MuscleMeat

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Wat vind jij dan wel 'bijzonder' chocomans?

Bijzonder is een breed begrip, en telt niet voor mij, gaat mij erom dat ik vermaakt wordt.
En dat werd je daar wel, alleen even de goeie plkkies opzoeken en niet te snel weggaan :D

Opa was weer blij even terug te zijn in de vroegere tijden.

Ben al een paar uur aan t proberen wakker te worden.

Zit nu even hier te lezen en ben me aan het voorbereiden op morgen. Ga lekker met mijn duifje naar een kuuroord voor een paar daagjes. Lekker gemasseerd worden, drijven in het kuurbad en lekker naar de sauna.
Heerlijk!
Groet Robert

Het is nu 07.37 uur en ben al aan het werk:( . Ik wil slapen !!!!!:zzz:

net wakker worden. misschien nog een uurtje pakken zo.

Ik ben mezelf nu groen en geel aan het ergeren over moslims gistr feest gehad uit de hand gelopen omdat ik zij wat ik vond.Hun met zijn dom loopje en dan dat idioten maat en al die shit je sorry ik moet die mensen niet dus dan moeten ze tegen mij niks zeggen en dan gaan ze schreeuwen net als vatosshit hier en dan krijgen ze van mij stoten.

Ik heb geen idee wat je zegt maar ik vind het goed... Koffie? :D

big kelvin zei:
Ik ben mezelf nu groen en geel aan het ergeren over moslims.
gisteren een feest gehad, dat is uit de hand gelopen omdat ik zei wat ik vond.
Zij met hun dom loopje en dan die idioten maat en al die shit.
Ja sorry ik moet die mensen niet, dus dan moeten ze tegen mij niks zeggen en dan gaan ze schreeuwen net als vatosshit hier en dan krijgen ze van mij stoten.

Zoiets?

tas aan het pakken om te gaan trainen.

Koffie aan het drinken en een beetje meer wakker worden...

Net de wc (deurposten, niet de pot...), badkamer en de slaapkamerdeur geschilderd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.318
Net wakker geworden na een nacht portieren en ohw wat was het verrotte koud...**** alle mensen die geen fooi geven voor mensen die 6 uur lang voor ze in de kou staan! :mad:

Hert is winkelen in Amsterdam, opa gaat maar es wat films inhalen.....:)

Hmm... net me bed uit... ga er maar weer in denk ik.. Was druk in rotterdam .. vond er alleen geen ruk aan..

Hou er maar weer een tijdje mee op ..

Ik ga nu even lekker douchen... Daarna braaf bij mijn mams op bezoek...

Vanavond mijn koffer alvast pakken.

Terug
Naar boven