MuscleMeat

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Ik zou me maar meer druk maken om je trainingsdagen lui varken :D

Net boodschappen gehaald, nu ff koffie en email beantwoorden. Strax lekker shoppen.

Ik zit te bedenken wat ik straks allemaal nog ga doen....of niet.
Groet Robert

groeten

Ik ben net gedouched.. even aankleden nog en dan boodschappen doen.

vanavond op stap

Net gegeten, nu effe wat zooi opzoeken op inet en dan beginnen aan het boek: Beginselen van de democratische rechtstaat. :(

Heerlijk luieren vandaag :)

Aan het bedenken dat wat meer slaap vanacht geen kwaad kon...

aan t uitrusten van een zware training onder t genot van een heerlijke pizza!!:D

Cisco netwerken leren. Vanaf maandag 3 weken bootcamp cisco op school. pfff
onder het genot van een potje metal en een fles water :P

Me dochter net opgehaald, vanmorgen nog even een lekkere training gedaan. vanavond dvd kijken.. eletra.. hoop dat het wat is.

Verder maar een beetje zoeken naar een motorblok op internet.. De audi is overleden :(

3e cylinder naar de donder ... life suckz big at the moment.

net klaar met pannekoeken bakken, nu mijn haar milimeteren.

Absolutely zei:
Verder maar een beetje zoeken naar een motorblok op internet.. De audi is overleden :(
RIP Audi. Zonde. Wat voor blok zoek je? Ik weet nog een 2.8 uit een a4, als die ondertussen nog niet verkocht is.
Groet Robert

Mighty zei:
RIP Audi. Zonde. Wat voor blok zoek je? Ik weet nog een 2.8 uit een a4, als die ondertussen nog niet verkocht is.
Groet Robert

Ik moet een 1.9 diesel hebben.. ook een diesel schijn je te kunnen slopen :mad:

Tas uitpakken (net getraind), tas inpakken (voer) en naar Utrecht (****ing irritant zo'n sociaal leven als ze zo ver weg wonen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.299
Een laag suizend oor en een stel gekraakte hersens. Het lijkt wel een alarmbellen-kamer in mijn gehoorgang. Wát een nacht...tot de laatste uurtjes Crazyland beleeft en elke seconde genoten en me geen minuut verveeld. En dan kom je thuis, val je in slaap en 3,5 uur later ben je te wakker om nog door te slapen....wat eten gepakt dan maar, en even wat i-net lezen...

Ik kom net uit bed.. verkouden. Vind crazyland neit zo bijzonder

Terug
Naar boven