Fitness Seller

Wat doe je NU?

Nee daarvoor bestaan kruiken en elektrische dekens...

k heb wel wat ander warms voor tussen je benen

MM ik wil niets van jouw tussen mijn benen

Purple zei:
Nee daarvoor bestaan kruiken en elektrische dekens...

Mmmmm ... lekker warm.. Heb jij der geen 1 voor me ?

Straks de cv maar eens leren dat het vanacht ook warm moet zijn hier.

helaas ik niet.. ik heb mijn cv vannacht een beetje aan...

Haha... oh ja en ik heb schroef op afstand...

Je bent zo lief zeg...

bur zei:
presentatie voor het management team aan het voor bereiden, me pp presentatie ziet er gelikt uit al zeg ik het zelf :cool:.

Plan voor inkoopafdeling aan het maken m.b.t. duurzaam ondernemen.

Nu nog hopen dat zij dat ook vinden, wish me luck. :)

Goog Luck to you!! (moet goed komen als ik het zo lees!)

juist wakker :eek:

voor mij op een zeer vroeg uur

Zo, tegen beter weten in toch weerop me werk. Mis me bed :( voel me niet echt 100, maar wil heel graag vanaaf die eerste training hebben.

Hopelijk word ik niet zieker dan ik al ben....

Ik zit lekker nog een dagje thuis.. verkoudheid is wel minder...

ik hang aan de lijn met een irri bandje dat zegt al een half uur "op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek een ogenblik geduld aub" :mad:

wachten is altijd vervelend... Sommige bedrijven hebben dan nog zo'n leuk relaxt waterval geluidje ofzo...

Ik ga maar even
douche.gif

Bleh.... verveel me, geen zin, jech.. En maar werken :(

haha waterval geluidjes waar je van in je broek pist! Of van die efteling melodietjes... :D
Deze heeft alleen maar een eentonige stem, die zouden ze wel mogen afwissellen met een vrouwen stem of een vrolijkere stem :(

Als ik straks aan de beurt ben krijg ik waarschijnlijk iemand met een gigantisch maandagochtend humeur. :rolleyes: Gegege maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen, ik zou ook sjago zijn als ik nu had moeten werken!

Zo me herexamen aanvragen bij me rijschool.. :)

Wat een k.t dag vandaag. Zwaar uit m'n hum en die kl.te ter.ing stropdas begin zwaar op mijn zenuwen te werken.

Tja gelukkig nog maar een paar uurtjes. Straks een meeting en dan de Sligro leeg kopen.

Terug
Naar boven