XXL Nutrition

Wat doe je NU?

een peuk roken :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
Genietend van een slaaptekort en een vuile ranzige smerige stink zweetvoetenboerderij-lucht dankzij de 800mg Tren die er deze week is in geaan :roflol:

Hertje valt flauw whehehehehehe :D

Motivatie zoeken om m'n gare harsens naar de gewichten te slepen.

Ben net terug van mijn HIIT cardio, was zwaaaar.

Lig lekker in de tuin aan het zwembad... Nu is het leven heerlijk, Vanavond zie ik me vriendin weer. Damn .. wat heb ik haar gemist :(

ik ben op zoek, op internet, naar een vervangende auto op LPG; benzine word mij te duur met 55duizend km per jaar:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.650
Absolutely zei:
Lig lekker in de tuin aan het zwembad... Nu is het leven heerlijk, Vanavond zie ik me vriendin weer. Damn .. wat heb ik haar gemist :(

Ik kan je met je doel helpen (<20%BF), laat mij op die stoel of in het bad dan geef ik je instructies hoeveel blokjes je moet rennen :D

Ik ga ook even in de zon zitten

Ik heb net een Sultana opgevreten en moet eigenlijk zo mijn natuurkunde herkansing eens voorbereiden. Maarja............dankzij DBC01 heb ik weer een nieuwe film erbij dus dat wordt lastig. De verleiding is groot.

Agh , vandaar nog lekker wezen trainen met deze hitte :D

Wat ik nu doe is BLOKKEN.
Ja hoor met zulk weer...
Vrijdag heb ik m'n laatste examen en ik geef het je op een serveerblaadje: vrijdagmiddag begint het rotste weer (like usual).

Kom net terug van me werk, de hele dag mooi in de zon gelopen. :cool:

Nu ff lekker chillen, ijskoud water drinken en een relaxt muziekje luisteren.

Ga nu ff cardioen!!!

Relaxen. 2 nieuwe cd's gekocht robbie williams greatest hits en fearless van kane. Heerlijk en ook zeer relaxt in de auto :cool:

Zo douchen..vanaaf weer een Cro-Party in Rotje :cool:

Pivo! :D

Ik ga ook even leker onder de douche.. vanavond op stap... :D

DBC01 zei:
Ik kan je met je doel helpen (<20%BF), laat mij op die stoel of in het bad dan geef ik je instructies hoeveel blokjes je moet rennen :D
Mafkees ! Kom maar op met de hulp ;) Het schiet niet op volgens mij. Ik word wel droger lijkt wel. Groei ook wel, alleen me zwembandje gaat niet :( Tussen buik en borst is er zowat een blok te zien :D

Alleen eronder niet :(

Terug
Naar boven