MuscleMeat

Wat doe je NU?

Ik heb net onder ze zonnebank gelegen.. vind dat ook niet echt geweeldig..

Nu maar weer even eten.

Maar absolutely.. Jij had toch laats dat topic gestart over verliefdheid dat k*t was...

Maar die meid is weer helemaal bijgedraaid dan?

wat ik nu doe? rukken op Purple der avatar

Purple zei:
Maar absolutely.. Jij had toch laats dat topic gestart over verliefdheid dat k*t was...

Maar die meid is weer helemaal bijgedraaid dan?

Is wel bijgedraaid ja. Is zelfs beter als ervoor. Ben niet zo aardig geweest tegen haar toen geloof ik. Ik heb wat verkeerde stappen genomen, waar we wel uit zijn gekomen.

Ze blijft wel erg onzeker over alles, Komt een beetje door mijn verleden, en omgang met vriendinnen.

Het is de eerste relatie geloof ik, waar we moeite voor moeten doen, maar dan ook wel weer de langste sinds 2 jaar.

:rolleyes:

Dus allebei weer blij.. :D

Gelukkig is het al weer donderdag, nog anderhalve dag en het is weer weekend.

Kijk al uit naar het weekend ,ff lekker feesten. Vrijdag en zaterdag eens goed stappen.
1 x per jaar mag dat wel, je moet toch iets hebben om te vieren.

Zondag maar eens naar goes city om de kado's van m'n familie op te halen.
Ze maar eens uit eten nemen en mischien maar ff bowlen ( saai weet ik, maar k moet toch ook aan de oudjes denken)

Haha, heeft net een maat opgebeld. Mischien vanavond ook ff stappen, als we t doen doen we t goed.

Ik ga nog maar weinig stappen.. Heb er gewoon geen zin meer in...

Champ zei:
hmm dan die ik wat je zegt en dan is het nog niet goed! hypocriet!

Jaloers ? Nooit ...

En ja .. soms... heel soms .. moet je je eigen ergens los van maken, het geeft een beter leven..

Telderman zei:
Gelukkig is het al weer donderdag, nog anderhalve dag en het is weer weekend.

Kijk al uit naar het weekend ,ff lekker feesten. Vrijdag en zaterdag eens goed stappen.
1 x per jaar mag dat wel, je moet toch iets hebben om te vieren.

Zondag maar eens naar goes city om de kado's van m'n familie op te halen.
Ze maar eens uit eten nemen en mischien maar ff bowlen ( saai weet ik, maar k moet toch ook aan de oudjes denken)

Haha, heeft net een maat opgebeld. Mischien vanavond ook ff stappen, als we t doen doen we t goed.

KOm jij maar eens op het mooie goese kijken jah :D doe ze de groeten daar op sportpunt ;)

Purple zei:
Ik ga nog maar weinig stappen.. Heb er gewoon geen zin meer in...

Normaal gesproken ga ik ook niet stappen, maar in dit geval gaan we met een grote groep ter eere van m'n zoveel jaarig bestaan.

Gewoon gezellig met vrienden wat slap ouwehoeren, dat er nog meer mensen om me heen zijn boeid me niet.

Uit eten en daarna een drankje pakken ( ik niet, drink niet ), daar is opzicht toch niets mis mee?

Terug
Naar boven