Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag ik me ook wel af eigenlijk.
Ik betwijfel eerlijk gezegd of 2x pw genoeg is om te onderhouden. Ik gok eerder een goeie 3 daagse split. En constant clean blijven eten..
met een 3-daagse split zal je nog verder groeien
Ik denk een weekje wel trainen en een weekje weer niet trainen, het zal dan wel een paar gram spiermassa schommelen.
Er op blijven word moeilijk, net als bij een bb wedstrijd op het juiste moment pieken.
Maar stel je hebt je ideale lichaam bereikt, vetpercentage en spiermassa en verhoudingen zijn perfect. Je hebt geen last van puistjes, een goed kleurtje op je huid, je tanten zien er goed wit uit en je haar zit perfect.
Wat ga je dan doen?
niet zo best als je tante er wit uitziet, ff naar de dokter zou ik zeggen
Ik denk een weekje wel trainen en een weekje weer niet trainen, het zal dan wel een paar gram spiermassa schommelen.
Er op blijven word moeilijk, net als bij een bb wedstrijd op het juiste moment pieken.
Maar stel je hebt je ideale lichaam bereikt, vetpercentage en spiermassa en verhoudingen zijn perfect. Je hebt geen last van puistjes, een goed kleurtje op je huid, je tanten zien er goed wit uit en je haar zit perfect.
Wat ga je dan doen?

Wat ga je dan doen?
hahaha een typfoutniet zo best als je tante er wit uitziet, ff naar de dokter zou ik zeggen
OT:
Je bent nooit tevreden, trots zijn op je lichaam en vooral als andere er positieve opmerkingen over maken zal zorgen dat je alleen maar groter wilt worden![]()
eer dat je daar bent zit je haar niet meer perfect
en als je daar het hoogste lvl mee hebt behaald ?
niemand gelooft je stats hoor. Je maakt mij niet wijs dat iemand met zulke beestachtige stats als jou alleen maar in de allerlei sectie postDoelen veranderen, eerst was m'n doel 100 kg, toen 110 etc.

niemand gelooft je stats hoor. Je maakt mij niet wijs dat iemand met zulke beestachtige stats als jou alleen maar in de allerlei sectie post![]()
ben je zo buff geworre met yogaDat hoef je ook helemaal niet hoor, alleen misschien als je 10+ jaar traint dat je wel weet hoe je moet trainen.. en misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is, ik heb genoeg andere tips 'n tricks gegeven.. van aminozuren tot yoga. Maar bedankt voor je feedback, ik zal het in overweging nemen om wat minder in Allerlei te posten "bs123".

niemand gelooft je stats hoor. Je maakt mij niet wijs dat iemand met zulke beestachtige stats als jou alleen maar in de allerlei sectie post![]()