- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Purple zei:Ik ga mijn huisje een beetje opruimen het begint een zwijnenstal te worden zo...

Purple zei:Nee Moob.. helaas geen gek zo gek genoeg gevonden.
Hier is het echt een bende. Ben ook niet extreem veel thuis geweest deze week. Maar zoals alle was ligt er nog in een mand nou ja 4 manden en moet nog allemaal opgeruimt en gestreken te worden. Stofzuigen enzo is ook wel erg nodig en pff de afwas... maar absolytely jij hoeft je huisje dus niet te ruimen.. Ik biedt je mijn huis aan als je je verveeld.![]()
Frenkpie zei:beetje gaar van het werken vandaag.. training ging aardig.. voel me niet zo op en top fysiek en mentaal![]()
Frenkpie zei:beetje gaar van het werken vandaag.. training ging aardig.. voel me niet zo op en top fysiek en mentaal![]()

Purple zei:Ja mijn rommel opruimen. dat heb je helemaal goed. Ik kan wel gezellig zijn.
![]()
Wil ik dat wel ? Kan je niet zelf de was doen ? Ik stofzuig wel danPurple zei:Ach... wil je een snoepje...
Daarvan worden mijn kleine broertjes ook vrolijk van als ze verdrietig zijn![]()

Purple zei:Jep chocotoff.. ben je nu weer vrolijk...
Alleen de afwas maar...