AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Dit weekend ff weer rustig. Feesie van moeders. De week erna met mijn gabbers stappen. Zal de volgende dag wel lekker gaar zijn, maar who cares :cool:

Ik ga mijn huisje een beetje opruimen het begint een zwijnenstal te worden zo...

Nog steeds geen slaaf gevonden, Purple? :D

Nee Moob.. helaas geen gek zo gek genoeg gevonden.

Hier is het echt een bende. Ben ook niet extreem veel thuis geweest deze week. Maar zoals alle was ligt er nog in een mand nou ja 4 manden en moet nog allemaal opgeruimt en gestreken te worden. Stofzuigen enzo is ook wel erg nodig en pff de afwas... maar absolytely jij hoeft je huisje dus niet te ruimen.. Ik biedt je mijn huis aan als je je verveeld. :D

beetje gaar van het werken vandaag.. training ging aardig.. voel me niet zo op en top fysiek en mentaal :sad:

Purple zei:
Nee Moob.. helaas geen gek zo gek genoeg gevonden.

Hier is het echt een bende. Ben ook niet extreem veel thuis geweest deze week. Maar zoals alle was ligt er nog in een mand nou ja 4 manden en moet nog allemaal opgeruimt en gestreken te worden. Stofzuigen enzo is ook wel erg nodig en pff de afwas... maar absolytely jij hoeft je huisje dus niet te ruimen.. Ik biedt je mijn huis aan als je je verveeld. :D

Ohjah .... en dan jou rommel opruimen ? ja lekker dan ..ben je wel een beetje gezellig dan ?

Ja mijn rommel opruimen. dat heb je helemaal goed. Ik kan wel gezellig zijn.
:cool:

Frenkpie zei:
beetje gaar van het werken vandaag.. training ging aardig.. voel me niet zo op en top fysiek en mentaal :sad:

Ach... wil je een snoepje...

Daarvan worden mijn kleine broertjes ook vrolijk van als ze verdrietig zijn :D

Purple zei:
Ja mijn rommel opruimen. dat heb je helemaal goed. Ik kan wel gezellig zijn.
:cool:

Ik heb nu een beeld dat ik je slipjes was :( Wil ik dat wel ? Kan je niet zelf de was doen ? Ik stofzuig wel dan

Nou god... benjij nu een man.. Ik was wel mijn eigen slipjes.. Zo goed dan. :D

hoor ik hier chocotoff ?

Ben wel een man, maar was geen slipjes ;) Hou het wel bij de afwas... voordat je me der weer gelijk uitpleurd.. ;)

Jep chocotoff..

Alleen de afwas maar...

Geen dove chicks gescoort vandaag, helaas.

Voor jou wel 2 dan absolutely

Terug
Naar boven