichaam de hele dag aan de gang , zie je lichaam als een motor die aan het werk is..

stukje van een bron van internet>
Eerder vol en minder honger met eiwit in je dieet Uit onderzoek blijkt dat mensen in totaliteit minder eten als ze relatief veel eiwit binnenkrijgen via hun dieet. Het eten van een maaltijd met veel eiwit zorgt er namelijk voor dat je eerder vol zit en dus minder eet. Ook blijkt dat mensen die een eiwitrijke maaltijd hebben genuttigd, minder snel weer trek hebben na de maaltijd. Daarnaast is er veel energie nodig voor de stofwisseling van eiwit: het energiegebruik wordt met maar liefst twintig tot dertig procent verhoogd. Je verbrandt dus meer calorieën! Het omzetten van eiwitten in vet kost veel energie en het lichaam zal daarom niet snel overgaan tot deze omzetting.

Inderdaad, wel enkele goede adviezen. Maar waarom de fatburner?

Helaas is dit een onzin-topic (geworden).

Inderdaad, wel enkele goede adviezen. Maar waarom de fatburner? Je weet toch zelf ook wel dat het vet niet weg smelt?

ik claim niet dat ik alles weet.

ik was op dbb en zag weer eens wat topics bij voeding, en vetverbranding dat ik denk owh shit wat maken peeps zich weer druk om de calorietjes...
dat is helemaal niet zo belangrijk en de calorieen verdienen die plaats niet.

whey isolate .. is een zuivere eiwit meestal rond de 90 a 93 % vrijwel vetloos , weinig tot geen suiker en laag percentage koolhydraten.. geschikt om droog te trainen danwel
je sixpackje tevoorschijn te toveren ;)

5as6 maaltijden per dag. goede verhouding koolhydraat/eiwit, je lichaam lekker bezig houden met verteren zo hou je de stofwisseling hoog..

dat na 4 uur was iets te scherp, ben ik met je eens maargoed ik zelf doe het wel maar je kan ook prima na avondeten dan is het wel essentieel om die koolhydraten te skippen en gewoon eiwit te pakken in de vorm van wat nootjes/ amandelen zijn perfect of ongezouten cashew..

bron van internet >
Eerder vol en minder honger met eiwit in je dieet.Uit onderzoek blijkt dat mensen in totaliteit minder eten als ze relatief veel eiwit binnenkrijgen via hun dieet. Het eten van een maaltijd met veel eiwit zorgt er namelijk voor dat je eerder vol zit en dus minder eet. Ook blijkt dat mensen die een eiwitrijke maaltijd hebben genuttigd, minder snel weer trek hebben na de maaltijd. Daarnaast is er veel energie nodig voor de stofwisseling van eiwit: het energiegebruik wordt met maar liefst twintig tot dertig procent verhoogd. Je verbrandt dus meer calorieën! Het omzetten van eiwitten in vet kost veel energie en het lichaam zal daarom niet snel overgaan tot deze omzetting.

ik heb gewoon een bepaalde visie hierop, en ben hier nu mee aan de gang en ben tevreden

ik claim niet dat ik alles weet.

ik was op dbb en zag weer eens wat topics bij voeding, en vetverbranding dat ik denk owh shit wat maken peeps zich weer druk om de calorietjes...
dat is helemaal niet zo belangrijk en de calorieen verdienen die plaats niet.

whey isolate .. is een zuivere eiwit meestal rond de 90 a 93 % vrijwel vetloos , weinig tot geen suiker en laag percentage koolhydraten.. geschikt om droog te trainen danwel
je sixpackje tevoorschijn te toveren ;)

5as6 maaltijden per dag. goede verhouding koolhydraat/eiwit, je lichaam lekker bezig houden met verteren zo hou je de stofwisseling hoog..

dat na 4 uur was iets te scherp, ben ik met je eens maargoed ik zelf doe het wel maar je kan ook prima na avondeten dan is het wel essentieel om die koolhydraten te skippen en gewoon eiwit te pakken in de vorm van wat nootjes/ amandelen zijn perfect of ongezouten cashew..

bron van internet >
Eerder vol en minder honger met eiwit in je dieet.Uit onderzoek blijkt dat mensen in totaliteit minder eten als ze relatief veel eiwit binnenkrijgen via hun dieet. Het eten van een maaltijd met veel eiwit zorgt er namelijk voor dat je eerder vol zit en dus minder eet. Ook blijkt dat mensen die een eiwitrijke maaltijd hebben genuttigd, minder snel weer trek hebben na de maaltijd. Daarnaast is er veel energie nodig voor de stofwisseling van eiwit: het energiegebruik wordt met maar liefst twintig tot dertig procent verhoogd. Je verbrandt dus meer calorieën! Het omzetten van eiwitten in vet kost veel energie en het lichaam zal daarom niet snel overgaan tot deze omzetting.

ik heb gewoon een bepaalde visie hierop, en ben hier nu mee aan de gang en ben tevreden.
vind de reacties wel apart hoe erop word gereageerd.. als je denkt dat het anders moet ga ermee aan de gang? ga je calorieen tellen en wsl ga je te weinig spieropbouwende producten binnenkrijgen, en zak je vetpercentage maar de volume uit je spieren zal ook wel deels wegzijn

Terug
Naar boven