XXL Nutrition

Wanna see BEEF ?

• Topic Starter Topic Starter
Dit was de avond voor zen wedstrijd, hier stond hij 102-103kg aan RIPPED
Veel beter als wedstrijddag, want die avond had hij wat wijn gedronken om meer vains te hebben (vraag me niet waarom want dit is al gaspari look hèhè) maar hij had erge diarree op de wedstrijddag , was 3kg lichter en aders waren toch een stuk minder als avond ervoor...

mww1o8.jpg

op die foto is het wel duidelijk te zien dat hij droog staat ,nice

erg bruut!!

Dit jaar komt hij 10-12 kg zwaarder als op die pic , ben zelf ook benieuwd hoe het er gaat uitzien !

super

Heb ik maar één ding op te zeggen: damn :eek:

Zo als in de begin post wil ik er ook uit zien op voor m'n 21e :thumbup: gaat wel lukken, bruut fysiek ook even lang als mij.

Zooooooooooo, zeker BEEF:eek:

wow ziek, en dat op die leeftijd.

Die uitslag op z'n rug,, komt dit door supplementen?

waar traint hij tegenwoordig? heb hem nog gekend toen hij in concourse trainde. Heeft mij en m'n broer toen nog wat squat-tips gegeven.
gelukkig want achteraf gezien (nu 2jaar later) hadden we dat niet lang volgehouden op die manier. :p

beeeest :) snap niet hoe je zo droog geraakt ze :p

waar traint hij tegenwoordig? heb hem nog gekend toen hij in concourse trainde. Heeft mij en m'n broer toen nog wat squat-tips gegeven.
gelukkig want achteraf gezien (nu 2jaar later) hadden we dat niet lang volgehouden op die manier. :p

We trainen allemaal Willem's fitness, beste gym van belgie als je het mij vraagt! voor elke spier een apart machine, de volledige oude + nieuwe lijn van technogym + nog een hoop nautilus enz , halters van 1 tot en met 62

Beest

ik ben nu bijna 5 maanden bezig
1.92
102 kilo
hoeveel procent week niet

maar dit is wel me doel 105 kilo droog droog te worden
dan ben je wel een beest!

kuren op die leeftijd? pf:)

wel zeer brute fysiek natuurlijk..
netjes.

ben benieuwd hoe hij er na nog een paar kuurtje en een paar jaren hard trainen gaat bijstaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven