Fitness Seller

Wanna be Shredded - Road to 6pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag UB getraind ging erg lekker.
Heb in mijn schema kleine aanpassingen toegevoegd voor de laatste 3 bulk weken denk daarbij aan 5x5's op de BP en verfrissende arm oefeningen. Ook ga ik de standing dumbel military presses vervangen door standing military presses met de barbel. Tevens heb ik mijn grip veranderd bij de pull downs. Ik doe nu chin pull downs op de latt pull down (lol heel vaag)

Training van vandaag:

20 x 60 KG (warming up)
3 x 100 KG nieuwe VPR :D:D:D:D:D:D:D:D:D
4 x 5 x 85 KG
BOR
3 x 10 x 70 KG. (iemand een goede vervanger voor deze oefening?)
Incline dumbel bench press (deze hou ik erin)
8 x 34 KG
8 x 30 KG
8 x 28 KG
Latt pull downs chin.
12 x 60 KG
10 x 60 KG
11 x 60 KG
Seated dumbel extensions
20 x 20 KG (moest even het juiste gewicht zoeken)
12 x 24 KG
11 x 24 KG
11 x 24 KG
Barbel curls
3 x 10 (10 KG beide kanten, idk hoe zwaar de halter is)
Side raises
3 x 15 x 6 KG

Lekkere training kreeg weer complimentjes, heb mijn gewichtsdoel van 95KG behaald en mijn gewenste PR's ook.
Ik probeer de komende drie weken nog maximaal te gaan om alles en echt alles uit de bulk te halen.
 
Vandaag UB getraind ging erg lekker.
Heb in mijn schema kleine aanpassingen toegevoegd voor de laatste 3 bulk weken denk daarbij aan 5x5's op de BP en verfrissende arm oefeningen. Ook ga ik de standing dumbel military presses vervangen door standing military presses met de barbel. Tevens heb ik mijn grip veranderd bij de pull downs. Ik doe nu chin pull downs op de latt pull down (lol heel vaag)

Training van vandaag:

20 x 60 KG (warming up)
3 x 100 KG nieuwe VPR :D:D:D:D:D:D:D:D:D
4 x 5 x 85 KG
BOR
3 x 10 x 70 KG. (iemand een goede vervanger voor deze oefening?)
Incline dumbel bench press (deze hou ik erin)
8 x 34 KG
8 x 30 KG
8 x 28 KG
Latt pull downs chin.
12 x 60 KG
10 x 60 KG
11 x 60 KG
Seated dumbel extensions
20 x 20 KG (moest even het juiste gewicht zoeken)
12 x 24 KG
11 x 24 KG
11 x 24 KG
Barbel curls
3 x 10 (10 KG beide kanten, idk hoe zwaar de halter is)
Side raises
3 x 15 x 6 KG

Lekkere training kreeg weer complimentjes, heb mijn gewichtsdoel van 95KG behaald en mijn gewenste PR's ook.
Ik probeer de komende drie weken nog maximaal te gaan om alles en echt alles uit de bulk te halen.

Jij ook lekker bezig zo te zien!!
 
Vandaag LB getraind.
Training ging lekker en heb wederom mijn squat verhoogd.
20 x 60 KG
3 x 8 x 115KG
volgende week 120 KG!

RDL
10 x 60 KG
3 x 8 x 125 KG

Legg press
12 x 150 KG
12 x 160 KG
9 x 170 KG

Leg curl
3 x 10 x 60 KG

Leg press calfs
3 x 15 x 200 KG

Geen tijd meer voor buikspieren :(
Volgende week ga ik nog 1 week bulken en dan ga ik starten met de cut. Mijn bf begint aardig op te lopen, ik ben snel buiten adem en zweet snel.
Mensen beschrijven mij beslist niet als dik of fatsig maar gewoon als ''buff''. Ben zelf van mening dat ik niet meer vetter moet nu is het bf namelijk nog ''acceptabel''.
 
Nette train weer! Cutten kan erg motiverend werken en is soms ff nodig. Teveel onnodig vet hebbie niks aan.. wat is je doel voor de cut?
 
Nette train weer! Cutten kan erg motiverend werken en is soms ff nodig. Teveel onnodig vet hebbie niks aan.. wat is je doel voor de cut?

thanks! ik ben van plan om voor de cut 3 a 4 maanden uit te trekken. Ik wil graag naar de 10-12% BF. Als het er nog in zit om te ''shredden'' ben ik daartoe bereid maar ik denk dat ik dan onnodig veel spiermassa ga verbanden.
Ik schat mijzelf op het moment op een BF van 18% denk dat in 3-4 maanden 10-12% zeker een realistisch streven is.

