Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan de gyms sluiten in NL.. Blijkbaar dinsdag conferentie over de gyms in NL
die conferentie stond sowieso al gepland staan. denk dat ome rutte niet zomaar een praatje heeft om alleen over de gyms te pratenGaan de gyms sluiten in NL.. Blijkbaar dinsdag conferentie over de gyms in NL
Al die kutbelgen hopen dat maar gaat niet gebeurenGaan de gyms sluiten in NL.. Blijkbaar dinsdag conferentie over de gyms in NL

Hun lockdown kan uiteraard nu ook nog geen effect op de cijfers hebben. Zal eerst stabiliseren gevolgd door verlaging. Dat zal komende twee weken wel gebeuren.Zolang de cijfers dalen gaan ze geen extra maatregelen treffen. Geloof ik niets van. Maar de maatregelen gaan niet zo snel meer helemaal terug. Ik verwacht nog een week of vier zeker voordat er verlichtingen komen. En dan nog. De derde golf komt dan ook weer snel.
Ik las 20.000 besmettingen erbij in België. Dat gaat wel heel hard, ondanks hun lockdowns.
Ik mag het hopen, maar ze waren altijd al strenger dan hier. Gedrag is toch belAngrijker dan de regeltjes zelf denk ik.Hun lockdown kan uiteraard nu ook nog geen effect op de cijfers hebben. Zal eerst stabiliseren gevolgd door verlaging. Dat zal komende twee weken wel gebeuren.
meanwhile zie ik op m'n snapchat steeds studenten die gewoon leuke kotsfeestjes houden...
wens die echt het slechtste toe. ben al half depressief door de winter en dan nog ook eens m'n gym sluiten. ophang-seizoen dit.
Zal in België wel een huisfeestje zijn, maar klinkt toch grappig
Oeps kotfeestjes*, maar kots ook. Is meer voor studentenkoten, 10 vierkante meter waar ze dan met 10 in zitten zegmaar.Zal in België wel een huisfeestje zijn, maar klinkt toch grappig
Al die seizoen zijn fake news. Enkel winter & zomer!Je bent ook behoorlijk gedesoriënteerd in tijd, de herfst is nog niet eens halverwege.
Bron?Gaan de gyms sluiten in NL.. Blijkbaar dinsdag conferentie over de gyms in NL
Ik dacht dat je echt kotsfeestjes bedoelde, net zoiets als comazuipen.Oeps kotfeestjes*, maar kots ook. Is meer voor studentenkoten, 10 vierkante meter waar ze dan met 10 in zitten zegmaar.
Al die seizoen zijn fake news. Enkel winter & zomer!
Als het plan zou zijn om na dinsdag in lockdown te gaan en je lekt voor het weekend dan gaat iedereen massaal nog ff winkelen of iets leuks doen, dat zou een reden kunnen zijn om het stil te houden.Bron?
Wat zou de aanleiding zijn? Vrijdag zag Rutte nog geen aanleiding en dit weekend is de trend neerwaarts
Als het plan zou zijn om na dinsdag in lockdown te gaan en je lekt voor het weekend dan gaat iedereen massaal nog ff winkelen of iets leuks doen, dat zou een reden kunnen zijn om het stil te houden.
Maar de vraag is: wat is de aanleiding van het plan? Als men (Rutte) verkondigt dat het afhangt van de trend en de trend is neerwaarts, kan hij dat toch niet met droge ogen verkopen.Als het plan zou zijn om na dinsdag in lockdown te gaan en je lekt voor het weekend dan gaat iedereen massaal nog ff winkelen of iets leuks doen, dat zou een reden kunnen zijn om het stil te houden.
Ze kunnen het ook echt niet van plan zijn geweest op dat moment.
Rutte is de beste politicus van Nederland, die kan dat!Maar de vraag is: wat is de aanleiding van het plan? Als men (Rutte) verkondigt dat het afhangt van de trend en de trend is neerwaarts, kan hij dat toch niet met droge ogen verkopen.
Rutte is de beste politicus van Nederland, die kan dat!
Ik zeg niet dat ik het met zijn standpunten en ideeën eens ben, maar hij beheerst het vak en we hadden het makkelijk slechter kunnen treffen.