Fitness Seller

Wat doe je NU?

Dani zei:
kwark met een roerstokje eten is niet handig
jah had ik laatst ook onder college; kwark eten met zo'n dun koffieroerding. En die was een btje scherp, dus ik begon te bloeden --> hele kwark onder het bloed. En toch maar dooreten hè.

HARDCOOOOOOREEEE!!!!

SR1985 zei:
Net ff m'n dansje geoefend (voor zij die het langlauf-dansje van Cherrymoon kennen)voor vrijdagavond op een grote fuif hier in de buurt :cool:
Nu ga ik wat buiten zitten met een boek. :)

Me afvragen of SR1985 soms al naar de bieb is geweest voor het aangetipte materiaal :)

Naar mijn kist :D

beetje te lamzakken achter de pc.. moet zo werken...

Weer bezig op kantoor...uitnodigingen voor de foodbeurs de deur uit doen..verder af en toe even de topicjes van mijn pareltje bekijken :p

koffie drinken, ik ga zo rolschaatsen wat een weertje weer!!!! rokje aan, skates eronder en even lekker sjansuuuuuhhh :D

Weer op me werk, dokter word ik ook niet veel wijzer van. Gaan overleggen en bellen me vanmiddag ???

Nu ff aan de koffie... en aan het denken...

broodje gerookte makreel eten en daar mijn collega's erg boos en verontwaardigd mee krijgen

WHAATTTT bah gadver het stinkt, het is pas halfelf.

hahaha prachtig

Net wakker en zojuist een hapje gegeten. Straks boodschapjes doen omdat ik een nieuw eetschemaatje heb gehad waar paar dingetjes op staan die ik niet in huis heb...

Nu even koffie en gaan bedenken wat ik verder vandaag ga doen, maar nu eerst even op het forum bijlezen. :D

En Absolutely, waarover ben je aan het denke, want hoor het hier nogaal kraken.

Purple zei:
Net wakker en zojuist een hapje gegeten. Straks boodschapjes doen omdat ik een nieuw eetschemaatje heb gehad waar paar dingetjes op staan die ik niet in huis heb...

Nu even koffie en gaan bedenken wat ik verder vandaag ga doen, maar nu eerst even op het forum bijlezen. :D

En Absolutely, waarover ben je aan het denke, want hoor het hier nogaal kraken.

Ik ben de laatste dagen nogal aan het balansen, Wat te doen met me vriendin.. En daarbij toch wat zenuwachtig voor een vage bult achter me oor :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
Even mee naar de huisarts joh, zo gebeurd. In veel gevallen is het gewoon een vetbult of een ontstoken haarzakje ofzo. Had ik vroeger ook wel last van.

Pff... is het nog steed niet helemaal met die vriendin.. als je zo eraan twijfeld iedere keer is het ook niet echt leuk. dan kan je er zeker niet van genieten...

Bult achter je oor klinkt niet leuk. :(

Purple zei:
Pff... is het nog steed niet helemaal met die vriendin.. als je zo eraan twijfeld iedere keer is het ook niet echt leuk. dan kan je er zeker niet van genieten...

Bult achter je oor klinkt niet leuk. :(

Nou... Het ging even goed.. Nu weer hetzelfde gezeik.. Moet maar een keuze gaan maken denk ik .. Al heb ik die deels al gemaakt.

Vanmorgen bij de dokter geweest voor die bult, Hij wist niet wat het was, moet gaan overleggen met de arts zelf ..

Heb ik dan 3 kwartier op gewacht. Had liever gehad dat ze me uitlachde, dat ik daarvoor bij der kwam..

Pff.. gezeur zeg. stop er dan gewoon mee en ga plezier maken...

Straks blijkt het gewoon een onderhuids vetbultje. Zal voor je duimen dat het niets ernstigs is.

MightyDuck zei:
Me afvragen of SR1985 soms al naar de bieb is geweest voor het aangetipte materiaal :)
Volgende week es kijken eend, heb ik nog boek liggen van 300blz. dat ik eerst eens wil uitlezen.

Purple zei:
Pff.. gezeur zeg. stop er dan gewoon mee en ga plezier maken...

Straks blijkt het gewoon een onderhuids vetbultje. Zal voor je duimen dat het niets ernstigs is.

Precies... plezier maken .. Dat doe ik dus wel... vanaaf even feesten ;)

Voor het bultje moet ik nieuwe afspraak maken, word waarschijnlijk woensdag :( Vind het knap dat ze in 2 tellen kan zien dat het waarschijnlijk niets is... en dat na overleg met de arts. ???

Ja is zeker snel...

Veel plezier vanaaf...

Ik ben aan het eten.. En mijn humeur is gedaald naar -99 vanavond :(

Terug
Naar boven