MuscleMeat

Wat doe je NU?

Sport2000 zei:
verkeerd ingeschat maar wat moek dan doen? kwist dat het ooit af zou lopen omdat we samen toch nooit verder konden :cool:

Hmm bagger wel... But next ! ;)

Nu erg snotterig ..vanmiddag trainen niks geworden. 2 setjes toen alles op. vanmiddag lekker vissie gegeten. zo maar weer naar de school.

kijken of er nu weer wat uitkomt :)

Oke dus niet leuk..

*Knuffel voor jou van mij*

Zo schroef is ook weer weekend aan het houden :D

en wat ga ik doen......:D dont gonna tell yha now

SCREWBEAST zei:
Zo schroef is ook weer weekend aan het houden :D

en wat ga ik doen......:D dont gonna tell yha now
Jij moet vast weer bij de deur staan :p

Ik ga zo een film kijken van mijn schatje Angelina Jolie :heart: en daarna in de stad kijken of daar nog wat te beleven valt :)

Ik ga nu even eten.. Heb een beetje een rothumeur eigenlijk...

Opladen voor mijn training

Black Knight zei:
Jij moet vast weer bij de deur staan :p

Ik ga zo een film kijken van mijn schatje Angelina Jolie :heart: en daarna in de stad kijken of daar nog wat te beleven valt :)

Nee ouwe was vrij ;) heb ff Zaandam laten trillen voor 30min (met het brullen van mijn auto wel te verstaan :D) en toen nog ff in R'dam naar de film geweest omdat paarsje ziek was ;) :D

Man-Mountain zei:
ontbijt, moet zo naar mn werk :mad:

Bij jij zo misselijke verkoper die op zondag ook mensen lastig valt :D of ben je nu eindelijk aan genomen bij de Mac-Donalds?:D

SCREWBEAST zei:
Nee ouwe was vrij ;) heb ff Zaandam laten trillen voor 30min (met het brullen van mijn auto wel te verstaan :D) en toen nog ff in R'dam naar de film geweest omdat paarsje ziek was ;) :D

Bij jij zo misselijke verkoper die op zondag ook mensen lastig valt :D of ben je nu eindelijk aan genomen bij de Mac-Donalds?:D

ik verspreid de koran op zondag bro, voet tussen de deur

kopje thee aan het zetten

Mijn eigen er toe zetten dat vandaag ff de auto's gewassen moeten gaan worden :D maar gezien er een donkere schijt wolk aan komt stel ik dit nog ff een paar uur uit :D

Hmm ... sneeuwd hier... groote vlokken :( Ben beetje ziekjes ook nog..

Ik ben paarsje aan het helpen met haar worm :D

Ik heb een worm...

Eifndelijk een huisdier... Ik zal hem goed verzorgen...

Terug
Naar boven