AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

wakker aan het worden :D

Zo naar de kaakchirurg :(

gezellig, vrouwelijke? :D

Ben lunchpauze aan het hebben.

Lekker uitgeslapen, maar niemand hier om een een ontbijtje op bed te brengen. :(

k heb ook is lekker uitgeslapen. was wel ff nodig hoor :D
zo maar ff wat eten gaan koken, als er nog wat in huis is tenminste anders moet ik nog boodschappen gaan doen ook

eiwitrijke maaltijd gehad
net ff half uur cardio gedaan, en 15 buikspieren..
ff in de supermarkt geweest
en nu heb ik 1kg+ kilo kip klaarliggen, die zo wordt bereid

zit net mn opgewarmde bahmi op te eten op mn werk :)

ik ga maar eens wat herhalen voor school, binnenkort examens en je kan er maar beter goed voorbereid op zijn

Kwark eten dan pitten.

Morgen goed uitgerust voor trainen. Kheb zin an :cool:

douchen en op het forum zitten, dat is knap :D

Man Mountain rukt ook in de douche zo op ze favoriete film lol.

Zit uit te puffen voor de computer..vandaag hele dag op de foodbeurs geweest in Utreg. Flink lopen bulken daar :cool:

ZIt in de bib en zit me op te fokken over de vrijspraak van die A. en zijn geweldpleging daarna.

Ik zou moeten gaan slapen maar ik geraak niet voor m'n pc uit :p

Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.

Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht. :D

Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.

Dus nu ben ik een beetje een zombie... :D

Purple zei:
Ik was vannacht om half 2 thuis gekomen omdat ik gestrand was vanwege dat het trein verkeer van en naar utrecht.. ben met een omweg in dordrecht gekomen en daar ben ik opgehaald door mijn allerliefste vader. Omdat ik anders niet thuis kom komen.

Haha ik moest wel smeken zodat hij me kwam ophalen. Hij gromde: Verdomme ben je al 8 jaar uit huis en nog moet ik voor je komen opdraven... haha... Maar ja hij kan natuurlijk niet zijn allerliefste dochter op het station laten staan 's nacht. :D

Maar ja half 2 thuis vanmorgen om half 6 er uit. Moest ik nog haasten om op tijd mijn trein halen zodat ik 8 uur op mijn werk was.

Dus nu ben ik een beetje een zombie... :D
Al 8 jaar het huis uit? Stel dat je op je 18e het huis uit was dan ben je er nu 26? Volgens mij was je dan al eerder een zombie... :D
Grapje hé mop, me nu niet overweldigen met neg. karma :o :o Kon em alleen niet laten liggen :o

Dank je wel... Ik vind jou ook lief... :mad:

Grr...

Terug
Naar boven