Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...nee een gay opmerking is te makkelijk.Ehm ik denk dat zijn stats toch wel behoorlijk wat beter zijn dan die van mij, ik vind dat iedere atleet zich in yoga moet gaan verdiepen. Waarom zou je niet 10 minuten extra aan je workout toevoegen als je daarmee wel de kans op een nieuwe blessure tot een minimum kunt beperken?
ik zie niet waar ik yoga zou kunnen doen in mijn sportschool. Maar ik heb nog nooit iemand hier yoga zien aanraden of dat iemand het in zijn/haar schema had.Ik snap jou punt niet Russian Bear, wat wil je nou duidelijk maken? Dat yoga belachelijk is als warming up?
Wat is er mis met trainen tot fail?Haha, ok 'Russische Beer'!
Hier preekt een door de wol geverfd monster. Met de helft van de weken niet trainen je fysiek behouden :')
Misschien nog een paar lat pulls en hyperextensions tot failure?

waar zijn jou stats?Wat is er mis met trainen tot fail?
en waar zijn jou stats![]()
staan in mijn logNever enough
---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
waar zijn jou stats?

Volgens mij is schoon op onderhoud eten en 2 x in de week op onderhoud trainen voldoende. Maar je kan altijd perfectioneren, beetje kneden hier en daar, zodat je alles in de juiste verhoudingen krijgt.
Fine, ik spreek je wel als je na een paar jaar iets chronisch oploopt en hier een jankthread opent.
Als je rechterkant van je haar langer is dan de linker kant, knip je hier en daar ook wat bij.vind ik een beetje overdreven.
je staat toch ook niet elk uur voor de spiegel om ja kapsel te perfectioneren.