- Waardering
- 1
Purple zei:
Da's lief 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Purple zei:
Da's lief 
Purple zei:Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.
Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht.
Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.
Dus nu ben ik een beetje een zombie...![]()

Purple zei:Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.
Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht.
Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.
Dus nu ben ik een beetje een zombie...![]()

Purple zei:Bleh.. vannacht ook veel te weinig geslapen
Maar ach ben op het werk.. 2 collega's hebben relatie problemen en hun ergenissen gaan hier van bureau naar bureau... sensatie.. Maar veel gezucht... En waarom, omdat der vriendje na 12 uur vannacht thuiswas gekomen en de ander om der vriend zijn was nog laat doen door zijn ma. Ach ja niet erg zelfstandig maar goed.
Het gaat weer werkelijk nergens over zeg.. Als je om die redenen ruzie hebt met je partner jeetje, waar maakt men zich druk om.

....maar als je daar doorheen bent.....ow...super veel zin in die 10%!

m@rl1 zei:Ik zit met een heerlijk gebakje![]()
Mag toch wel als je jarig bent??

Absolutely zei: