Fitness Seller

Wat doe je NU?

Tonijn eet je dan toch gewoon in de auto op... wel ff raampjes open houden voor je het dorp in rijd dan ;)

Zit nu naar een mega vette stream te luisteren..

http://m1live.com/

Laatst bewerkt:
ik heb hier tmf opstaan, daarnet was het goede muziek, nu ist ****ing r&b, I need to get out of here!!!

Haha het is lente zeker...

Ik heb net mijn ramen gewassenen en mijn gordijnen ook. En heb ze zojuist nadat ik het gestofzogen ook mijn gordijnen opgehangen... Pff.. ik lijk wel een huisvrouw... Nu de rest van het huis nog. Maar eerst even koffie en een hapje eten. :D

Heb ik wel verdiend.

Purple zei:
Haha het is lente zeker...

Ik heb net mijn ramen gewassenen en mijn gordijnen ook. En heb ze zojuist nadat ik het gestofzogen ook mijn gordijnen opgehangen... Pff.. ik lijk wel een huisvrouw... Nu de rest van het huis nog. Maar eerst even koffie en een hapje eten. :D

Heb ik wel verdiend.
Uh ??? ben je verliefd ofzo .. zooooo acief in je huis :D

Je lijkt wel hyper..

http://m1live.com/ is wel erg lekker.. Krijg zin om weg te gaan... Misschien straks toch even weg maar :)

Ja soms heb ik een bui en dat moet mijn huis een grote beurt krijgen...

Uh.. Tjalle lijkt me sterk was al 2 weken terug.

Soms wel jammer genoeg...

Ben weer aan het rondhangen,voel me een hangoudere :(
Zit overigens met een dilemma, heb trek in koffie maar ben bang dat ik dan het eerste uur niet zal slapen.
En ik ben best wel moe eigenlijk.........het leven is geen oliebol :o

aant genieten van een lekkere kriek :) (voor de nederlanders: dat is een soort van bier, lekker zoet :D )

Ik heb voor s' avond meestal cafeine vrije koffie...

Ik hb tde laatste tijd ook moeite met slapen.

Bikerbabe Kriek verkopen ze ook in Nederland... Ik drink helemaal geen bier of alcohol eogenlijk. Maar werk wel voor een bierbrouwerij en groothandel. :D

ja maar chewie had het niet direct door toen ik vertelde dat ik kriek aan het drinken was, vandaar :D

Oh Chewie is gewoon niet zo slim.. :D :D

:whip: :whip:
Waarom ik je nog spank weet ik niet...je vind het toch lekker... :cool:

Maar ben niet dom (geboren), alleen nooit wat bijgeleerd :P

Ik kom voor mijn doen op een nette tijd terug van een avondje uit.

ook ik kom net thuis van een avondje stappen..... jeuj cola light avondje

(waarom werkt alcohol nou niet anabool :'( )

Gaar zijn...

Ik ko net uit bed... even koffie en eten.

k zuip een shake gevuld met heeel veeel eiwit, en nutrix naar binnen.. de blender kon m bijna niet mixen omdat ie vastliep van het opgezette Nutrix

Terug
Naar boven