Fitness Seller

Wat doe je NU?

onderhand kan ik genieten van het prachtige weer hiero. (lijmlucht is bijna exit, maar wel na dik een half jaar zeuren en drammen bij de huurboss eindelijk nieuwe vloerbedekking, de vorige liep bijna vanzelf weg) en heb net paar nieuwe kleren gekocht, maar het shirt dat ik nu gekocht heb zit wel strakker dan gepland, benieuwd wat mn kameraden ervan zeggen haha :D, volgende keer maatje groter.

Ik ga uit mn shirts groeien! :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Gisteren besteld, nu al binnen :D XXL Nutrition 2,5kg whey/2,5kg ei protein binnengekomen, zelf even mixen tot een perfecte blend ;)

wiskunde en natuurkunde voorbereide voor volgende week... :(

zin krijgen om te trainen. ik ga om 7 uur trainen, en zit nu te gapen :zzz:

beetje DBB vol aan et spammen, en eten aan et klaar maken :cool:

Chocola met amandelen aan het eten... :D

Slapen :zzz:

slaaplekker

Effe aan een bacootje aan het slurpen...

Absolutely zei:
Klein reepje ?? of vraatzucht ?? :D

Uhh... was wel weinig toen het zo snel op was, maar misschien ook maar goed. Deze week heb ik nergens naar gekeken met eten. Heb alleen gezorgt dat ik mijn eiwitten binnen kreeg.

Purple zei:
Uhh... was wel weinig toen het zo snel op was, maar misschien ook maar goed. Deze week heb ik nergens naar gekeken met eten. Heb alleen gezorgt dat ik mijn eiwitten binnen kreeg.

Zit er eiwit in Chocola dan :D

Zit nu op het forum en strax ff een bakkie kwark en dan Formule 1 ff loeren of Schuimbek weer op zn bek gaat :D

haha een beetje wel toch...

Maar ik heb nu ook hele lekkere eiwitten. Vanille van isopure en met waten vind ik die nu ook net smaken naar een milkshake vanille.. :D

Relaxen en vanmiddag naar moeders. Ik ga ze dan vertellen dat ik een tattoo heb. Ik zal voor mijn moeder alvast een flesje valium meenemen want die gaat het niet leuk vinden. Mijn pa is iets makkelijk. :cool:

Wakker aan het worden. Beetje aan het balen dat het alweer de laatste vrije dag is. :( Misschien wel beter om even te gaan werken, beetje gedachten van de week verplaatsen.
Keuzes in het leven kost een hoop energie. Vooral als je niet weet wat je moet doen.

1 heerlijke gedachte is, dat ik morgen weer pijn heb in borst, schouders en biceps :p

Hmm .. 4 dagen vergeten ?

Ben nu een koekje aan het eten.... en lekker niks aan het doen op me werk .. ;)

Terug
Naar boven