XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Lui zijn op me bank liggen, de kat uitschelden want die zingt een liedje voor me en zin hebben om morgen te gaan trainen...

En weer een nieuwe week vol werk en trainings plezier. Eerst ff mn mail door nemen en dan weer vergaderen.

ik rook een peuk, drink koffie, heb buikpijn en als dat allemaal op is even 20 minuutjes over de dijk heen rennen.

ik post een bericht:D
en verder btj aan school aan t werken en radio aan t luisteren :cool:

Net de garage gebeld...mijn baby begon te stinken en te roken. :bawling:
Zal wel op de takel naar huis gaan.

ben aan t werk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.450
Intermission aan het kijken, een erg leuke hedendaagse film met harde Brit-humor over relaties. Echt vermakelijk en dus een aanrader!

FF iets eten...

Zit een beetje te balen. Baby moet nieuwe remblokken en -schijven...bleven hangen. Niet zo gek dat dat gaat stinken.. Was nog 5k van het groot onderhoud af :(

Als ik een motor had ging ik er nu op cruisen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.456
Ik cruise op konten en heupen :cool:

Ik krijg m'n kwark met muesli en pro80 nauwelijks weg.
Heb altijd minder eetlust als het mooi weer is :)

Damn, het lijkt wel zomer! :banana:

Dani zei:
Zit een beetje te balen. Baby moet nieuwe remblokken en -schijven...bleven hangen. Niet zo gek dat dat gaat stinken.. Was nog 5k van het groot onderhoud af :(

Moet je eens normaal rijden ;)

-x-

Dadelijk vreten.

Vanavond trainen. Wel ff flink rijden om erheen te komen. Lekker boeiend. Ik heb er enorm veel zin in. :cool:

half uurtje geleden 130 gram rijst 100 gram taugé, 200 gram kipfilet en 150 gram broccoli gegeten.... ben het aan het wegspoelen met een halve liter water.

over een half uur trainen :D

Terug
Naar boven