Tegen die tijd dat ik de cut is afgelopen is het inmiddels Juli daarna ga ik 8 weken op onderhoud/leanbulk om vervolgens in de winter weer verder te kunnen bulken.
 
thanks! ik ben van plan om voor de cut 3 a 4 maanden uit te trekken. Ik wil graag naar de 10-12% BF. Als het er nog in zit om te ''shredden'' ben ik daartoe bereid maar ik denk dat ik dan onnodig veel spiermassa ga verbanden.
Ik schat mijzelf op het moment op een BF van 18% denk dat in 3-4 maanden 10-12% zeker een realistisch streven is.

Tegen die tijd dat ik de cut is afgelopen is het inmiddels Juli daarna ga ik 8 weken op onderhoud/leanbulk om vervolgens in de winter weer verder te kunnen bulken.

Kijk je hebt erover nagedacht, lekker heur!
 
Vandaag UB getraind, moest vanochtend 4 uur werken dus mijn slaap en energie was niet top.

BP
20 x stang
20 x 60 KG
5 x 5 x 85KG - volgende week 87.5 KG
BOR
10 x 70 KG
2 x 10 x 60 KG
ik merk dat mijn mmc niet optimaal is bij 70KG vandaar dat ik een deload pak van 10 KG waarbij ik weer rustig ga laden naar 70kg +
Military press standing
5 x 50 KG
10 x 40 KG
9 x 40 KG
7 x 40 KG
Close grip latt pull downs
12 x 60 KG
10 x 60 KG
9 x 60 KG
Arms
DB skull crusher - niet bijgehouden
Reverse grip curls
Wat een super lekkere oefening! de aders op mijn onderarmen spatten er zowat uit haha :fire::flexbiceps:
 
Afgelopen dagen veel aan het werk geweest en nachtdiensten vandaar weinig gelogd. Voeding was in orde trainingen waren wat zwakker omdat ik slechter slaap.

Gisteren LB getraind.

Squat
30 x stang
20 x 60 KG
3 x 6 x 120 KG
3 x 7 x 120 KG
3 x 6 x 120 KG
RDL
10 x 60 KG
3 x 8 x 120 KG
heb de RDL bewust wat lichter gedaan omdat ik merk dat mijn deadlifts op lb dag 2 eronder komen te lijden. Ik ga eigenlijk liever ook zwaar op de deadlifts dan op de RDL vandaar dat ik mij een beetje inhoud.
Legg press
11 x 160 KG
10 x 170 KG
9 x 180KG (bijna maxed out)
Legg curl
3 x 10 x 60 KG

Kuiten en buik niet bijgehouden.

Was een lekkere training ondanks mijn slechte slaap
 
Vandaag UB getraind heb de afgelopen 2 trainingen niet gelogd i.v.m. nachtdiensten. Nu is alles weer normaal en kan ik weer knallen. Ondans mijn minder goede voeding en 1 nacht niet slapen toch nog stabiel gebleven qua kracht.

BP
25 x 60 KG (warming up)
4 x 5 x 90 KG
1 x 3 x 90 KG
BOR
3 x 10 x 65 KG
Incline db benchpress
1 x 10 x 34 KG
1 x 8 x 34 KG
1 x 6 x 34 KG
Close latt pull downs
12 x 60 KG
10 x 60 KG
7 x 60 KG en 3 x 50 KG
Dumbel backhead tricep extensions (idk hoe de oefening heet haha)
11 x 24 KG
9 x 24 KG
6 x 24 KG gevolgd door 2 x 20 KG
Bicep barbel strict curls
Niet gelogd.
Side raises
2 x 10 x 8 KG

Mooi stabiel gebleven qua training ondanks slechte nachtrust afgelopen weekend en matig voedingsschema.

Vanaf donderdag ga ik deze log sluiten en mijn cut log starten.
 
Deze log gaat dicht en volgende week gaat mijn nieuwe log open. Ik ben nou alvast rustig mijn voeding iets aan het afbouwen en volgende week ga ik starten met carb cyclen.

Mijn onderhoud is 3500 kcal.
Ik ben van plan om 2000 - 2000 - 3500 kcal dagen aan te houden.

Tot volgende week!!!
 
