nah et valt gewoon op, begon er als verliefdheid uit te zien
maar maakt niet uit hoor
Hiekie is gewoon blij dat own zijn maatje is man, doe normaal!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar maakt niet uit hoor
maar maakt niet uit hoor

)Ik train met iedereen @basicgym,help graag een handje mee om mensen op het goede spoor te zetten qua BB'ing.
Dat ik jou ook eens op de pijnbank kan leggen.hehe
Hiekie was/is gewoon erg tevreden over de zet die hij van mij in zn rug heeft gekregen,heb zn techniek wat bijgeschaaft en hem uitgelegd wat de no nonsense instelling betekend op het moment dat je de gym inloopt,dat wierp meteen zn vruchten af. (ik train ook pas zga 15 jaartjes he) Anyhow,ben geen Joe Weider ofzo,mijn techniek word door de oudere garde die bij ons traint ook nog vaker op de proef gesteld,en dat is alleen maar een goede zaak en dat deel ik graag met de liefhebbers van de sport (los van een partijtje breezahs of 6 hier)Ik train met iedereen @basicgym,help graag een handje mee om mensen op het goede spoor te zetten qua BB'ing.
Wanneer kom jij eens jonkoDat ik jou ook eens op de pijnbank kan leggen.hehe

samen met ries en mij beulen 
Jonko, mensen kunnen de pijn niet weerstaan. Plus het feit dat je echt een lelijke kop krijgt als je met mij traint, je geen haar meer hebt, enz enz nodigt ook niet uit voor de meeste![]()
ben nog steeds knapper dan de meeste hier, kun je je voorstellen hoe knap ik was VOOR ik met Ries ging trainen. Zn lelijkheid is aanstekelijk 

Jonko, mensen kunnen de pijn niet weerstaan. Plus het feit dat je echt een lelijke kop krijgt als je met mij traint, je geen haar meer hebt, enz enz nodigt ook niet uit voor de meeste![]()

die lelijke kop zou ik nog mee kunnen leven, maar geen haar meer...
nee ik kom niet bij jou trainen![]()

breng je jonko-mans mee dan?heheheeh I know, ik plaag Hiekie maar een beetje
zou jij niet een keer hier heen komen eerstsamen met ries en mij beulen
![]()
KNALLUHHH
Precies mijn gedachten!!!!