AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Purple zei:
Vandaag maar weer een hele dag niets doen denk ik.

Haha, dacht net het zelfde. Motivatie is zoek vandaag.

Oja, niet ziek worden. Is niet goed voor je ;)

Nog 20 min en dan heb ik weer een stomme vergadering

Post was niets bijzonders.. er zat werk in...

Maar toch maar gedaan dan is het maar weg.

Koffie maar weer.

Purple zei:
Post was niets bijzonders.. er zat werk in...

Maar toch maar gedaan dan is het maar weg.

Koffie maar weer.

jij en je koffie :D -x-

Schroef gaat zo weer lekker werken,heeft al weer een moster training achter de rug maar de drang naar meer blijft er in zitten.

Pff.. drama hier.. alles gaat fout.. Even aan de thee weer ...

Purple: zoek alsjeblieft een nieuwe baan, ga cursussen doen/bijscholen want dit lijkt me niet verstandig...

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
Purple: zoek alsjeblieft een nieuwe baan, ga cursussen doen/bijscholen want dit lijkt me niet verstandig...

Dat wilde ik net replyen ;)

Zonde dat je je elke dag zo verveelt op je werk, doelloos koffie drinken en je collegá bestuderen; vind je het niet leuk om iets in de supplementen-retail te gaan doen?

Oh waar denk je dat ik mee bezig ben... Maar helaas zijn er weinig banen die me op dit moment weinig vacatures bij mij is de buurt. En opzich is de sfeerhier nu wel goed... Kijk dus rustig naar iets anders. Heb gewoon geen zin om te werken want ben een beetje ziekjes...

Maar er is hier vandaag ook niets te doen.

boogie zei:

DBC01 zei:
Dat wilde ik net replyen ;)

Zonde dat je je elke dag zo verveelt op je werk, doelloos koffie drinken en je collegá bestuderen; vind je het niet leuk om iets in de supplementen-retail te gaan doen?

Zou misschien wel leuk zijn... Maar ik heb nog geen vacatures kunnen vinden hierover wat voor mij ook bereikbaar is vanuit mijn woonplaats. Als jij iets weet laat me dat maar weten.

juist terug van les java

kip met broccoli ant make :)

en trouwens de koffie is hier wel erg lekker.

zit mijn eigen gruwlijk op te ****en want ik mag vannacht gaan werken heel mijn schema in de war :mad:

maar goed dan zo maar weer slapie doen :D

Kga zo lekker buffelen in het bedrijfsrestaurant..weer die opmerkingen aanhoren als je standaard je 3 gekookte eieren zit te pellen en die eigeelstuiterballen eruit haalt..

Smakelijk!

Ben bezig een heel brood naar binnen te werken.

Hmm .. net bak kwark op weer.. met cruesly.. Beetje voorbereiden op volgende week. Vanavond opzeggen bij huidige sportschool .. Volgende week meer begeleiding op andere school :coolnana:

Ik trek mijn pak aan om zo eens te gaan werken van 16u tot 2u.

Zit beetje te vervelen op werk en beetje te studeren voor tentamens (doe deeltijd studie)

Vanavond weer lekker trainen, heb nu al zin

zit te piekeren of ik de presentatie van morgen ga voorbereiden of dat ik daar gewoon uit mijn nek ga lullen

Terug
Naar boven