Fitness Seller

Wat doe je NU?

Ik ben het beginnen met studeren zo lang mogelijk aan het uitstellen.

Hmm.. net wakker.. Verveel me nu een beetje. Zonnetje is er niet :(

Gisteren weer een bijna frontaal, Moet me denk ik wel zorgen gaan maken. Nu was ik zelf niet stom... athans, ik bleef op me eigen weghelft. reed wel erg hard op een doorlopende weg, en voor een flauwe bocht komt er een maffert met een seat op mijn weghelft!! ik moest hem ontwijken echt, Moet zeggen dat ik aan het einde van de weg even stil heb gestaan om bij te komen :( . Met 150 een frontaal overleef je niet vrees ik :(

Is dit me straf van vorige week ? toen zat ik nl. op de andere baan.. ook een bijna frontaal. hoefde ook geen sec later terug te gaan naar me eigen baan.

Soms leer je weer hoe rebels, roekeloos je word. Word weer tijd om verstandig te worden..

Ja hoor, heb ik weer. Ik word wakker en zie tot mijn grote verbazing dat die ....lui van T-mobile mijn mobiel WEER hebben afgesloten.
Echt, ik blijf maar bellen en bellen naar die service. Afschriften gefaxt, alles al gedaan. Maar nee hoor, Marleen is een wanbetaler :mad:

Probeerde je al wakker te bellen :D

* Dit nummer is om administratieve redenen afgesloten *

Ja heb ik mn tijd nog verslapen ook omdat je me niet kon bellen :mad:

/me heeft voor het gemak 2 foons

ik ben ook wel zo slim hoor, maar ik heb gewoon liever net deze

wat lamballen op t werk en op m'n gemakje wat pc's repareren :cool: :coolnana:

aan het koffie drinken nog een half uurtje en ik ga gezellig naar de gym

Te bedenken of ik nog de stad in ga.. net thuis van training. ben eigenlijk wel moe, Maar ben ook wel toe aan gezelligheid.. :o

aan het nagaren van mijn been training.. pfff moet nu de trap af om te gaan eten... :(

Aan het eten terwijl ik hier lees en post.

Zit weer op mijn werk en ga er een leuke internet dag van maken

Precies, niet te veel doen vandaag.. lekker heel de dag sl*tten op inet :D

Ben nu aan het werk.

Gisteren lekker een vrije dag gehad.. Nieuwe poseerbikini gekocht in Den-Haag en ja met string maar ook een broekje dus kan nog kiezen welke ik aan doe op de wedstrijd. denk dat een beetje gaat liggen aan mijn stemming die dag.

daarna naar Rotterdam wezen trainen. Vetpercentage is iets gezakt niet veel... :(
Nog 4 en halve week te gaan dus even afwachten.

's avonds nog in Rotterdam centrum wat wezen drinekn en daarna naar huis.. Veel te kort geslapen, maar heb een leuke gezellige dag gehad.

En

Zit honger te hebben. Op een vreemde manier vind ik het best lekker.

Purple zei:
Ben nu aan het werk.

Gisteren lekker een vrije dag gehad.. Nieuwe poseerbikini gekocht in Den-Haag en ja met string maar ook een broekje dus kan nog kiezen welke ik aan doe op de wedstrijd. denk dat een beetje gaat liggen aan mijn stemming die dag.

daarna naar Rotterdam wezen trainen. Vetpercentage is iets gezakt niet veel... :(
Nog 4 en halve week te gaan dus even afwachten.

's avonds nog in Rotterdam centrum wat wezen drinekn en daarna naar huis.. Veel te kort geslapen, maar heb een leuke gezellige dag gehad.

En

Hmm ik gisteren in twijfel of ik de stad nog inging, Was ik je bijna tegen gekomen :D

Bijna is nog niet helemaal...

Anders was de kans nog klein dat je me daar was tegengekomen.

Mwah... was nogal rustig begreep ik. Zelfs de baja was niet zo druk..

De stad leek wel uitgestorven

Terug
Naar boven