MuscleMeat

Wat doe je NU?

Klotezooi. Feyenoord weer de pineut de laatste paar minuten :mad:

Volgend seizoen beter.

@JuggerNaut

Mooi he. Ik kom er regelmatig en met de sfeer krijg je toch rillingen in je lijf :cool: . Beter dan die betonnen kattenbak van de arena met dat dak. Oh het gaat regenen, dak dicht anders worden we nat. Voetbal is een BUITENsport.

De kuip heeft de sfeer en de look van een echt stadion alleen jammer dat het dit seizoen minder is. Schouders eronder en volgend seizoen weer aan de bak

@bartp
:whip: :whip: :D

Emile zei:

Volgend seizoen beter.

@JuggerNaut

Mooi he. Ik kom er regelmatig en met de sfeer krijg je toch rillingen in je lijf :cool: . Beter dan die betonnen kattenbak van de arena met dat dak. Oh het gaat regenen, dak dicht anders worden we nat. Voetbal is een BUITENsport.

De kuip heeft de sfeer en de look van een echt stadion alleen jammer dat het dit seizoen minder is. Schouders eronder en volgend seizoen weer aan de bak

@bartp
Tuurlijk ik wist wel dat het de arena niet was, iedereen ziet toch meteen dat het PSV-stadion is... :D :kiss:

Emile zei:

Volgend seizoen beter.

@JuggerNaut

@bartp

Hey kuipkanjer,

wat een KL*TEZOOII idd!!

Ik begon me al zorgen te maken toen we met 1-0 voorkwamen..Feyenoord is altijd zwak in het behouden van een voorsprong.

Teveel woorden te weinig daden..volgend seizoen er tegen aan. Mag wel weer eens een feestje worden op de Coolsingel :cool: ..is al weer lang geleden :(

De Kuip is en blijft een pracht stadion!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gapen...

JuggerNaut zei:
Hey kuipkanjer,

wat een KL*TEZOOII idd!!

Ik begon me al zorgen te maken toen we met 1-0 voorkwamen..Feyenoord is altijd zwak in het behouden van een voorsprong.

Teveel woorden te weinig daden..volgend seizoen er tegen aan. Mag wel weer eens een feestje worden op de Coolsingel :cool: ..is al weer lang geleden :(

:thumbs:

Nog steeds aan het werk.. Damn wat ik heb zin om te trainen dadelijk. :cool:

@Dani

Wat koffie achter elkaar nemen. Ik hoop dat dat helpt.

Ik ben thee aan het drinken...

Bijna eten.

heb ook zin in zondag.

JuggerNaut zei:
Hey kuipkanjer,

wat een KL*TEZOOII idd!!

Ben in de kuip geweest tijdens Euro 2000 maar het was gewoon een oude bouwval en het schijnt de laatste jaren nog erger te zijn geworden :mad:

Doe mij maar de Arena of het Gelredome, zijn drie keer beter :thumbs:

Lekker thuis, heerlijk vrij vandaag ! gisteren naar party van dj jean geweest, 4 uur thuis.. hahah

nu aan een warm broodje kaas .. zo maar eens douchen, en op terras hangen in scheveningen denk ik

Terug van training en het ging goed.

Nog 1 dag werken en dan weekend heerlijk. Za met mijn maten uit en zo uitslapen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.910
Ik ga zo Turks stoombadderen en zonnebanken tegen die mega-verkoudheid van me.

Daarna Hot Sex en dan moet het morgen al in zoverre over zijn dat ik weer kan trainen :D

Monderling literatuur aan het voorbereiden... :(

Spierpijn hebben, iemand zin om m'n benen te masseren? :o
Voor de rest weer de gewone dingen: muziek, msn en dbb.com :)

havermout eten en bij aan t komen van me been training... damn :(

Kwark aan het stouwen en herstellende van mijn t**ten work-out

Black Knight zei:
Same here, nieuw schema betekent altijd weer veel spierpijn de eerste weken.

Voel op dit moment biceps, borst, rug, quads en kuiten :D
Quads, glutes, hams, onderrug en traps hier :D

Ik ben flink geirriteerd op het moment...

Grr... :mad:

Ja beetje wel. ---> :(

Terug
Naar boven