Fitness Seller

Wat doe je NU?

Vreemd is dat toch, een vriend van me werkt bij Heineken en drinkt ook geen bier. Zouden mensen die in de bier industrie werken iets weten dat wij niet weten? :scratch:

Haha zou best kunnen...

Zelda zei:
Vreemd is dat toch, een vriend van me werkt bij Heineken en drinkt ook geen bier. Zouden mensen die in de bier industrie werken iets weten dat wij niet weten? :scratch:

Ik ken iemand die bij Heineken heeft gewerkt, en daar zoop iédereen bier, of wat anders.
En dan ging iedereen lekker kachel met de auto naar huis :thumb:

Maar ik denk dat je je meer zorgen moet maken om de vaste levensmiddelen :)

Ik ben kip aan het eten met sperciebonen...

Nog 52 minuten en weg hier uit het gesticht van dronkenlappen

Zit me af te vragen of ik die laatste chocotoff opeet of bewaar.

Ik zou hem opeten...

Ik was net gaan trainen maar ben na 20 minuten weer gestopt en naar huis gegaan...

Bah bah volgens mij wordt ik ziek...

Zit in de klas :D

• Topic Starter Topic Starter
Het heerscht wel he? Den Griep. :D

IK vind het niks om nu in een kuur, wanneer je eigen afweersysteem platligt, over die afdelingen in het ziekenhuis te lopen met die warme pis en strontlucht. Gelukkig is het maar 3 minuten per avond maar je bent als de dood dat je net een bacterie opvangt.

SR1985 zei:
Zo ga je nooit een wedstrijd winnen... :finger:

Ooit ga ik er echt wel winnen... Maar pff ik ga niet voor niets weg van de gym als ik er al helemaal heen ben gegaan...

Ziek trainen is ook niet goed. Ik luister naar mijn lichaam en dat is belangrijk. Dan maar 1 dagje niet. Hopelijk ben ik morgen weer fit.

Bij ons op het werk zijn ook veel zieken..

DBC01 zei:
:roflol:

Instant koffie wil ook wel smaken hoor. Ga er straks een bak van drinken, lekker sterk :D
Eerst nog even een plofkop-middagdutje voor de extra groeihormoontjes.

Zitten we deze keer niet aan de caff tab's moppie?:D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe raad je het zo lol

Nee ik zit nooit aan de caff tabs, eerder efedrine :cool: :D

Zo aan de koffie.

Net even draadje over gayclubjes bijgelezen en het gaat goed door zeg.

Ben verkouden geworden.. Vandaag maar weer een hele dag niets doen denk ik.

Yep, me2 aan de koffie nu. Zt weer braaf op mijn werk. Zou ook graag jouw voorbeeld volgen en niets doen. Lijkt me heerlijk. Maar heb gisteren al zitten klooien. Ga vandaag maar echt ff een paar dingetjes doen. Dwz: dus niet de hele dag forummen :rolleyes:

Have fun iedereen vandaag! :)

Woei ik krijg post... Zal wel niets bijzonders zijn...

Terug
Naar boven