XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Een meer oversteken.. nou nou ik ben benieuwd.

Oh ik ga iets heel spannend doen nu... Ja een Krentebol eten.. Nee niet 1 maar 2...

Lang geleden dat ik die op heb... :D

Het zal vooral een kwestie van temperatuur worden, het moet wel goed vriezen natuurlijk, anders zou het maar een vage actie zijn

Purple zei:
Oh ik ga iets heel spannend doen nu... Ja een Krentebol eten.. Nee niet 1 maar 2...

Lang geleden dat ik die op heb... :D

Ohhjeeee .... en het is niet goed afgelopen :sob:

Krijg het altijd mega zuur van die dingen :(

Zo maar eens naar sundays, en beetje in de stad rommelen... Gisteren schouders /borst getraint... ik weet weer dat ik ze heb !

behoorlijk spierpijn weer.. Mjah

Ben een tekst aan het bedenken voor het fotojaarboek... Ik heb eerst alles gedaan om er niet in te komen... maar helaas... :(

Hij was erg lekker..

Ben net terug van trainen biceps, triceps en buik gedaan.. En die vervelende cardio..

Nu een kipfiletje aan het eten met rauwkost. :D

ik zit de onrust zelf te zijn! Vanavond een afscheidsfeestje voor mij :p yeah yeah

Verbazend hier.... ben super rustig .... Maar feestje altijd leuk :D

Damn, Wat een weekend! woensdag wezen stappen, donderdag werken.. donderdagnacht wezen stappen.. zaterdag stappen. Zondag vriendin op bezoek, ( weer bijgepraat )

En nu weer aan het werk .. Super drama hier.. Erg druk.

net kwarkje op .. deze week weer vol trainen ( 5x ) En besloten niet doorde weeks meer in de baja te komen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.770
Whehehehe! :D

Na format blijft mijn dubbele snelheid thuis gehandhaaft en nu op mijn werk hebben ze een nieuwe kast neergezet, P4 (ipv P1) en zodoende kan het systeem ook de snelheid aan die we hier hebben, 1Mbit hehehehehehe :DBCietje ramt er lekker op los op het toetsenbord :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.771
Hey iemand online hiero???

Ik verveel me eigenlijk een beetje....

ik.
vertel je verhaal maar dbc

kipnuggets met fritessaus aan t kanen:D

Net getraind... Had geen kracht vandaag...

:(

Weer aan het werk, lekker rommelig. Morgen lekker een vrije dag genomen. Beetje uitslapen. Vanavond training schouders , rug.

Zo even de kwark open maken voordat hij warm is

Ben ook aan het werk...

Het zonnetje schijnt ik wil niet binnen zitten :(

Ik zit aan de kop van een enorme chocolade kerstman te knagen

Nou nu nog steeds kerst chocola in huis... dat was bij mij al op voor de kerst.

Terug
Naar boven