XXL Nutrition

Wanna see BEEF ?

nah et valt gewoon op, begon er als verliefdheid uit te zien :p

maar maakt niet uit hoor

:whip:

Hiekie was/is gewoon erg tevreden over de zet die hij van mij in zn rug heeft gekregen,heb zn techniek wat bijgeschaaft en hem uitgelegd wat de no nonsense instelling betekend op het moment dat je de gym inloopt,dat wierp meteen zn vruchten af. (ik train ook pas zga 15 jaartjes he) Anyhow,ben geen Joe Weider ofzo,mijn techniek word door de oudere garde die bij ons traint ook nog vaker op de proef gesteld,en dat is alleen maar een goede zaak en dat deel ik graag met de liefhebbers van de sport (los van een partijtje breezahs of 6 hier:rolleyes:)Ik train met iedereen @basicgym,help graag een handje mee om mensen op het goede spoor te zetten qua BB'ing.

Wanneer kom jij eens jonko???Dat ik jou ook eens op de pijnbank kan leggen.hehe

:whip:

Hiekie was/is gewoon erg tevreden over de zet die hij van mij in zn rug heeft gekregen,heb zn techniek wat bijgeschaaft en hem uitgelegd wat de no nonsense instelling betekend op het moment dat je de gym inloopt,dat wierp meteen zn vruchten af. (ik train ook pas zga 15 jaartjes he) Anyhow,ben geen Joe Weider ofzo,mijn techniek word door de oudere garde die bij ons traint ook nog vaker op de proef gesteld,en dat is alleen maar een goede zaak en dat deel ik graag met de liefhebbers van de sport (los van een partijtje breezahs of 6 hier:rolleyes:)Ik train met iedereen @basicgym,help graag een handje mee om mensen op het goede spoor te zetten qua BB'ing.

Wanneer kom jij eens jonko???Dat ik jou ook eens op de pijnbank kan leggen.hehe

heheheeh I know, ik plaag Hiekie maar een beetje :roflol:

zou jij niet een keer hier heen komen eerst ;) samen met ries en mij beulen :wl:

hehe ik zou met Ries ook altijd nog een keer mee doen ...

Jonko, mensen kunnen de pijn niet weerstaan. Plus het feit dat je echt een lelijke kop krijgt als je met mij traint, je geen haar meer hebt, enz enz nodigt ook niet uit voor de meeste:D

Jonko, mensen kunnen de pijn niet weerstaan. Plus het feit dat je echt een lelijke kop krijgt als je met mij traint, je geen haar meer hebt, enz enz nodigt ook niet uit voor de meeste:D

hahahaha het is klote, maar de waarheid :roflol: ben nog steeds knapper dan de meeste hier, kun je je voorstellen hoe knap ik was VOOR ik met Ries ging trainen. Zn lelijkheid is aanstekelijk :roflol:

:rolleyes:

die lelijke kop zou ik nog mee kunnen leven, maar geen haar meer...
nee ik kom niet bij jou trainen :D

Ja die mag wel ff in de kofferbak:D
Maar eerst die datum maar eens definitief enz enz.
Zal wel weer op niks uitdraaien heb ik het idee!

datum staat vast he, dat is dan ook het enigste :)
10 november dacht ik...

Hehe wat een converstatie in het topic van Monstro en Beast...
Die rug van Monstro owned echt.. zoiets moet ik ook hebben !

Als het ooit eens zo uit komt ook nog eens met hun trainen :P

• Topic Starter Topic Starter
hmmm 10 november is dit een vereiste? ik kan dan namelijk moeilijk, als het mogelijk is kunnen we die datum verleggen naar wat later?

nice fysiek man! echt bruut!

een beest!!!!!!!!

jaloers!:mad::( :D whehe ziet er goed uit gast ;)

Terug
Naar boven