Fitness Seller

Wat doe je NU?

Vanavond werken... is echt lang geleden... ;)

vanaaf niks doen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.663
Pffff...net thuis gekomen...kwark en banaan erbij, laptop aan, even nieuws lezen.
Kleredrukke avond gehad, zo maar es lekker douchen en diep gaan slapen. Morgenavond ook werken, zal lekker warm zijn.

Ben een halfuurtje gelden thuis gekomen heb net gedouched en ga nu een happie eten en mijn bedje in.. :yawn:

Ik wordt net wakker (8 uur is laat voor mijn doen, meestal hou ik het niet langer uit dan tot een uur of 7)... Zal zo even mijn bakje kwark nemen en dan mijn spulletjes eens gaan zoeken voor de training.

Net wakker, toch weer een beetje goed gemaakt met me vriendin ;) Nu lekkere summer smooth jazz te luisteren.

Zo even de tuin aanharken in het nog zachte zonnetje. Vanavond bbq bij me pa.

Het leven is weer (even) goed

insmeren en zo lekker in de zon liggen, ik wil zwart worden

Ben rug - kuiten gaan trainen deze voormiddag, nu ga ik eten maken.

studeren, nog 3 examen te gaan, en dat met zo'n mooi weer *zucht*
en ik zal maar binnen studeren, want de buren hebben een zwembad en het is niet leuk om te horen hoe zij zich amuseren terwijl ik aan het leren ben :(

Moet leren, maar heb geen zin. Gister weer es een keer flink doorgezakt in een hele lange tijd. Nu voel ik weer waarom ik dat niet zo vaak meer doe :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.671
Ik heb GVD geen zin! :mad:

Moet zo douchen, aankleden, eten prepareren en naar het werk. Drie uurtje maar, maar metv reizen etc erbij ben je toch niet voor half 11 thuis.
Gelukkig progressie met de tech ontwikkelingen van m'n log-site dus als alles goed gaat binnen 24-48 uur online. :)

bikerbabe zei:
studeren, nog 3 examen te gaan, en dat met zo'n mooi weer *zucht*
en ik zal maar binnen studeren, want de buren hebben een zwembad en het is niet leuk om te horen hoe zij zich amuseren terwijl ik aan het leren ben :(
Net hetzelfde hier, laat het een troost wezen.

Zo nog even terrasje pakken.. :D

nagenieten van de BBQ :D

een extreme fot ovan mezelf bekijken op defqon1 ... niet te gloven wat een k*t foto ik ben dus die met dat rode armani shirt aan... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

owjah en die 2 gasten naast me ken ik niet :P maarjah kan me ook niet veel meer herinneren van gister..

Hehe,me net even gewogen op m,n spiksplinter nieuwe weegschaal die ik voor papadag gehad heb!!
84,1 kg volgend jaar zitten er 10 bij!

Aardig van de kaart op die foto niet dan?

Terug
Naar boven