ccnp zei:
Paar zaken die de reden zouden KUNNEN zijn:
- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
- irri dronken kerels stinkend naar bier
kweet nie hoor....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ccnp zei:
Snoepje zei:Paar zaken die de reden zouden KUNNEN zijn:
- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
kweet nie hoor....
Absolutely zei:Niet te praten over irri dronken vrouwen stinkend naar... drank

SCREWBEAST zei:KOm jij maar eens op het mooie goese kijken jahdoe ze de groeten daar op sportpunt
![]()
- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
kweet nie hoor....
Telderman zei:Zal ik doen schroef.
Maar als ik me niet vergis is sportpunt toch het zwembad![]()
Ik kom maar 2 a 3 x per maand in goes, als ik op visite ben bij mijn ouders of broer.
bij de sportcomplexen 

SCREWBEAST zei:Sja imo vind ik vrouwen wat erger als ze beschonken zijn maar jha
Maar een beetje vrouw zuipt haar eigen niet klem![]()
ga weer met de verkeerde vrouwen om dus..ccnp zei:
Ik heb ook weinig zin in stappen. Mag nog niet drinkenAbsolutely zei:Denk weinig stappen het weekend. Geen idee hoe het centrum van rotterdam eruit ziet nu.
Misschien maar beter dat ik weekend een beetje probeer uit te zieken. Filmpje, bankje, kachel, pillen

Telderman zei:Normaal gesproken ga ik ook niet stappen, maar in dit geval gaan we met een grote groep ter eere van m'n zoveel jaarig bestaan.
Gewoon gezellig met vrienden wat slap ouwehoeren, dat er nog meer mensen om me heen zijn boeid me niet.
Uit eten en daarna een drankje pakken ( ik niet, drink niet ), daar is opzicht toch niets mis mee?
- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
kweet nie hoor....
Waarom staat iedereen altijd zo raar te kijken als ik met 'n bak kwark binnenkom ipv met een doos popcorn

DBC01 zei:Omdat het volgevroten, rellerig, rumoerig, ranzig klerevolk is in de bioscoop.![]()
)SCREWBEAST zei:Sja imo vind ik vrouwen wat erger als ze beschonken zijn maar jha
Maar een beetje vrouw zuipt haar eigen niet klem![]()

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=28024&highlight=omertaBlack Knight zei:(btw je hebt het wel voor mekaar met deze thread DBC, 8460 maal bekeken en 1151 reacties op dik 2 maanden tijd![]()
Schijnt een ideaal middel te zijn tegen de verveling)

SR1985 zei:
Pfff herinneringen :sob:eq_909 zei:

Jammer dat tie doodgebloed is:sob:SR1985 zei: