truebreaktrue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50kg (excl. 20kg bar) in high volume fase op het moment, dus 8 sets van 6hh
(hammerstrenght bp)

Op de smithmachine pak ik zo'n 80 kg aan gewichten bij 6 herhalingen. Mijn top was 82,5, maar nu de vakantie nét achter de rug is, ben ik teruggezakt naar 75 kg.
Met borstoefeningen boek ik sowieso weinig vooruitgang/progressie.

Heb al eens in de zoekfunctie gezocht maar kon niets vinden. Heb wel eens gelezen dat een gemiddelde man ongeveer 60kg bankdrukt en 70kg squat.
Op dit forum zal dit uiteraard anders liggen zodoende dit topic.
Hier mijn stats:
1.88 M
96kg
Bankdrukken 100kg x 6, 1rm ongeveer 120kg.
Bankdrukken en bankdrukken is nogal een verschil. Als ik een holle rug trek en mijn ellebogen en handen op powerlift mode zet duw ik 165kg x 6. Als ik zuivere bodybuild bankdruk uitvoer. Met als doel maximale spiergroei en niet maximaal gewicht top ik rond de 130kg x 6.
1rm max heb ik nooit getest omdat ik dit persoonlijk onzin vind. Persoonlijk vind ik dat ego trainen. Als mensen mij een goede reden kunnen geven om je 1rm te trainen zou ik die graag horen
Heb al eens in de zoekfunctie gezocht maar kon niets vinden. Heb wel eens gelezen dat een gemiddelde man ongeveer 60kg bankdrukt en 70kg squat.
Op dit forum zal dit uiteraard anders liggen zodoende dit topic.
Hier mijn stats:
1.88 M
96kg
Bankdrukken 100kg x 6, 1rm ongeveer 120kg.
Iemand die nog nooit aan krachttraining heeft gedaan en die het voor de eerste keer doet?? Ik geloof er niets van. Volgens mij ligt dat gemiddelde 10-15 kg lagerdan zit ik wel ver boven t gemiddelde![]()
BP:120KG
SQ:170KG
DL:210KG