ik claim niet dat ik alles weet.
ik was op dbb en zag weer eens wat topics bij voeding, en vetverbranding dat ik denk owh shit wat maken peeps zich weer druk om de calorietjes...
dat is helemaal niet zo belangrijk en de calorieen verdienen die plaats niet.
whey isolate .. is een zuivere eiwit meestal rond de 90 a 93 % vrijwel vetloos , weinig tot geen suiker en laag percentage koolhydraten.. geschikt om droog te trainen danwel
je sixpackje tevoorschijn te toveren
5as6 maaltijden per dag. goede verhouding koolhydraat/eiwit, je lichaam lekker bezig houden met verteren zo hou je de stofwisseling hoog..
dat na 4 uur was iets te scherp, ben ik met je eens maargoed ik zelf doe het wel maar je kan ook prima na avondeten dan is het wel essentieel om die koolhydraten te skippen en gewoon eiwit te pakken in de vorm van wat nootjes/ amandelen zijn perfect of ongezouten cashew..
bron van internet >
Eerder vol en minder honger met eiwit in je dieet.Uit onderzoek blijkt dat mensen in totaliteit minder eten als ze relatief veel eiwit binnenkrijgen via hun dieet. Het eten van een maaltijd met veel eiwit zorgt er namelijk voor dat je eerder vol zit en dus minder eet. Ook blijkt dat mensen die een eiwitrijke maaltijd hebben genuttigd, minder snel weer trek hebben na de maaltijd. Daarnaast is er veel energie nodig voor de stofwisseling van eiwit: het energiegebruik wordt met maar liefst twintig tot dertig procent verhoogd. Je verbrandt dus meer calorieën! Het omzetten van eiwitten in vet kost veel energie en het lichaam zal daarom niet snel overgaan tot deze omzetting.
ik heb gewoon een bepaalde visie hierop, en ben hier nu mee aan de gang en ben tevreden.
vind de reacties wel apart hoe erop word gereageerd.. als je denkt dat het anders moet ga ermee aan de gang? ga je calorieen tellen en wsl ga je te weinig spieropbouwende producten binnenkrijgen, en zak je vetpercentage maar de volume uit je spieren zal ook wel deels wegzijn