Fitness Seller

Wat doe je NU?

En ik keek in Snoepje's gallery waar tot grote teleurstelling geen leuke pics in staan :(

MightyDuck zei:
En ik keek in Snoepje's gallery waar tot grote teleurstelling geen leuke pics in staan :(
Opletten duck, ze heeft onlangs foto's geplaatst in de sectie 'post je foto's'.
Als je de reacties leest zal je zien dat ze waarschijnlijk nooit meer foto's zal posten... :(

Jawel, we zijn inmiddels al weer een tijdje verder en ik vetrek binnekort voor langere tijd naar t buitenland, voor dat ik wegga post ik cker nog fotoos van me vooruitgang!

Snoepje zei:
Jawel, we zijn inmiddels al weer een tijdje verder en ik vetrek binnekort voor langere tijd naar t buitenland, voor dat ik wegga post ik cker nog fotoos van me vooruitgang!

Waar gaat de reis heen? :scratch:

cyprus! seizoenswerk doen :cool:

Volgends mij mag ik geen huisdieren houden in het hotel :D

seizoenswerk is werk wat er bijvoorbeeld alleen in de zomer is; ivm met touristendrukte zoeken ze een hoop mensen die in de winter weer mogen oprotten!

Ik leen mij daar in dit geval graag voor :D :D me carrierre in NL als systeembeheerder zag ik toch al niet meer zitten!

Snoepje zei:
Volgends mij mag ik geen huisdieren houden in het hotel :D

seizoenswerk is werk wat er bijvoorbeeld alleen in de zomer is; ivm met touristendrukte zoeken ze een hoop mensen die in de winter weer mogen oprotten!

Ik leen mij daar in dit geval graag voor :D :D me carrierre in NL als systeembeheerder zag ik toch al niet meer zitten!

Zo ver was ik al, je draait er nog altijd aardig om heen mijn kind. Wat is dat voor werk wat jij gaat doen :dunno:

Zo ben net thuis... Ga evenlezen en mijn bedje in :D

Purple zei:
Zo ben net thuis... Ga evenlezen en mijn bedje in :D

Had je beter toch maar met screwbeast mee gereden meissie :D had je niet hoeven lopen maar jha :D;)

Als je maar niet denkt dat ik die band ga plakken -x-

Pff.. net wakker.. buren weer ruzie...

Zo denk nog eventjes terug mijn bedje in.

flauw dat je mij weer niet wil helpen.

Purple zei:
Pff.. net wakker.. buren weer ruzie...

Zo denk nog eventjes terug mijn bedje in.

flauw dat je mij weer niet wil helpen.

Ohhhhh woon jij naast mij, ik had vanmorgen ook ruzie...hihi

Pff.. was jij dat... Nou doe dat voortaan maar om 4 uur 's middags...

:D

Oh dan is het niet erg...

:D

Purple zei:

sssssstttttt niet zeggen hé :D

Ik zit hier te balen, ben mijn twee kwarkbakken vergeten en zit nu op mijn werk te balen, want er zijn helemaal geen winkels in de buurt :help:

Ben je nog steeds ziek purple?

Je staat absoluut aan de top in dit topic met 243 posts :eek:
Degene na jou heeft er 'slechts' 139...

Ik zeg niets ccnp... wel balen van die kwark.. maar je hebt toch ook wel ander eten bij je.

Haha Black night. Ik moet toch iets.

Terug
Naar boven