AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Net terug van trainen, nu zit ik aan mijn post workout shake.

Verlaatte lunch. Heb m'n mams even op afstand met haar computer geholpen en moest ook nog even m'n oefeningetjes doen.

me eenzaam voelen, ben blijkbaar de enige wiens ass zich als een huge black hole gedraagt (no pun intended) tijdens het squatten, en alle nabije stof naar binnen zuigt :D

Cynthia zei:
me eenzaam voelen, ben blijkbaar de enige wiens ass zich als een huge black hole gedraagt (no pun intended) tijdens het squatten, en alle nabije stof naar binnen zuigt :D

buttplug gebruiken heb je er geen last meer van

Cynthia zei:

ahum ???

dan zal ik die er wel uitblazen :kiss:

Ik verveel me.. moet nog steeds mijn koffer pakken maar geen zin

ik ben aan het multitasken

zo het gedicht voor sinterklaas eens even afronden

Ik zit even te berekenen hoeveel ik vandaag al gegeten heb... hmmm... 300 Cal te weinig, tijd voor een ijsje :)

ik ben een interview aan t uitwerken, ik was te lui vanmiddag

Ik ben nu bijna hersteld van een feestje dat ik vrijdag(!) had. Ik lag er zaterdagochtend pas op 9 uur 's ochtends in, en lag nog uren wakker van de chamicaliëncocktail die zich in de loop van de nacht in mijn bloed gevormd had. :(

Jaja eigen schuld dikke bult, i know.

kwark eten

zo naar bed :)

BUMP

Ik ga trainen!

Vanwaar die bump? Ik had gewoon zin om te gaan vertellen wat ik nu ga doen.:)

me dood vervelen tot 5 uur

Ik zit te stuiteren !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo meteen gaan trainen! Zware bump!

Ik probeer een grote hap tonijn weg te knauwen. Het is zooo fakkin droog dat er nu melk bij aan het gieten ben...
Jezus.

*Burp*

Tonijn van Princes is niet aan te raden. Droge zooi.

Dit berichtje typen

En as the world turns kijken

Ik ben intieme luchtjes aan het downloaden via de anale sonde van Mikki.

Terug
Naar boven