XXL Nutrition

Wat doe je NU?

heb je die dan niet ?

beetje een boek aan t lezen en me k*t voelen omdat ik me vriendin weer niet kan zien

Dani zei:
Oeh nog een member van de B&J addicts? Tip: alleen doen als je in staat bent je er niet schuldig over te gaan voelen :)
Ik ben te hard verslaafd aan ben jerry. Ik ben niet aan het cutten ofzo dus waarom niet.. en het is zondag alles eten wat ik tegenkom dag... Chocolate Chip Cookie.... :D

Zullen we een club oprichten ? :p

En dan verkleinen we deze en gebruiken we als avatar...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooral leuk voor mensen die aan het cutten zijn... :D

Net weer getraind ging lekker. Nu lekker relaxen en morgen weer werken.

Di opnieuw naar het ijzerhok :cool:

bartp zei:
Ik ben te hard verslaafd aan ben jerry. Ik ben niet aan het cutten ofzo dus waarom niet.. en het is zondag alles eten wat ik tegenkom dag... Chocolate Chip Cookie.... :D

Zullen we een club oprichten ? :p

En dan verkleinen we deze en gebruiken we als avatar...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooral leuk voor mensen die aan het cutten zijn... :D

Ja das wel gul spul ja. Maarja, als ik vet voedsel zie dan denk ik meteen weer aan een geripped fysiek. Keeps me from cheating =)

K ben weer is aan het "leren". k heb een examen oogdruppels bereiden morgen :mad:

En dat was de zondag weer, net even bij sundays geweest. morgen weer werken en gelukkig weer trainen. heb het weer nodig !

Huis opgeruimt vandaag en wat rondgecrossed in de teedeeiee, blijft leuk een beetje sporten met de kleintjes ;)

Misschien vanavond nog wat drinken in Rotterdam.

Beetje posten en lezen op DBB. And thats pretty much it :D

Beetje chillen op de bank met heerlijke lounge op, en vervelen..

Zo ben net thuis even uiteten geweest en wat gedronken...

Weer op mijn werk. Dadelijk een bakkie :cool:

Gister half 2 gaan slapen, 6:15 eruit, nu aant leren met een bakkie leut en over 9minuten naar school.

ontbijte... ik vind die shake 's ochtens zo smerig... twijfel altijd chocola of aarbei 's ochtends... je kiest altijd de verkeerde uit...

leren voor een toets die ik zo heb. . . ownee kzit weer op t forum, weg hier!!!!!!!!!

Ben ook aan het werk... Heb net al 2 keer koffie gekregen...

Ze mogen nog wel meer komen brengen.

Ze hebben hier ruzie met de printer dat ding is op hol geslagen.

Geef de printer ook een bakkie koffie, :D

Hier ook aan het werk, Eerste vergadering alweer gehad. Voel me niet echt tof. Bagger geslapen. :(

Werd vannacht wakker, en had het gevoel dat de wereld om me heen draaide. WIERD!

Ben nu nog steeds een beetje licht in me hoofd..

Zo de kwark maar naar binnen proppen...

half gaar achter de pc te rotte. Straks om half 2 beginnen met stage :yawn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.879
Eitjes liggen te koken, sandwiches en shake klaar, net m'n eerste 50gr MegaGrow gedronken, pfff, Creeatine-tijden, dat is een tijd geleden! :D Lekker smaakje.

PC aan, email doorlezen en beantwoorden, straks een goeie trainingssessie, ik voel het! :)

Net kwark lopen eten. Op mijn werk lekker rustig.

Misshien nog ff een bakkie koffie zuipen :cool:

Terug
Naar boven