AndroidHealthClinic

wat als je je ideale lichaam bereikt hebt?

Denk dat dat ook samenhangt met wat voor jou het ideale lichaam is. Hoe gespierder hoe meer moeite om het te behouden denk ik.

1x p/w op onderhoud trainen dmv zware compounds en een aantal isolatie bewegingen, verder op onderhoud eten.

Meer lijkt me niet nodig

En als je iets minder KT gaat doen (nu: 3 a 4 keer per week) , en wat meer en langere redelijk intensieve cardio ? (bijvoorbeeld 3x per week +/- 2 uur).
Zou je dan snel veel kwijtraken, ondanks bijeten tijdens cardio + supps als BCAA ?

Ik denk dat er weinig (geen) mensen zijn geweest die hun 'ideale lichaam' hebben bereikt en vervolgens dit 'ideale lichaam' hebben kunnen behouden. Dus een juist antwoord op je vraag...ik betwijfel het. Iedereen zegt slechts wat hij/zij denkt..

goede vraag haha!
denk dat het idd lastig is om je 'ideale' lichaam te krijgen!

je zult altijd meer willen als je een gezond verstand hebt denk ik

op onderhoud eten en 2x per week KT.
Maar is dit wel realistisch? Je kan van jezelf nooit zeggen dat je een perfect lichaam hebt, daar ben je veels te kritisch voor. Het kan altijd beter.

Dit gebeurd nooit ik wil altijd meer en de perfectie:D

Eén keer in de week trainen + een sheekie is echt niet genoeg om een fysiek waar je <3 jaar voor moet raggen. :rolleyes:

+ De doelen van iedereen veranderen naarmate je er dichterbij komt. Ik dacht ook 15kg lang dat als ik 3kg zou gainen ik wel tevreden zou zijn.

Laatst bewerkt:
Vraag ik me ook wel af eigenlijk.

Ik betwijfel eerlijk gezegd of 2x pw genoeg is om te onderhouden. Ik gok eerder een goeie 3 daagse split. En constant clean blijven eten..

met een 3-daagse split zal je nog verder groeien

Ik denk een weekje wel trainen en een weekje weer niet trainen, het zal dan wel een paar gram spiermassa schommelen.

Er op blijven word moeilijk, net als bij een bb wedstrijd op het juiste moment pieken.

Maar stel je hebt je ideale lichaam bereikt, vetpercentage en spiermassa en verhoudingen zijn perfect. Je hebt geen last van puistjes, een goed kleurtje op je huid, je tanten zien er goed wit uit en je haar zit perfect.
Wat ga je dan doen?

Ik denk een weekje wel trainen en een weekje weer niet trainen, het zal dan wel een paar gram spiermassa schommelen.

Er op blijven word moeilijk, net als bij een bb wedstrijd op het juiste moment pieken.

Maar stel je hebt je ideale lichaam bereikt, vetpercentage en spiermassa en verhoudingen zijn perfect. Je hebt geen last van puistjes, een goed kleurtje op je huid, je tanten zien er goed wit uit en je haar zit perfect.
Wat ga je dan doen?

:o niet zo best als je tante er wit uitziet, ff naar de dokter zou ik zeggen

OT:
Je bent nooit tevreden, trots zijn op je lichaam en vooral als andere er positieve opmerkingen over maken zal zorgen dat je alleen maar groter wilt worden ;)

Wat ga je dan doen?

Naar jersey shore b*ch!:cool:

Wat ga je dan doen?

Dan zou ik een World of Warcraft account aanmaken

:o niet zo best als je tante er wit uitziet, ff naar de dokter zou ik zeggen

OT:
Je bent nooit tevreden, trots zijn op je lichaam en vooral als andere er positieve opmerkingen over maken zal zorgen dat je alleen maar groter wilt worden ;)
hahaha een typfout :fuu:
je weet toch wel dat er 2 puntjes op de laatste e in waterpoloër moeten.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

eer dat je daar bent zit je haar niet meer perfect

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Dan zou ik een World of Warcraft account aanmaken
en als je daar het hoogste lvl mee hebt behaald ?

Doelen veranderen, eerst was m'n doel 100 kg, toen 110 etc.

niemand gelooft je stats hoor. Je maakt mij niet wijs dat iemand met zulke beestachtige stats als jou alleen maar in de allerlei sectie post :cool:

Dat hoef je ook helemaal niet hoor, alleen misschien als je 10+ jaar traint dat je wel weet hoe je moet trainen.. en misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is, ik heb genoeg andere tips 'n tricks gegeven.. van aminozuren tot yoga. Maar bedankt voor je feedback, ik zal het in overweging nemen om wat minder in Allerlei te posten "bs123".

Dat hoef je ook helemaal niet hoor, alleen misschien als je 10+ jaar traint dat je wel weet hoe je moet trainen.. en misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is, ik heb genoeg andere tips 'n tricks gegeven.. van aminozuren tot yoga. Maar bedankt voor je feedback, ik zal het in overweging nemen om wat minder in Allerlei te posten "bs123".
ben je zo buff geworre met yoga???

ben je zo buff geworre met yoga???

Indirect wel, het heeft me geholpen om schouder en rugklachten te verminderen, ook mentaal heb ik meer rust in mezelf gevonden. Was altijd een gehaast persoon en dat is nu veel minder geworden.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Kan toch best? Zijn bf% staat er niet bij ;)

Ik heb anders gewoon een 4 pack hoor, hihi.

Terug
Naar boven