Sarek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je zo doorgaat kan je dit jaar samen met Niels aan de kwalificatie ronden gaan staan.

Cleans zijn verradelijk heh? Ik dacht een paar maanden geleden ook in mijn overmoed dat ik wel even 100kg kon cleanen. Dat heeft een mooie blauwe plek opgeleverd toen
Hoe dan ook, killer training zo! Gaat goed komen met jullie zondag!

Thanx! Ben er blij mee...
Ben benieuwd wat ik 17-02 ga doen
Daar ga ik vanuit ! Alex heeft dat ding niet aangeschaft voor mee te curlen

Als je een meetpunt zoekt voor je dl en gaat toppen en je hebt ander materiaal, lijkt mij toch ander gevoel geven..Toch minder leuk he?Als je een meetpunt zoekt voor je dl en gaat toppen en je hebt ander materiaal, lijkt mij toch ander gevoel geven..
Nice 5je man!
Netjes die deadlifts! Die medley ziet er ook wel slopend uit.. Waar slaan jullie eigenlijk op met die hamer? Op de tire?
ik ben net zo lang als jij en 1kg lichter (en sta niet erg vet ofzo) en jij bent zoveel sterker haha
sta je echt op 7% of weeg je eigenlijk 105?
Thanx sarek! Jep op de tyre.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:15 ----------
Hahaha nee sta op t moment op een procentje of 16 denk ik en weeg smorgens toch echt 98 nuchter.
Na de wedstrijd 17 feb ga ik mijn vet weer afbouwen naar een procentje of 10. Hoelang train je al? En hoe is je voeding?