XXL Nutrition

Wat doe je NU?

DBC01 zei:
En als je nou 160gr rijst, 225gr kipfilet en 140gr broccoli had gegeten....
Had je dan een schuldgevoel gehad dat je niet goed afgewogen had?
Ik heb dat nooit begrepen dat afwegen. Stel dat ik dat zo precies klaarmaak.
En daarna alsnog honger heb. Dan heb ik dus NIET goed gegeten!
Want een hongergevoel na het eten is niet goed. Ik eet altijd wat mijn lichaam wil hebben. Wat het nodig heeft. Oplettend op maxima natuurlijk maar afwegen? Mijn lichaam is geen weegschaal en wil elke dag 'anders' eten, daar kun je geen weegschaal op vastzetten.

boeiend.. als ik op lalala gevoel moet doen doe ik vaak óf veel te weinig óf weer veel te veel ... de kipfilet weeg ik niet af en de broccoli en taugé ook niet ;)

kipfilet koop ik in een verpakking van ongeveer 1 kg waar 5 stukken van zijn.. en de broccoli en taugé zijn verpakkingen van 500 en 300 gram.. en pak ONGEVEER de helft.

jij snap ? ;)

Ik ben nog steeds druk bezig om naar bed te gaan :D

..wakker worden...

Werken, morgen nog een dagje en dan is het genieten van een lekker lang weekend.

ik zit niet helemaal lekker in me vel te zitten :cool:

weet ik niet!! boehoeoeoeo

Ga denk ik maar eens trainen dat wil nog wel eens helpen. En volgends mij wordt het tijd dat ik weer eens aan de man ga:cool: kan ik die tenminste lopen afzeiken als ik me niet goed voel.
mss loopt er nog wat lekkers rond in de gym maar dat zal wel niet.

Ben ne pot Brabantse platte kaas ant eten

Snoepje zei:

Ga denk ik maar eens trainen dat wil nog wel eens helpen. En volgends mij wordt het tijd dat ik weer eens aan de man ga:cool: kan ik die tenminste lopen afzeiken als ik me niet goed voel.

Haha de zomerkriebels beginnen weer op te spelen merk ik :D

Heb net benen getraind en voel me een beetje misselijk. Altijd na benen trainen, heb slechts 3 oefeningen gedaan maar wat is dat moordend zwaar zeg.
Voel me altijd een beetje ziekelijk na beentraining. Heb vaak moeite m'n shake binnen te houden, het zal niet de eerste keer zijn dattie in de pot beland :o

Aan het bedenken dat ik om 5 uur lekker al weekend heb

Snoepje zei:

Je wou niet aan de man, Die waren lastig.. ;)

Maar ken het gevoel :o

Nu aan het werk, en aan het balen dat ik nog een dag moet werken. Morgen ochtend even bij de dok langs.. Heb een vreemde zwarte plek / bult achter me oor :(

Zo even naar de kwark winkel..

Eitje aan het bakken, ga ik zo in de zon opeten. :)

Net ff m'n dansje geoefend (voor zij die het langlauf-dansje van Cherrymoon kennen)voor vrijdagavond op een grote fuif hier in de buurt :cool:
Nu ga ik wat buiten zitten met een boek. :)

verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel:(

zit lekker te nixen :)

Ik ben aan het staren naar de klok en wachten tot het 5 uur is, en aan het bedenken of ik morgen ook vrij moet nemen. Ik weet nog niet of ik morgen al naar Amsterdam zal gaan of zoals gepland vrijdag pas.

Helemaal niks :D

deze tekst aan het typen en wat muziek aan het beluisteren

Terug
Naar boven