Fitness Seller

Wat doe je NU?

Kben me nu al aan 't ergeren op morgen, want dan moet ik weer naar school. En ik ben tonijn en rijstenwafels aan 't eten.

Superdudes aan het checken. LACHEN!

ik eet nu tonijn in eigen nat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind uitgelekt met paar sperzieboontjes lekkerder ...

Ik eet het direct uit blik. das veel stoerder :cool: :D

tsja daar heb je wel weer gelijk in:)..

Eet liever brocoli dan spersie bonen ;)

( zie menshealth )

Zo ben even aan het bijlezen hier...

En aan het genieten van mijn vrije dag...

Zo even naar de winkel voor ijs...

:D

Ben ook aan 't genieten van m'n vrije dag. :cool:

Zo weer ff eten en vanavond lekker trainen.

Lekker heel de dag geluierd !.. Ben maar eens een keer thuis gebleven, heerlijk tot 12 uur in me bed gelegen... Gisteren tot 1800 uur geslapen :eek: Maar ging er wel erg vroeg in :p Zon scheen zelfs al !

Zo lekker vroeg trainen.. Ben eindelijk eens een keer niet moe..

Ben aan het msn'en met mn vriendin, luister een muziekje in WM Player, eet brood met ei, erger me rot aan de sukkels die zich ergeren aan de zgn superdude's en ga zo te trainen!

Weer aan het werk, morgen weer vrij :D

Wisten jullie dat warme kwark niet te vreten is ?? Had vanmorgen nog geen trek , toen was hij nog wel koud..

Zit in mijn handen te wrijven.. :D

ruksel uit te smeren ?

heb net lekkere broodjes gegeten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.236
Net uit m'n extra inhaal-slaap gekomen nadat iemand mij tot vroeg in de ochtend heeft 'plezierd' met spookverhalen :rolleyes:

Nu snel een pannetje, rijst, blik tonijn opentrekken en er tomate frito overheen gooien en dan gaan trainen; herhaling benen/schouders. ;)

Ik heb mezelf in glas gesneden en zoek naar een pleister.

plakkie brood met kalkoen, zo douchen en dan naar Groningen om mn tattoo bij te laten werken ( 1/2 uur een heerlijk gevoel ) en dan snel weer terug naar Assen en nog ff wat cardio en hamstrings trainen!

kamer beetje opgeruimd, havermoutshake weggewerkt, DBB.com lezen. Knetter high worden van de lucht die hier hangt (zijn nieuwe vloerbedekking in onze grot aant leggen, my god wat een lijmlucht...)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.240
Lijmlucht! Verse vloerbedekking! :thumbs:

Terug
Naar boven