MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Gaan de gyms sluiten in NL.. Blijkbaar dinsdag conferentie over de gyms in NL

Gyms in jullie omringende landen zijn allemaal al gesloten..

Zolang de cijfers dalen gaan ze geen extra maatregelen treffen. Geloof ik niets van. Maar de maatregelen gaan niet zo snel meer helemaal terug. Ik verwacht nog een week of vier zeker voordat er verlichtingen komen. En dan nog. De derde golf komt dan ook weer snel.

Ik las 20.000 besmettingen erbij in België. Dat gaat wel heel hard, ondanks hun lockdowns.

Zolang de cijfers dalen gaan ze geen extra maatregelen treffen. Geloof ik niets van. Maar de maatregelen gaan niet zo snel meer helemaal terug. Ik verwacht nog een week of vier zeker voordat er verlichtingen komen. En dan nog. De derde golf komt dan ook weer snel.

Ik las 20.000 besmettingen erbij in België. Dat gaat wel heel hard, ondanks hun lockdowns.
Hun lockdown kan uiteraard nu ook nog geen effect op de cijfers hebben. Zal eerst stabiliseren gevolgd door verlaging. Dat zal komende twee weken wel gebeuren.

Hun lockdown kan uiteraard nu ook nog geen effect op de cijfers hebben. Zal eerst stabiliseren gevolgd door verlaging. Dat zal komende twee weken wel gebeuren.
Ik mag het hopen, maar ze waren altijd al strenger dan hier. Gedrag is toch belAngrijker dan de regeltjes zelf denk ik.

meanwhile zie ik op m'n snapchat steeds studenten die gewoon leuke kotsfeestjes houden...

wens die echt het slechtste toe. ben al half depressief door de winter en dan nog ook eens m'n gym sluiten. ophang-seizoen dit.

meanwhile zie ik op m'n snapchat steeds studenten die gewoon leuke kotsfeestjes houden...

wens die echt het slechtste toe. ben al half depressief door de winter en dan nog ook eens m'n gym sluiten. ophang-seizoen dit.

Je bent ook behoorlijk gedesoriënteerd in tijd, de herfst is nog niet eens halverwege.

Oeps kotfeestjes*, maar kots ook. Is meer voor studentenkoten, 10 vierkante meter waar ze dan met 10 in zitten zegmaar.

Al die seizoen zijn fake news. Enkel winter & zomer!
Ik dacht dat je echt kotsfeestjes bedoelde, net zoiets als comazuipen.

Bron?
Wat zou de aanleiding zijn? Vrijdag zag Rutte nog geen aanleiding en dit weekend is de trend neerwaarts
Als het plan zou zijn om na dinsdag in lockdown te gaan en je lekt voor het weekend dan gaat iedereen massaal nog ff winkelen of iets leuks doen, dat zou een reden kunnen zijn om het stil te houden.

Ze kunnen het ook echt niet van plan zijn geweest op dat moment.

Als het plan zou zijn om na dinsdag in lockdown te gaan en je lekt voor het weekend dan gaat iedereen massaal nog ff winkelen of iets leuks doen, dat zou een reden kunnen zijn om het stil te houden.
1604269156988.png

Ze kunnen het ook echt niet van plan zijn geweest op dat moment.
Maar de vraag is: wat is de aanleiding van het plan? Als men (Rutte) verkondigt dat het afhangt van de trend en de trend is neerwaarts, kan hij dat toch niet met droge ogen verkopen.

Maar de vraag is: wat is de aanleiding van het plan? Als men (Rutte) verkondigt dat het afhangt van de trend en de trend is neerwaarts, kan hij dat toch niet met droge ogen verkopen.
Rutte is de beste politicus van Nederland, die kan dat!

"Aanhoudende druk op de ziekenhuizen, SEH's die gesloten moeten worden, reguliere zorg die in gevaar komt"
"Onvoldoende daling in de besmettingen/ziekenhuisopnamens/IC-bezetting"
"Nu wat doen, anders met kerst"

Terug
Naar boven