tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het eigenlijk absoluut niet voor kuren. Bekijk je rug eens! Aantrekkelijk is het niet echt he... al die acne. En eens je stopt met kuren gaat het vaak bergaf ipv vooruitgang.
Allezins je hebt wel een knap resultaat behaald. Alleen hangt er volgens mij nen dikke MAAR... aan.

maar hij vroeg een mening en die krijgt hij 
Ik heb het eigenlijk absoluut niet voor kuren. Bekijk je rug eens! Aantrekkelijk is het niet echt he... al die acne. En eens je stopt met kuren gaat het vaak bergaf ipv vooruitgang.
Allezins je hebt wel een knap resultaat behaald. Alleen hangt er volgens mij nen dikke MAAR... aan.
Tja...2 ruggen zoals jij hebt is ook niet echt aantrekkelijk.
. doet me niets hoor. Eerlijkheid duurt het langst 
2 ruggen? wat is dat nu weer voor een uitspraak. doet me niets hoor. Eerlijkheid duurt het langst
![]()
Je moet eens nadenken voordat je iets zegt. Als je alleen maar komt om iemand af te kraken blijf je gewoon lekker weg.
dat wou ik wel even kwijt. anders had ik idd niets gepostIk heb er ook wel duidelijk bijgezet dat ik het een mooi resultaat vind hedat wou ik wel even kwijt. anders had ik idd niets gepost
Dan zeg dat gewoon en laat die eerste k*topmerking en dat ''MAAR'' weg. Jij hebt totaal geen idee hoeveel werk er in een groot fysiek zit. Dat je iets tegen kuren hebt, prima. Maar hou dat lekker voor je.
Ok sorry , als je dat zo persoonlijk opvat. Ik zei gewoon mijn mening.
En ik heb wel enig idee van hoeveel werk er in steekt. ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Dus daarom heb ik er ook respect voor en vind ik het mooi wat hij bereikt heeft