Vandaag heb ik het cut schema gemaakt (de low kcal dagen) en wil deze graag gaan plaatsen. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik dit vanuit mijn fitnes pall hierheen krijg? Iemand enig idee?
Ik zou graag nog wel een voedingsschema check willen door jullie :)

Huidige stats:
93 KG
40 CM armen
67cm boven benen (dikste punt)
vp (geen idee)

Kracht stats 1 RM
BP
1 x 110 KG (5 x 100 KG)
BOR 10 x 70 KG
SQUAT 8 x 120 KG
DEADLIFT 1 x 180 KG
MP 3 x 60 KG

Road 2 sixpack game plan:

Week 1 tm 5 carb cyclen 2000 - 2000 - 3500 kcal
week 6 tm 10 - 500 kcal onder onderhoud eten.
Week 10 tm ... (afhankelijk van wanneer de sixpack komt :P)

Update tot nu toe
Aangezien ik afgelopen 3 weken mijzelf tot de max heb gepusht en veel PR'tjes heb gezet begin ik te merken dat mijn lichaam wat moe is...
Ook heb ik nog wat last van mijn onderrug van de deadlift van afgelopen vrijdag (1rm van 180KG) het is namelijk spierpijn (wss niet goed opgewarmd)

Vandaar dat ik vanaf woensdag een halve rust week neem om bij te komen.

Iemand tips/feedback op mijn plan?

Groetjes Wanna
 
Print screen maken van myfitnesspal en uploaden.
 
Print screen maken van myfitnesspal en uploaden.

Doe ik dat wel even jaa, het word er wel een beetje onoverzichtelijk van. Ik kan mij herinneren dat er mensen waren die het gewoon vanuit hun account plaatsten of deelden via een link idk.
 
Was een lekkere training, kreeg van mijn vrienden complimentjes over mijn bovenbenen tijdens de uitvoering van de squat. Je begint mijn quads goed te zien.
Als anderen het ook beginnen te zien dan is dat echt wel een goed teken :)
thanks! ik ben van plan om voor de cut 3 a 4 maanden uit te trekken. Ik wil graag naar de 10-12% BF. Als het er nog in zit om te ''shredden'' ben ik daartoe bereid maar ik denk dat ik dan onnodig veel spiermassa ga verbanden.
Ik schat mijzelf op het moment op een BF van 18% denk dat in 3-4 maanden 10-12% zeker een realistisch streven is.
Ik denk dat je een heel reeel beeld hebt, ook van de nadelen van te ver cutten. Volgens mij ga je je doelen wel halen :thumb:
 
Als anderen het ook beginnen te zien dan is dat echt wel een goed teken :)

Ik denk dat je een heel reeel beeld hebt, ook van de nadelen van te ver cutten. Volgens mij ga je je doelen wel halen :thumb:

Thanks! Jaa, ik had Marina foto's gepmt, (vind het namelijk niet zo fijn om sommige foto's on te gooien) en volgens haar heb ik een mooie basis en zou ik voldoende spiermassa over moeten houden om het goed zichtbaar te krijgen!

Ben erg benieuwd wat ik in 3-4 maanden voor elkaar krijg.
Nieuwe schema's zijn in de maak ben van het carb cyclenen afgestapt.
 
Vanmiddag bezig geweest met mijn nieuwe voedselschema en heb weer wat om lopen puzzelen. Denk dat dit erg afzien word om maar 2600 kcal p/dag te eten.
Feedback is welkom!

Als dit allemaal goed is ga ik starten en neem ik nog even vier dagen rust van trainen. Zo wen ik alvast aan mijn nieuwe eetpatroon en kan mijn lijf even rusten. UB/LB is wel erg belastend moet ik zeggen :P

Het leek mij trouwens ook nog fijn om 3 keer per week een kwartiertie hiit te doen op de roeimachine. Dit deed ik afgelopen zomer ook en vond ik erg lekker, verbrand ik dan niet te veel massa?

Vetverlies/droog trainen
2550
Caloriebehoefte
225
Eiwitten (g)
72
Vetten (g)
251
Koolhydraten (g)
0.57
Vetverlies per week(Kg)

Voedsel 1.jpeg Voedsel 2.jpeg Voedsel 3.jpeg Voedsel 4 .jpeg
 
225g eiwit, whyyyy? :o
 
Eiwit omlaag en vet omhoog? :D
 
Haha nouu, dat klopt niet helemaal ik wil graag 200 gr eiwit eten en minimaal 85gr vet binnen krijgen en de rest opvullen met KH.
Zoals je kunt zien zitten de eiwitten +1 rond de 200 gr en de vetten op c.a. 75 gram. Mijn eiwit scoop is s'ochtends altijd iets meer dan dat fitnespall aangeeft en bij het bereiden van kip gebruik ik een beetje bakspray. Vandaar dat ik daarin een beetje speling heb overgelaten.
 
Back
Naar boven