Fitness Seller

Wat doe je NU?

Hoe was je gesprek gegaan dan?

Uuuh :rolleyes: Kweet t niet! (thnx for asking) De kerel praatte eigenlijk alleen maar dus ik zat maar wat ja te knikken en t hmmen :D
Maar ik moet morgen voor nog een gesprek bij het bedrijf waar ik geplaatst zal gaan worden. Dit was dus meer een soort van bemiddeling...dus morgen nog een keer me pokerface op en dan maar afwachten!

Ik zit weer eens op mijn PDA te niksen :D en te wachten tot ik weer huiswaards mag :P

Net thuis van werk dus ik heb weekend.
Bad is vol dus daar ga ik zo lekker effe in als ik heb gescheten. Want dat moet ik wel na 6 pagina`s met nieuwe posts over homo clubjes en weet-ik-veel wat allemaal nog meer.

Ik heb net naar mijn werk gebeld dat ik niet kom...

Ben weer aan het werk :cool:

Om 12.30 gaat deze jongen lekker weekend houden..vanmiddag even een nieuwe pot eiwitten scoren, langs de zonnestudio en dan naar de sportschool om mijn rug en schouders een opsodemieter te geven.

Have a nice weekend!

Net wakker. Mijn 5 hele dagen vrij zijn begonnen :D Zo ff lekker trainen dan de boeken in.

Ik kom ook net uit m'n nest :)
Zit lekker te genieten van m'n havermout/yoghurt/whey-combi.

Damn ik zie dat het hier flink gesneuwd heeft vannacht... :eek:

Bezig een presentatie te voorbereiden voor maandag.

Zou blij zijn als het weekend is, lekker een middag dutje doen na het trainen

Net wakker.. Lig nog in bed met lappie. Zo maar eens badderen, beetje eten.. dan naar de sportschool.

Vanmiddag even gebakken vis halen op de markt. Zit naast de sportschool :-)

Pff.. ik ben zojuist nog een keer opgestaan.. Nu eerst koffie...

Ben je ziek paarsje?

Ja beetje.. was eerst alleen verkouden dacht wel dat gaat over.. maar vanmorgen dacht ik laat ik maar lekker in bed blijven en een beetje uitzieken. Heb gisteren heel de dag kippenvel gehad en koud.

Dus thuis blijven doet me vandaag wel even goed.

Lekker relaxt opstaan.. eens wat anders dan 5 uur 's morgens... :D

Nou zorg maar goed voor jezelf dan he? Ik heb eigenlijk ook wel zin om me ziek te melden, maar ik moet helaas naar een belangrijke werkgroep. Beterschap.

/me geeft Paarsje een knuffel
Veel beterschap! :)

On-topic: Weer de gewone gang van zaken hier. MSN, DBB, muziek...

Mensen het is eindelijk tijd, ik kap er mee. Ga naar huis toe en eten, om daarna te gaan trainen.

Ik wens u alle een prettig weekend toe!

dank je, maar momenteel ff niet, mn liefje heeft me net verteld dat we samen niet verder kunnen :cool:

Sport2000 klink alsof je dat eigenlijk niet eens erg vind of wel?

Terug
Naar boven