MuscleMeat

Wat doe je NU?

Ik ga nu lekker trainen hmmmmmmmmmmm :p

Het niet naar me zin hebben, en werken..

Absolutely zei:
Het niet naar me zin hebben, en werken..

schoppen helpt :cool:

Ben op mijn paps aan het wachten, die brengt me even naar de dierendokter. Ben benieuwd hoe het met mijn van zijn testikels ontdane kat is! Die heeft pas reden om het niet naar zijn zin te hebben!!

Nog steeds wakker worden...

vervelen op het werk (stage).. nog een paar uurtjes en dan weer trainen !!

Snoepje zei:
schoppen helpt :cool:

Ben op mijn paps aan het wachten, die brengt me even naar de dierendokter. Ben benieuwd hoe het met mijn van zijn testikels ontdane kat is! Die heeft pas reden om het niet naar zijn zin te hebben!!

Ik heb ook redenen ;) ( denk ik )

heb wel te doen met die kat :( Arm beestje ... zo'n bruut baasje :mad:

Nog aan het werk.. zo even naar de kantine om mijneten in de magnetron te zetten en als het warm is ga ik het wel even opsmikkelen.

Ze gaan hier straks gebak eten :(

Normaal hou ik niet van gebak, maar heb nu echt wel zin in zoetigheid... :(

Nog maar 6 weekjes doorbijten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.689
Zo dat zijn 2 injects die erin zitten.

Nu nog een HCGtje van 500IU en doctor DBC is ready for gym :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.690
Absolutely zei:
Ik heb ook redenen ;) ( denk ik )

heb wel te doen met die kat :( Arm beestje ... zo'n bruut baasje :mad:

Ik ijver ervoor dat, nu je kat z'n natuurlijke aanmaak hélemaal kwijt is en dus zal vervallen in depressiebuien, je hem wat van buitenaf toedient.

Een maandelijkse injectie van 50mg test enanthate is zéér humaan!

Nagenieten van een overheerlijk blikje tonijn en geestelijk voorbereiden op de training van strax.

Ben me aan biologie aan het zetten...

Net gegeten en daarvoor getraind.

Ging als een toppie. Mijn kracht is de afgelopen maanden toegenomen (terwijl ik minder eet dan voorheen dus een beetje vaag). Ik heb eindelijk het gevoel dat ik eindelijk nu een goed eetschema heb die goed werkt.

Vandaag 80 kilo bankdrukken gedaan en in feb. was dat nog 65 kilo (beide excl. stang). Mijn massa neemt ook toe (al gaat het wat langzamer maar dat geeft niet). Mijn doel was in juli 80 te halen maar dat heb ik nu gehaald. Nu is mijn doel 90 in juli. Het gaat dus lekker en ik voel me super. :cool:

Laatst bewerkt:
stickie draaien die ik zodirect lekker ga opsmoken met me meissie.

heerlijk chillen :)

Een glas rode wijn aan het drinken, twee per dag zeggen ze he?

Net heerlijk getraind...

en nu een happie eten.

...me klaar maken voor me laatste rijles :cool:
Maandag afrijden voor de tweede keer SUCCES IS MY ONLY MTFin OPTION!! (faillure's NOT!!)

Werken enzo... Msn stuk hier :( Tussendoor beetje werken, vanavond even trainen maar..

Terug
Naar boven