Fitness Seller

Wat doe je NU?

Kom net van meisje af... mmmm.... :D Eten en dan meteen slapen....

Net op en mijn shake gezopen.

Dadelijk ontbijten en dan de hele dag relaxen :cool:

Zometeen ff douchen en dan de orginele Spartacus kijken..185 minuten :cool:

wiew, vandaag komt de familie voor mijn verjaardag.
ik zal dalijk lekker appeltaart eten;)

:heart:

Ik bereid me mentaal voor om 45 minuten te gaan hardlopen.

Zo, laatste slok van m'n whey shake en GAAN!!

Zelda zei:
Ik bereid me mentaal voor om 45 minuten te gaan hardlopen.

Zo, laatste slok van m'n whey shake en GAAN!!
45 minuten is echt te lang hoor... :D

Ik hoop echt dat ik nooit hoef te cutten... :p

t*ring, die paar biertjes van gister merk ik nu toch wel behoorlijk, was na er na 35 min. echt helemaal doorheen. :o

K*tcardio.

Een bak kwark ga ik dadelijk naar binnen werken :cool:

Zo naar de kermis en "superbrede" Breezer beach bums opzij douwen :D

Ik zit wederom aan een klotewerkstuk te werken.... Maar goed, ik wilde eigelijk naar de kermis in Groningen gaan, maar ik ben bang dat daar brede gasten lopen die mij met mijn 20cm armen en tanktop shirt wegduwen bij de touwtrekkraam :(

me dood vervelen :( , zometeen maar een dvd'tje in in pleuren

Beetje sad.. misschien toch andere muziek op zetten... Verder .. vervelen

Studeren.... :(

Internetten :cool:

huckfinn zei:
Ik zit wederom aan een klotewerkstuk te werken.... Maar goed, ik wilde eigelijk naar de kermis in Groningen gaan, maar ik ben bang dat daar brede gasten lopen die mij met mijn 20cm armen en tanktop shirt wegduwen bij de touwtrekkraam :(
je moet daar naartoe gaan, je hebt er veel lichtelijk labiele sletjes die je makkelijk je bed in kan lokken omdat ze toch niet 100% zijn.

Zit mezelf af te vragen of ik nu mazzel heb of niet met mijn gratis, over de datum, 5 mg Beta Ecdysterone caps... :rolleyes:

kom rijst met ketjap en tonijn wegwerken (erg lekker en misschien goed voor mn humeur, want dat bevindt zich rond het absolute nulpunt)

verder scroll ik (natuurlijk) door DBB.com (zit stiekem te wachten op reacties op mijn foto's :o ) en staat er sinds lange tijd weer punkmuziek uit mijn stereo te brallen.

Bij aan het komen, Was erg vroeg vanmorgen dat ik me bed inging. Was erg druk in de stad..

Even rouwen dat ik gebanned ben op superdudes.nl; nu ga ik maar weer verder met mijn tweede essay in twee weken... hopelijk heb ik het morgen af :P

Terug
Naar boven