MuscleMeat

Wat doe je NU?

Denk weinig stappen het weekend. Geen idee hoe het centrum van rotterdam eruit ziet nu.

Misschien maar beter dat ik weekend een beetje probeer uit te zieken. Filmpje, bankje, kachel, pillen

Snoepje zei:
Paar zaken die de reden zouden KUNNEN zijn:

- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
- irri dronken kerels stinkend naar bier

kweet nie hoor....

Niet te praten over irri dronken vrouwen stinkend naar... drank

Absolutely zei:
Niet te praten over irri dronken vrouwen stinkend naar... drank

Sja imo vind ik vrouwen wat erger als ze beschonken zijn maar jha :D

Maar een beetje vrouw zuipt haar eigen niet klem :D

SCREWBEAST zei:
KOm jij maar eens op het mooie goese kijken jah :D doe ze de groeten daar op sportpunt ;)

Zal ik doen schroef.

Maar als ik me niet vergis is sportpunt toch het zwembad :(

Ik kom maar 2 a 3 x per maand in goes, als ik op visite ben bij mijn ouders of broer.

Snoepje zei:
Paar zaken die de reden zouden KUNNEN zijn:

- irri drukte
- irri mensen
- irri muziek
- irri stank
- irri dronken kerels stinkend naar bier

kweet nie hoor....

Ach snoep na een paar jaar aan de deur staan ben je dat wel gewent.

Maar daarom is het ook van belang dat je met de juiste mensen gaat en naar de juiste plek.

Telderman zei:
Zal ik doen schroef.

Maar als ik me niet vergis is sportpunt toch het zwembad :(

Ik kom maar 2 a 3 x per maand in goes, als ik op visite ben bij mijn ouders of broer.

En waar zit die kegelbaan? :D bij de sportcomplexen ;)

-x- moppie ;)

enne idd als je maar lang genoeg aan de deur staat weet je wel hoe het niet en wel moet :D

Absolutely zei:
Denk weinig stappen het weekend. Geen idee hoe het centrum van rotterdam eruit ziet nu.

Misschien maar beter dat ik weekend een beetje probeer uit te zieken. Filmpje, bankje, kachel, pillen
Ik heb ook weinig zin in stappen. Mag nog niet drinken :(

Ga van het weekend maar weer 's naar de bios :)
Waarom staat iedereen altijd zo raar te kijken als ik met 'n bak kwark binnenkom ipv met een doos popcorn ???

Telderman zei:
Normaal gesproken ga ik ook niet stappen, maar in dit geval gaan we met een grote groep ter eere van m'n zoveel jaarig bestaan.

Gewoon gezellig met vrienden wat slap ouwehoeren, dat er nog meer mensen om me heen zijn boeid me niet.

Uit eten en daarna een drankje pakken ( ik niet, drink niet ), daar is opzicht toch niets mis mee?

Zeker niets mis mee hoor...

DBC01 zei:
Omdat het volgevroten, rellerig, rumoerig, ranzig klerevolk is in de bioscoop. :cool:

Hm ja maar da's in de kroeg niet anders.
Ik heb pas de film Dawn of the dead gezien, als ik in de kroeg genaamd 'nationaal' kom en ik zie die knurften daar uit hun naad gaan op boerepummelmuziek moet ik altijd aan die zombies denken.
Zo zag ik er laatst een kerel lopen met een shirt aan met op de borst in grote letters BIER IN met een pijl naar boven, en onder op het shirt stond BIER UIT met een pijl naar onderen. Sja da's het niveau van dat volk :cool:

(btw je hebt het wel voor mekaar met deze thread DBC, 8460 maal bekeken en 1151 reacties op dik 2 maanden tijd :eek:
Schijnt een ideaal middel te zijn tegen de verveling ;) )

Terug
Naar boven