eddycaminos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben actief in de Highlandgames (NK-serie) en sinds kort begonnen met de training voor strongmanwedstrijden. Ik denk dat leeftijd en trainingsjaren ook een rol spelen want het valt op dat veel mensen (niet alle) die boven 170/180 drukken rond de 30 jaar of ouder zijn. Ik ben zelf 35.
Slechte enquete. Met deze opties kan zelfs ik stemmen![]()
Alleen in het hypothetische geval dat iemand nog geen 60 kg drukt,wat weliswaar practisch onmogelijk is maar toch bij mij wel ooit het geval is geweest,zou je niet kunnen stemmen....
Maar het punt is dus,hoe kan iemand nou zo zwak zijn dat ie nog geen 80 kg drukt (behalve als ik het ben dan)![]()
En toch word er op gestemd,wat een flauwekul,eruit met die mietjes gewichten!!1!!11!!!

kan 140 kg x5
dus ik gok op een 155 kg voor een 1RM

Als je alles geeft wat je hebt kan je heus wel op een heel wat jongere leeftijd zulke gewichten halen. Ik denk alleen al aan AlexT die met zijn 15 jaartjes oud al 110 benched. Als hij zo door gaat zal hij echt geen 15 jaar nodig hebben om 170/180 te redden. Het is meer of iemand het echt wilt of niet en hoeveel je er voor over hebt.

voor je blessure zat je toch al aan 150 ?
Klopt...daarom stond er ook (niet alle) in mijn post!

klopt, maar dat was toen ik nog aan de dianabol zat.

vandaag toevallig mijn top bepaald! 1x 85
moet ik me nu schamen?![]()
.1.80m 95 kg druk nu ongeveer 55-60 kilo (ook nog maar een maand bezig ^^)
btw wat is 1RM?