MuscleMeat

Peiling Wat betaal jij voor je sportschool abonnement?

Peiling Peiling Wat Betaal Jij Voor Je Sportschool Abonnement?

• Totaal stemmers
    508
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik betaal €39 p/m voor onbeperkt sporten, ik vind de prijs prima. Het is een leuke laag drempelige sportschool, geen gelul of flauwe regeltjes, en goed gericht op krachttraining.

250€/10maand

=> 25€/maand

Ben wel tevreden van de prijs maar qua gym totaal niet... Ze kijken je daar zelf raar aan als je straps gebruikt, zegt al veel over het niveau van m'n gym:rolleyes:

65euro voor 3maand

• Topic Starter Topic Starter
250€/10maand

=> 25€/maand

Ben wel tevreden van de prijs maar qua gym totaal niet... Ze kijken je daar zelf raar aan als je straps gebruikt, zegt al veel over het niveau van m'n gym:rolleyes:
Haha in mijn eerste gym was ik eens aan het deadliften, kwam er zo'n dikke koe (receptioniste) aanwaggelen 'wat is dat voor oefening?' toen ik antwoordde keek ze me aan alsof al het eten op aarde op was waarop ze niets beter wist te zeggen dan 'dat klinkt als een gevaarlijke oefening'.

Later was ik aan het liften met straps, komt er zo'n gare Turk aan, 'das nie moeilijk zo kan ik et ook' dus ok ik gaf hem de straps en liet het hem even proberen, maar hij kreeg de 200kg helaas voor hem geen mm van de grond :D

15.95

Alles wat je nodig hebt en meer!
oa dumbbells tot 70kg enz.

Ik betaal er niks omdat mensen naar me toe mogen komen met vragen. Gebeurt toch bijna nooit want niemand weet dat en ik heb oordopjes in me oren.

nie leuk te veel :( 55 euro wtf?? permaand...

ik moest een begin van 375 betalen en dan levenslang 19, maar in men nieuwe school kan ik gratis, eens bekijken wat ze daar hebben.

btw je kan er ook gratis golfen enz zalig ni :D ^^

vinden jullie het niet wat duur? ik ging vroeger naar de enige sportschool in de buurt hier...koste 36 euro/maand en er was niet eens een squatrack...vooral machines enzo...wel bench...daarom train ik nu thuis.

betaalde eerst 58 Eur, nu 19,90 Eur in Duitsland net over de grens van CH.

ik betaal voor volgend jaar (2008-2009) 76 euro .. Train bij de Tue sportcentrum.. goed te doen.. Hammerstrength en Lifefitness apparaten en ook aardig wat dumbbells tot een kilootje of 50 meen ik

42,50. per 4 weken
dbs tot 42,5kg en een hoop schijven.
Redelijk tevreden en we hebben een sauna (die ik toch niet gebruik) plus douches nette kleedkamers dus ik vind het het wel waard

300 per jaar (25 euro per maand dus)

ik betaal 40 euro de maand mag dan wel onbeperkt komen

Hmm nja moeilijk ... betaal 150 euro gezinsabonnement voor 4
Maar als ik nou bvb alleen daar ga zou het me ook nog ongeveer 70-80 euro kosten
Maar je kan er ook wel alles he ... en onbeperkt
Zwemmen, fitnessen, tennisen, badminton, squash, allerlei cardio ( cross, fiets, loopband, spinnen, ...) , sauna, aerobic

Ik betaal 44,5 pm:mad::eek: al heb ik nu een abbo dat ik een eel jaar mag trainen voor 32,5 pm maar dan moet ik dus wel een jaar lid zijn waar ik nu wel spijt van heb eerlijk gezegd aangezien ik ook bij de zogenaamde ; healthcenter; gym zit maar hoe kan het dat sommige mensen gratis trainen in een sportschool joh?:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven