XXL Nutrition

wat als je je ideale lichaam bereikt hebt?

yoga-poses-nui.jpg

4beb7-BranchWarrenf_frH_002.jpg

ik zie de combinatie al helemaal voor me :angstig:

yoga-poses-nui.jpg

4beb7-BranchWarrenf_frH_002.jpg

ik zie de combinatie al helemaal voor me :angstig:

Ehm ik denk dat zijn stats toch wel behoorlijk wat beter zijn dan die van mij, ik vind dat iedere atleet zich in yoga moet gaan verdiepen. Waarom zou je niet 10 minuten extra aan je workout toevoegen als je daarmee wel de kans op een nieuwe blessure tot een minimum kunt beperken?

Ehm ik denk dat zijn stats toch wel behoorlijk wat beter zijn dan die van mij, ik vind dat iedere atleet zich in yoga moet gaan verdiepen. Waarom zou je niet 10 minuten extra aan je workout toevoegen als je daarmee wel de kans op een nieuwe blessure tot een minimum kunt beperken?
...nee een gay opmerking is te makkelijk.

omdat je met een goede warmingup ook wel blessurevrij kunt blijven en zo eerder aan je shakie kan.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Pics van jou in een yoga pose?

Ik snap jou punt niet Russian Bear, wat wil je nou duidelijk maken? Dat yoga belachelijk is als warming up?

het zal natuurlijk afhangen van het fysiek dat je hebt.
hoe gespierder je bent, hoe meer moeite je moet doen om het te behouden.

je zou het Scott eens kunnen vragen. altijd behulpzaam.
hij zit al jaren op het zelfde gewicht en vetpercentage.
http://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness

mijn streefgewicht is 75 kg bij een laag vetpercentage.
als ik dat heb bereikt zal ik een stuk minder gaan trainen en aan mijn conditie werken. en misschien wat meer isolatie oefeningen. (kuiten en traps bv.)

Volgens mij is schoon op onderhoud eten en 2 x in de week op onderhoud trainen voldoende. Maar je kan altijd perfectioneren, beetje kneden hier en daar, zodat je alles in de juiste verhoudingen krijgt.

Helemaal mee eens. Kan me niet voorstellen dat, ook al heb je voor jou de juiste grootte bereikt, er helemaal niets meer te verbeteren valt.

vind ik een beetje overdreven.
je staat toch ook niet elk uur voor de spiegel om ja kapsel te perfectioneren.

Laatst bewerkt:
dan ga ik afbouwen om opnieuw mijn doel te behalen.

T zit niet in je natuur om tevreden te zijn. Als je nu denkt... hmm als ik 500 miljoen euro heb ben ik tevreden. Als je dat over 10 jaar hebt denk je: op naar de miljard...

T is de menselijke prestatiedrang die ons heeft gekregen waar we nu zijn. Als mensen tevreden waren geweest met hun situatie dan waren we nooit uit de steentijd gekomen!

Conclusie: We gaan net zolang door totdat ons hart t niet meer aankan en ze een aangepast bredere kist en 10 extra mensen nodig hebben om ons onder de grond te krijgen...

ideale lichaam bestaat niet

Doortrainen en de lat hoger leggen !
Heb je weer een doel om naartoe te werken :)

Terug
Naar boven