XXL Nutrition

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Purple zei:
Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.

Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht. :D

Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.

Dus nu ben ik een beetje een zombie... :D

Zijn we elkaar nét misgelopen :roflol:

Ik liep daar ook rond, maar niet voor lang.
Goed luisteren, juiste spoortje opzoeken en ik was alsnog weg via Hilversum terwijl het gros van de mensen panisch op het binnenplein bleef staan :D

Nou ja ik wer d een beetje heen en weer gestuurd.. vertrok in Almere en uiteindelijk kon mij pa mij wel ophalen in... Amsterdam.. want kon met geen trein op dat moment in de buurt van Utrecht komen. Maar ach.. Ik wist wel dat mijn pa me niet kon laten staan...

Zal hem van het weekend een leuk bedankcadeautje geven...

:D

Ik ben ook niet ergens blijven staan.. van van almere naar weesp gegaan waar ze in eerste instantie van zeiden dat er vanuit daar weer een trein richting utrecht ging, maar dat was niet het geval en er werd geadviseerd om naar Amsterdam te reizen en vanuit daar verder te gaan en dan niet over Utrecht...

Ik ben veilig thuis gekomen :D

net wezen trainen en half van de snelweg geblazen door storm... zo moest het ff kwijt :)

owjah btw mijn vet massa is nu 12 % en was bij laatste meting nog 14% dus schiet wel op ;)

zo moest dat ff kwijt

Wakker worden... :yawn:

Net uit de veren...ga me nu mentaal voorbereiden op een lang weekend centerparcs! :)

Purple zei:
Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.

Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht. :D

Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.

Dus nu ben ik een beetje een zombie... :D

Shit man! wordt je weer lekker beloond als werkend llid van deze maatschappij!
Getuigd cker van karakter dat je vanmorgen toch weer op tijd naast je bedje stond!

scarface aan t kijken, maar die ****ing dvd loopt halverwege vast verdomme

Bleh.. vannacht ook veel te weinig geslapen :yawn:

Maar ach ben op het werk.. 2 collega's hebben relatie problemen en hun ergenissen gaan hier van bureau naar bureau... sensatie.. Maar veel gezucht... En waarom, omdat der vriendje na 12 uur vannacht thuiswas gekomen en de ander om der vriend zijn was nog laat doen door zijn ma. Ach ja niet erg zelfstandig maar goed.

Het gaat weer werkelijk nergens over zeg.. Als je om die redenen ruzie hebt met je partner jeetje, waar maakt men zich druk om.

Purple zei:
Bleh.. vannacht ook veel te weinig geslapen :yawn:

Maar ach ben op het werk.. 2 collega's hebben relatie problemen en hun ergenissen gaan hier van bureau naar bureau... sensatie.. Maar veel gezucht... En waarom, omdat der vriendje na 12 uur vannacht thuiswas gekomen en de ander om der vriend zijn was nog laat doen door zijn ma. Ach ja niet erg zelfstandig maar goed.

Het gaat weer werkelijk nergens over zeg.. Als je om die redenen ruzie hebt met je partner jeetje, waar maakt men zich druk om.

Waarschijnlijk omdat ze elkaar daar op het kantoor de hele dag aan zitten te gapen en nooit meer iets spectaculairs mee maken ;) :D

Haha geen idee.. ben niet heel geinteresseerd in mijn collega's

Gaaaaapppp ... net wakker... vanacht gefeest.. Toch wel verbaasd dat er om 5 uur nog mensen in de dikso zijn..

Woensdag nacht ook super feest om half 2 nog .. Maar moest nog werken. Slaap had ik vanmorgen wel erg nodig geloof ik..

Zo mezelf maar weer eens oppoetsen, en weer wat gaan bewegen,

Misschien zo maar eens naar sundays, en kentucky ;)

Op mijn werk, me stierlijk aan het vervelen, maar mag over een halfuurtje weer mijn bakje eten opeten (zit in de cut..)

Daarna naar huis rijden en rechtstreeks door naar de gym, waar ik een zware schoudersessie ga doen, wat buik en daarna cardio.

Lekker begin van het weekend !

Hehehe..op het werk...me2! Slecht, slecht slecht!

Ik ga nu naar huis....dan ga ik niet trainen, lekker hapjes klaar maken (olijfbrood, taostjes met zalm lekkere salade) en een wijntje open trekken. ff de laatste twee dagen voor mijn cut vieren. Zondag zijn er geen escapes meer mogelijk...dan begint het gek*t weer :mad: ....maar als je daar doorheen bent.....ow...super veel zin in die 10%! :p
Tot Laterz...vandaag ikke niet meer terug komen ;)

zo meteen naar de supermarkt, vind het wel leuk trouwens dat winkelen.

Ik zit met een heerlijk gebakje :D
Mag toch wel als je jarig bent??

Ff verrot ... vriendin net gesproken. was boos dat ik niets meer liet horen, Zo maar ff alle pijn weg trainen.. Zie der zondag weer..

Moet zeggen dat het me gevoelsmatig behoorlijk sloopt.. :(

soms was liefde wel eens makkelijk.. gek word ik er van.

Terug
Naar boven