Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schuif even op, heb ook zin in een douchePurple zei:even een hapje eten.. daarna spring ik lekekr onder de hete douche... Trek iets warms aan en ga GTST kijken...
![]()

Ik sta al een hele tijd achter je hoor, die deur mag toe. Sta me toe u even een massage te gevenPurple zei:oke ik schuif al op...
Kom dan schiet op anders wordt het koud met de deur open...

SR1985 zei:Ik sta al een hele tijd achter je hoor, die deur mag toe. Sta me toe u even een massage te geven![]()

Je 3e been? Wacht zal er eens even hard in knijpen. Wordt hier wel druk zeg, tijd om een nieuwe en grotere douche aan te schaffen mejuffer Paars.SCREWBEAST zei:
Screwbeast had niks te zoeken in die douchePurple zei:Bah bah... kunnen jullie nou niet gewoon netjes van elkaar afblijven...
Omdat jullie je niet kunnen gedragen zijn jullie nooit meer uitgenodigd...![]()

SR1985 zei:Screwbeast had niks te zoeken in die douche![]()
Maar het is goed, kruip ik wel bij de vriendinnen van Hertje in de douche![]()

Sport2000 zei:me dood aan t ergeren aan al t gezeik van vrouwen aan mn kop, ze weten niet wat ze moeten kiezen eerlijkheid of vriendschap![]()

SCREWBEAST zei:valt dat niet samen dan?![]()
screw is nog ff zijn baas zijn bandbreedte aan het gebruiken ****ing shift tot 6:00![]()
Sport2000 zei:me dood aan t ergeren aan al t gezeik van vrouwen aan mn kop, ze weten niet wat ze moeten kiezen eerlijkheid of vriendschap![]()

DBC01 zei:
zit hier in een niet nader te noemen hotel te baby sitten